Beautystanbul

Make up and beauty blog

Powered by Blogger.
  • Home
  • Make Up
    • Face
    • Cheeks
    • Lips
    • Eyes
  • Skin Care
    • Acne
    • Moisturizers
    • Cleansers
    • Masks
    • Eye Creams
    • Toners
    • Hand Care
    • Peeling
    • Sun Protection
  • Perfumes
  • Hair Care
  • Nails
  • Accessories
  • Extras
    • Hauls
    • Empties
    • Monthly Favourites
    • Clean Up
<<<For English, please scroll down>>>


 
Yağlı saçlar için şampuan arayışımın en etkili sonucu bu şampuandır. Bir kuaförden saçımın ne kadar çabuk yağlandığından şikayet ettiğimde edindiğim bu şampuan, gerçekten yağlanmayı geciktiriyor. Çok hoş kokuyor ama normal şampuanlar kadar köpürmüyor. Pompalı olduğu için ziyan olmuyor ve tam istenilen miktarda kullanılabiliyor. Sürekli kullanımda kafaderisine detox yapıyor ve yağlanmayı geciktiriyor. Eskiden Watsons'da da bulunuyordu ama son gittiğimde bulamadım, ambalajı yenileniyor dediler ama ne kadar doğru bilemem. Toni & Guy satan bir kuaför bulup sormak lazım. Bulduğum zaman kesinlikle yedekleyeceğim bir şampuan.

This is just the thing for oily hair. I got this from a hairdresser after my complaints about my oily hair, and it works. It smells nice and because of the packaging you get the amount you want and need, so nothing gets wasted. It worked for my hair. You should use it frequently as with time it detoxes you hair and scalp and prevents it from getting oily. It kept my hair clean for 2 days and the 3rd day was not that bad, which is what I want from a shampoo.





Goruldugu gibi bu urunu resmen bitirdim cunku sac kremi kullanmaya yeni basladim, ondan evvel sadece bunu kullaniyordum, simdi de sac kremini her sacimi yikadigimda degil, her iki seferde bir kullaniyorum ve onu kullanmadigim zaman da detangler kullaniyorum. Cok guzel bir urun zaten Schwarzkopf beni pek hayal kirikligina ugratan bir marka degil, sampuanlarini da severek kullaniyorum. Uzun saciniz varsa ve banyodan sonra tararken kirmamak istiyorsaniz tavsiye ederim. Cok da guzel kokuyor. Haa ama tabii ki uclarda kirilmalara hicbir urun olmadigi gibi bu da %100 cozum degil.




Down Under Natural's Nude Şampuan: Bundan 2 ya da 3 şişe kullandım, çok memnunum. Tek sorun 2 şişeden sonra kafa derimi aşırı kurutup kepek yapması, ben de bir süreliğine başka bir şampuana geçiş yaptım ama bu kesinlikle geri döneceğim bir şampuan. Yağlı saçlılara tavsiyem olsun.

DDF Blemish Foaming Cleanser: burada yazısı var. Kış gelince hiç uygun olmadı çünkü çok kurutuyor. Ben de REN'e geçiş yaptım. İçinde biraz kaldı ama zaten son kullanma tarihi geçeceği için attım. Bir daha almam.

 Neutrogena Oil Free Acne Wash: Yazısı burada. Severek kullandım fakat bitirmeden attım :D Kısaca böyle özetleyebilirim. Fakirlik çektiğim zamanlarda belki yeniden alabilirim.

La Roche Posay Anthelios AC: Bunun da yarısını anca kullandım ama son kullanma tarihi geçti ve attım. Şuanda güneş koruyucu kullanmıyorum malesef. Yazısı burada.

Rare Blossom Restoring Oil: Hakkında çok konuştum ama asıl yazısı burada. Son bir şişem kaldı zannedersem ondan sonra almayacağım çünkü artık Boyner'lerde satılmıyor..









Reviews will be on the blog, soon! 
---

Gecenlerde bitmek uzere olan favori urunlerimi Dermoeczanem.com'dan siparis ettim ve Gratis'ten de denemelik yeni kuru sampuanlar aldim.

Hepsinin aciklama yazilari yakinda blog'da olacak ^^

Dermoeczanem'den arkadasimla birlikte ortak siparis verdik. Istedigimiz gibi tester'lar da gonderdiler. Cok hizli ve cok guzel paketlenmis sekilde elimize ulasti. Ben eczane alisverislerimi artik internetten yapiyorum, kimsenin dirdiriyla ve abuk sabuk israrlariyla karsilasmamis oluyorum. Ayrica eczaneden asla alamayacaginiz tester'lari da internet alisverisiyle isteyebilirsiniz.

Dermoeczanem
Avene Mousse Nettoyante / Avene Mousse Yuz Temizleyici
Bioderma Atoderm Huile de Douche Dus Jeli / Bioderma Atoderm Huile de Douche Shower Oil
La Roche Posay Anthelios XL Sunscreen / La Roche Posay Anthelios XL Yuz Gunes Kremi
Toleriane Ultra Fluide Moisturizer / Toleriane Ultra Fluide Nemlendirici

Gratis
Toni and Guy Glamour Sky High Volume Dry Shampoo / Toni and Guy Glamour Sky High Volume Kuru Sampuan
Schwarzkopf Got2B Rockin' It Dry Shampoo / Schwarzkopf Got2B Rockin' It Kuru Sampuan






<<<For English, please scroll down>>>


Herbal Essences bir ara Türkiye'de de satılıyordu ama bir sebepten marketten çekildi. Hatta uçakta geçen bir reklamı vardı yanlış hatırlamıyorsam. Herneyse, bunları Amerika'dan almıştım ve severek kullandım, eğer bir yerden ele geçirebiliyorsanız mutlaka almalısınız. Benim yağlı saçlarıma yağlanma konusunda hiçbir yardımı olmadı, -zaten öyle bir şey de vaad etmiyor- ama bıraktığı etki çok hoş, hacimli ve temiz. Saç kremini her iki yıkamada bir kullanıyorum, saçımın daha rahat açılmasını sağlıyor ve daha yumuşak bırakıyor. Kremi sadece saçımın uçlarına uyguluyorum.

I like Herbal Essences but unfortunately it is not sold in Turkey. My hair is oily and this does nothing about it, and it is OK because it doesnt say that it will :D but i like the effect it gives to my hair, and voluminous and clean :). I also like the conditioner, I apply it only to the ends of my hair and it helps me with combing after shower, and it makes my hair soft.



Batiste Original Dry Shampoo: I go through one of these every 1,5 months. This is by far my favourite dry shampoo. It doesn't make the hair coarse, it just takes the oil away. It doesn't give extra volume. Especially those who have fringe should definitely try this out as it's very hard to find a nice dry shampoo that doesn't make fringe look weird, hard or coarse.

Batiste XXL Volume Dry Shampoo: I use this on my hair except for my fringe. It gives amazing volume and requires just a little. I will make an in depth review about this soon.

Bioderma Atoderm Huile de Douche Shower Oil: I wrote a review about this product before here. I am still using this product in a bigger bottle. I think I will be using this for a long time.

SebaMed Frische Deo: I wrote a review about this product here. I have I think 2 more of these, but I'll probably look for different products when those are over.

Neutrogena Creme Pieds Callosites: This is the worst name EVER. It's not a magical product at all. It is just a normal moisturizer, maybe it has more texture than normal ones. No miracles, nothing extraordinary. I will not repurchase this foot cream.




Batiste Original Kuru Sampuan: 1,5 ayda bir 1 tane bundan bir tane de asagidakinden bitiriyorum. En severek kullandigim kuru sampuan. Saci kazik gibi yapmiyor, sadece yagini aliyor. Extra bir hacim de vermiyor. Bu yuzden ozellikle kakul ya da percem kullanan ve kakullerin yaglanmasindan sikayetci olan herkese tavsiye ederim. Ozellikle buna ozel review da hazirlicam.

Batiste XXL Volume Kuru Sampuan: Ayni sekilde sacimin kakul disinda kalan yerlerinde ekstra bir hacim ve dolgunluk istedigim zaman bunu kullaniyorum. Cok cok az sikmak bile yetiyor. Cok memnunum, sanirim sonsuza dek kullanacagim kuru sampuanlarim bu ikisi.

Bioderma Atoderm Huile de Douche Dus Yagi: Incelemesini daha once burada yapmistim. Buyuk paketini kullanmaya devam ediyorum. Sanirim uzun sure bu urunle devam edicem.

SebaMed Frische Deodorant: Incelemesini daha once burada yapmistim. Elimde iki tane daha var sanirim, bitince yenisini almak yerine baska deodorantlar denemek istiyorum.

Neutrogena Nasirlasmis Ayaklar icin Ayak Kremi: Dunyanin EN CIRKIN VE KORKUNC ismi bu kremde. Ozellikle belirtmeye gerek var mi bilmiyorum ama kremi kullanmak icin ayaklarinizda nasir olmasina gerek yok =P Bende de henuz nasir olmadigi icin iyi gelip gelmedigiyle ilgili yorum yapamicam. Normal bir kremden cok bir farki yoktu benim icin. Biraz daha yogun oldugunu soyleyebilirim sadece. Mucize yaratmiyor. Yeniden alacagim bir urun degil.


<<<For English, please scroll down >>>



Bu şampuanı hakkında okuduklarım yüzünden büyük umutlarla aldım, ama beklediğimi göremedim. Ben saçımı 2 günde bir mutlaka yıkamak zorundayım çünkü 3. gün yağlanmaması söz konusu bile değil. Benim bir şampuandan beklentim sadece 2. gün az yağlandırması. Bu şampuanı kullandıktan sonra saçım kuruduğunda cansızlaşıyor, kuru gibi duruyor ama ikinci gün eskisinden azıcık daha az yağlanıyordu. Beklediğimi bulamadım, ayrıca da saçım cansız duruyordu, durun henüz bitmedi, bir aydan fazla süre kullandıktan sonra gördüm ki saçımda kepek problemi başladı bir de! Kullanmayı kestim. Belki dönemsel falandır, daha sonra tekrar deneyebilirim ama şuana kadar memnun kalmadığımı söylemeliyim.

I got this after the beautiful comments I read, but the end was a dissappointment. I wash my hair once in 2 days, and all I expect from a shampoo is to make my hair look less greasy in the second day. But this one failed to do so. After using it, my hair looked like a mess, lifeless. I could have stand that if my hair looked better on the second day, but no. Only a little bit different. But the real problem was I noticed dandruff after using it for more than a month. I stopped using it, I may try it again after some time as the dandruff may have been caused by something else, but I dont like it so far I should say.



Down Under Natural,s uzun kullanımdan sonra zannedersem kafa derimi kuruttu ve kepek yaptı. Ben de bunun üzerine eczaneye gidip bunu düzeltecek bir şampuan aradığımı söyledim, ve bunu tavsiye ettiler. Birkaç haftadır kullanıyorum, çok memnunum, kepek sorununu oldukça düzeltti ve saçımı yağlandırmadı, ağırlaştırmadı. Kafa derimi de rahatlattı, ama direkt kepeğe karşı bir şampuan olmadığı için kepek sorununu tamamen çözmedi. Zaten ben kepeği derimin kuruluğuna bağladığım için bu şampuan bitene kadar şans vermek istiyorum. Tekrar almayı düşünürüm.


Bu sampuan ve yikanmayan sac kremi (?- bundan sonra detangler olarak anilacak)'ni Watsons'tan indirimde almistim. Iceriginin sertifikali olmasi ve paraben sulfat gibi maddeler olmamasi ilgimi cekti. Ayrica urunlerin %96si bitkilerden olusuyor. Iki urun alana bir bedavaydi yanlis hatirlamiyorsam 60 lira verdim bu 3 urune ama detangler daha pahaliydi 2 lira kadar falan, yani siz hesaplayin iste. Gordugunuz gibi sagdaki siseyi bitirdim digerini kullaniyorum simdi ve cok cok memnunum. Guzel temizliyor, agirlik yapmiyor, yaglanmayi cok cok geciktirmiyor ama fena degil yine de. Burada benim icin onemli olan icerigi surekli ayni sampuani kullanmayi sevmem ama bundan sonra yeniden kimyasallarla dolu bir sampuana donecegimi zannetmiyorum!


Detangler da oldukca ise yariyor, yapmasi gerekeni yapiyor sacin kolay taramasini sagliyor ve guzel kokuyor -yine de bazilarinin hosuna gitmeyebilir tabi biraz yogun kokuyor cunku- ama kokusu uzun sure kalmiyor.  Detangler 150 ml ve surekli kullanimda birkac ay gidiyor. Yani 3 ya da 4 sampuanla bir detangler kullanabilirsiniz (tabi saciniz super uzun degilse).



Öyle çok aman aman birşey yok, bu duş jeliyle şampuanı aldım. Bu resimden sonra aslında 2 şişe daha aldım bundan ve bitirdim. Çok güzel bi şampuanmış, tester ını kullandığımda pek hoşuma gitmemişti ama o belki başka tip saçlar için olabilir. Neyse, 2-3 şişe kullandıktan sonra söyleyebileceğim şey yağlı saçlara iyi geldiği, ama uzun kullanımda kafa derisini kuruttuğu. Daha yumuşak bir şampuana geçicem bir süreliğine sanırım.
Duş jeli de normal duş jeli işte :D Nature's basics falan deyince ben de çok doğal birşey sanmıştım ama meğer hiç öyle bir durumu yokmuş.
Bu şampuanı diğer bütün şampuanlarım gibi bir umut beslemeden almıştım, çünkü hiçbir şampuan benim saçıma acayip, ekstra birşey yapmıyor, hepsi aynı benim için. Çok kötü olmadıktan sonra problem yok. Zaten ne kullanirsam kullanayim saçımı en geç 2 günde bir yıkamak zorundayım yoksa çok yağlanıyor. Diyeceksiniz ki madem öyle neden kuru ve çok yıpranmış saçlar için olanını aldın, ben de dicem ki saçım çabuk yıpranıyor :D Yağlı ama yıpranıyor napiyim. İşte Schwarzkopf zaten oldukça iyi bir marka, ben de aldım kullandım bitirdim. Memnun da kaldım tekrar alabilirim ama şimdilik Herbal Essences kullanıyorum bir ara onla ilgili de yazı yazarım. Saçlarımı gerçekten daha yumuşak yaptı, uzun süre de dayandı.
 


Avon Little Black Dress Deodorant : Iyi hos hala bitirmem gereken bir sise daha var. Uzerinde cok konusulcak bisey degil :D

La Roche Posay Effeclar Purifying Foaming Gel: Severek kullandim. Tekrar alir miyim bilmiyorum cunku temizleyicilerde yeni seyler denemeyi seviyorum, tam olarak hayatimin temizleyicisi diyemem ama zorla kalirsam tekrar alabilirim. 200 ml ligini degil ama cunku 2 sene falan kullandim saka gibi...BITMIYOR. Ayrintili yazisi burada.

Toni and Guy Detox Sampuan: Yagli saclar icin kullandigim en en guzel sampuan fakat artik hicbiryerde bulamiyorum (Boyner, watsons, vs) bulursam mutlaka alicam. Ayrintili yazisi burada.

Herbal Essences Sampuan: Bu da oldukca guzel bir sampuandi. Turkiye'de satilmiyor ama yurtdisinda yasiyorsaniz guzel bir alternatif. Yagli saca pek bisey yapmasa da iyi temizleyip guzel kokuyor :D  Yazisi burada.

Bioderma Sensibio H20: Senelerdir kullandigim bir urun. Cok cok memnunum asla degistirmeyi dusunmuyorum. 2 tane daha var. Bitmeden yedekledigim nadir urunlerden. Yazisi burada
<<<For English, please scroll down>>>

Bu durulanmayan saç-açıcı spreyden iki tane aldım çünkü 1-John Frieda ne kadar kötü olabilir? 2-ikinci ürüne %50 indirim yapıyorlardı 3-kafamda saçım olduğu sürece ihtiyaç duyacağım bir ürün. Kesinlikle işe yarıyor, bu tarz ürünleri sevenler için ideal, ben genelde durulanan conditionerları sevmiyorum ama oda arkadaşım beni alıştırdı bazen durulanan kullanıyorum o zaman buna ihtiyacım olmuyor. Bunun yaptığı şey saçınızı kolay taramanızı sağlıyor, bu kadar. Öyle anormal parlaklık, canlılık vs verdiği falan yok, sadece elektriklenmesini de engelliyor o kadar. E fiyatı da uygun, bundan önce Schwarzkopf'unkini kullanıyordum, bu iki şişe bitince yine ona dönerim sanıyorum. Ha bir de çok güzel kokuyor <3


I don't like applying conditioners after shampoo and rinse them off, so I like leave in conditioners better. Actually, this started to change thanks to my roommate, but still I need instant detanglers.
I got two of this one because 1-It is John Frieda, how wrong can you possibly go? 2- It was buy one get the second one 50% off, and 3- I need this kind of product as long as I have hair. So yeah, it detangles my hair, that's what I expect from a leave in conditioner, it doesn't make my hair super shiny or anything like that, just smells nice and detangles. I used to use Schwarzkopf for that, I am probably turn back to it when I finish these two.
Home

ABOUT ME

25. loves cats. loves cake. loves make up.

Follow me

Instagram Follow @beautystanbul Follow

POPULAR POSTS

  • Akne Maceram ve Roaccutane - 2 : Kullandigim Urunler, Yan Etkiler, Psikolojik Etkiler
  • My Acne Journey and Accutane - 2 Products I Used, Side Effects, Emotional Stuff
  • My Acne Journey and Accutane -1
  • Nuxe Reve de Miel Hand Cream Review
  • Sephora Black Card Birthday Gift Blush 2016

Brands

  • Artelac
  • Babe
  • Balenciaga
  • Benzamycin
  • BioNike
  • Bioderma
  • Calvin Klein
  • Clearasil
  • Deborah
  • Decubal
  • Dior
  • Elizabeth Arden
  • Garnier
  • Hobby
  • John Frieda
  • Kiko
  • L'oreal
  • Lancome
  • Make Up For Ever
  • Manhattan
  • Nuxe
  • REN Skincare
  • Rinopanthen
  • Roaccutane
  • Schwarzkopf
  • Viktor & Rolf
  • Yves Saint Laurent
  • alix avien
  • avon
  • bath and body works
  • benefit
  • biotherm
  • blistex
  • bobbi brown
  • burt's bees
  • china glaze
  • clinique
  • ddf
  • dead sea spa magik
  • dermokil
  • eco tools
  • eos
  • escada
  • essie
  • estee lauder
  • estée lauder
  • fa
  • flormar
  • gosh
  • herbal essences
  • joan rivers beauty
  • johnson's baby
  • la roche posay
  • laura mercier
  • live clean
  • liz earle
  • mac
  • max factor
  • maybelline
  • moschino
  • nars
  • neutrogena
  • nivea
  • nvey eco
  • opi
  • pastel
  • philosophy
  • physician's formula
  • rare blossom
  • real techniques
  • rimmel
  • salvatore ferragamo
  • sephora
  • shiseido
  • smashbox
  • sonia kashuk
  • the balm
  • the body shop
  • toni and guy
  • too faced
  • urban decay
  • vaseline
  • victoria's secret
  • watsons
  • yves rocher

Followers

TWITTER

Tweets by @beautystanbul

FOLLOW ME @ INSTAGRAM

Copyright © 2016 Beautystanbul. Theme created by OddThemes