Beautystanbul

Make up and beauty blog

Powered by Blogger.
  • Home
  • Make Up
    • Face
    • Cheeks
    • Lips
    • Eyes
  • Skin Care
    • Acne
    • Moisturizers
    • Cleansers
    • Masks
    • Eye Creams
    • Toners
    • Hand Care
    • Peeling
    • Sun Protection
  • Perfumes
  • Hair Care
  • Nails
  • Accessories
  • Extras
    • Hauls
    • Empties
    • Monthly Favourites
    • Clean Up
2014'e girene kadar makyaj koleksiyonuma eklemek istediğim ürünlerin bir listesini yapayım dedim. Hepsini çok istiyorum ama işte PARA PARA PARA diyorum ve listeye geçiyorum.
I wanted to list the products tht I want to add to my make up collection until 2014. I want all of them really badly but MONEY MONEY MONEY, as they say.

1- İlk sırada çok uzun zamandır istediğim (hala da istiyorum halbuki, böyle blog yazınca sanki almışım sandım kendimi) Mac 217 fırça. Bu blending brush tabiki bir efsane, ama o kadar göz fırçam varken 62 TL buna vermeyi bi türlü kendime yediremedim amaa alcam.
1- First in the line is Mac 217. Yes, it is a classic but I don't have it.  This blending brush is supposed to be amazing, but I just couldnt justify myself spending that much money on a blending brush when I have a lot of eyeshadow brushes. But I will. Promise.

2-Mac'ten başladım öyle devam edeyim. Önümüzdeki 8745832 sene yeni bir fara kesinlikle ihtiyacım yok  ama sözde renk değiştirme özelliği için bu farı kesinlikle denemek istiyorum. Ve tabii almak. Kendisi Woodwinked. Fiyatı 50 tl.
2- Since I started out with MAC, the second item on the list should also be Mac: Woodwinked. I do not and will not need any eyeshadows for the next 8745832 years, but because it is supposed to change colours when blended, I really want to try this. And buy it.

3- Bundan tam olarak emin olmasam da, denemek istediğim bir ürün: Laura Mercier Secret Camouflage. Özellikle sivilce ya da yüzdeki yara vs izlerini kapama konusunda oldukça başarılı olduğunu duydum. Yapısı sert olduğu için de gün içinde dağılma vs yapmıyor-muş. Bobbi Brown kapatıcım bitince benim olacak bebek bu sanırsam ^^
3- I'm not really sure with this one but I do want to try it out. Especially for concealing acne scarring and acne itself, this is supposed to be really good. Since it is a hard formula, it is not supposed to budge or smudge or vanish during the day. After my Bobbi Brown is gone, I think I will get this baby^^
4-  Bir önceki ürün göz altına kullanmak için çok da uygun olmadığından, ve ben bu yaşıma kadar (22) hiç spesifik olarak göz altı kapatıcısına para vermediğimden bunu almayı kendime haklı çıkarıyorum: Clinique Airbrush kapatıcı. Tabiki sadece göz altına uygulanmıyor, o yüzden denediğimde memnun kalırsam belki 3. ürünü iptal edip herşey için Airbrush'ı alabilirim ama lekeleri vs ne kadar iyi kapattığına ve kalıcılığına bağlı. Yani her halükarda bunu Secret Camouflage'dan önce alacağım.
4- Since number 3 is not really suitable for undereye use, and I have never bought a concealer specifically for my eyes, I justify buying this: Clinique Airbrush Concealer. It is of course not limited with eyes, so I might end up eliminating 3 from the list but I should test the staying power and concealing power of this one first. So, logically, I will get the Clinique one before Laura Mercier one.

5- Vee listede son ürün YSL Volupte Sheer Candy Ruj. Renk olarak da Succulent Pomegranate'i seçtim. Ysl Glossy Stain (burada yorumu var aldıktan sonra ne zamandır bir YSL dudak ürünü daha almak istiyordum ama bir türlü sıra gelmiyor işte. Güzelliğinden hiç şüphem yok, belki renk konusunda fikir değiştirebilirim.
5- And the last product on the list is YSL Volupte Sheer Candy. And the colour I want is Succulent Pomegranate. After getting YSL Glossy Stain (review here)I wanted to get another lip product by YSL but it just never happened. But it will. Hopefully.



<<<For English please scroll down>>>


Bu ay favori parfümüm Salvatore Ferragamo oldu. (parfümün özel bir adı yok üzerinde). Kış için çok uygun bir koku ve ilk sıkışta biraz ağır olsa da kısa bir süre sonra hafifliyor. Zaten EDT olduğu için yoğun bir kokusu yok, fakat kalıcılığı EDT'ye göre çok çok iyi.

My favourite parfume this month is Salvatore Ferragamo (doesnt have a specific name on it). It is perfect for winter time. Although it is a little bit heavy when you first apply it, it dilutes in no time. Because it is EDT it is not very concentrated, but it stays on very well for EDT.

Bu ay cilt bakımı olarak öne çıkan ürünler Liz Earle'ün Instant Boost Skin Tonic'i. Normalde toniklerin gereksiz olduğunu düşünüyorum, ve set içinde gelmese almazdım, ama kış zamanı temizleyiciyle nemlendirici arasında iyi iş görüyor. Bu ay çok kullandım, nemlendiriciden önce cildi biraz daha yumuşatıyor ve ferahlatıyor.

For skincare, my favourite this month is Liz Earle Instant Boost Skin Tonic. Normally, I think tonics are a waste of money, and they dont do anything special. But in the middle of winter, this helps to sooth my skin and makes it smoother before the moisturizer. I use my cleanser and then this tonic and then my moisturizer. It gives a fresh and clean feeling.

Eos lip balm naneli olan favorilerimden oldu. Çok güzel kokuyor ve güzel nemlendiriyor.
Minty Eos Lipbalm is also y favourite this month. It smells nice and moisturizes well.

Burt's Bees limonlu kütikül kremi kışın manikürümn vazgeçilmezi. Yazısı burada
Burt's Bees lemon cuticle cream is indispensable for winter manicures. Full review is here

Göz ürünlerine gelince, bu ay vazgeçilmezim Maybelline Colour Tattoo on and on bronze, Bobbi Brown Sepia Ink (buraya) ve Urban Decay 24/7 eyelinerlardan Baked(yazısı burada ) ve Zero oldu. Zero'yu tightline için, baked i göz altımda kullandım. Bazen sadece bu ikisini kullanırken, özendiğim(!) zamanlarda da Colour Tattoo(burada) ve Sepia Ink uyguladım. Sepia Ink tek başına kuyruklu eyelinerda da çok güzel duruyor.

As for the eyes, I loooved Maybelline colour tattoo(review here) on and on bronze, Bobbi Brown Sepia Ink (review is here) eyeliner, and Urban Decay 24/7 in Baked (here)and Zero. I used Zero for tightline, and Baked for my lower lashline. Sometimes I used only these two, and when I tried hard(!) I used Colour Tattoo and Sepia Ink. Sepia Ink is beautiful on its own with winged eyes.


Dudak için de en en en sevdiğim ürünlerden olan Clinique Chubby Sticklerden 04 mega melon'ı (burada) ve Nivea'nın vişneli dudak nemlendiricisini kullandım. İkisi de hafif renk verirken çok güzel nemlendiriyorlar ve bu kış zamanlarında benim için önemli olan zaten dudağı kurutmaması.

For the lips, I used my much loved Clinique Chubby Stick in 04 mega melon(review here) and nivea A kiss of Flavour in Cherry. They keep my lips moisturized in this winter time, and give an amazing colour.
Bioderma Sebium Hydra Nemlendirici: Ortalama bir nemlendiriciydi, yakın zamanda almayı düşünmüyorum. Yazısı için buraya
the Body Shop Body Butter Coconut: Mükemmel kokuyordu, içeriğini kontrol edip tekrar alabilirim.
Bath and Body Works Country Chic Duş Jeli: Oldukça güzeldi, ama duş jeli gibi ürünlerde daha temiz içerik arıyorum. Elimdeki bat and body worksleri bitirip daha organik şeylere geçicem. Ama güzel bir ürün.
Avon Blue Deodorant: Çok güzel kokuyordu yıllardır duruyor :D artık artıyorum doğal olarak :D
Clinique Even Better Göz Kremi: Bir daha alacağımı sanmıyorum. Ayrıntılı yazısı burada


<<< For English, please scroll down >>>





Yaz icin en uygun dudak urunlerinden biri. Az renk veriyor ama yetersiz degil. Ve cok guzel nemlendiriyor, bu da benim gibi dudaklari kuru insanlar icin super haber. Hep cantamda tasiyorum, rengi de cok guzel ama diger renklerinde de gozum var! Ben bunu kisin da kullanirim gerci kesin. Kisacasi, Clinique Chubby Stickleri mutlaka deneyin!

This is one of the best lip products for summer. It gives subtle colour but not very subtle so that you cant notice. It moisturizes well, and this is perfect for people who have dry lips like mine. I always carry it in my bag, and the colour is perfect too, but I still want to get other colours! I'm sure I'll use it in summer as well. You should definitely try these Clinique Chubby Sticks!
<<<For English, please scroll down>>>


 
Direkt kremle ilgili yorum icin 4. paragrafa >>>

Bu kremi uzun suren goz kremi arayisimdan sonra buldum. Yani aslinda cok da uzun suren bir arayis olmadi cunku goz kremine ihtiyacim oldugunu aci bir sekilde fark ettim ve bir-iki haftalik internet arastirmasi ve clinique standindaki adamin uzun israrlari sonucunda Clinique All About Eyes'a karar verdim. Simdi basa sarip Sephora'ya gittigim o gune donuyoruz. YSL rujumu almis gayet mutluydum fakat YSL standindaki bayan bana Touche Eclat'nin ne kadar mukemmel bir urun oldugunu anlatmaya ve gozumun altinda denemeye basladi. Simdi ben normalde asla goz alti kapaticisi kullanmam cunku yuzumdeki tek sorunsuz yer belki de gozlerim :D Morluk yok, sislik yok, kirisiklik yok. Simdi boyle dedim ya yarin onlar da sorun cikarir. Neyse, Touche Eclat bircok insanin bildigi gibi efsanevi bir urun. Hatta YSL'in en cok satan urunuymus. Tam olarak ne yaptigini ise ben anlayamadim, goz altini aydinlatiyomus ? Son derece gereksiz buldum acikcasi, belki 30'dan sonra tekrar denerim. Ama Touche Eclat benim baska birseyin farkina varmami sagladi- goz altlarim cok nemsizdi.

Hayatim boyunca goz kremi denen seyin hep 30'dan sonra kullanilmasi gereken ve kirisikliklarla savasan birsey oldugunu dusundum. Meger kazin ayagi oyle degilmis. Kaz ayagi olusumunu onlemek icin cok daha onceden bu kremlere baslamak gerekiyormus. (deyimle gercegi super bagladim.) Cunku oncelikle goz cevresindeki kirisikliklari onlemek gerekiyor-mantikli olarak. Ben 21 yasinda biri olarak asla goz kremine ihtiyacim oldugunu dusunmemistim AMA Touche eclat uygulandiktan sonra goz altim putur putur oldu. Dedim hahaha bu mu efsane urun bakin kuru kuru oldu. Kadincagiz da hanimefendi o sizin gozunuzun kendi kurulugu dedi. Cok uzuldum. Hemen Benefit'in goz alti nemlendiricisini getirdi ve uyguladi, ardindan Touche Eclat'i uyguladi ve sonuc puruzsuzdu. Yanlislik olmasin hala Touche Eclat'in son derece gereksiz bir urun oldugunu dusunuyorum- yasim ilerledikce fikrim degisebilir ama. Neyse ben de tamam dedim ve eve gelince goz altimi incelemeye basladim sapikca. Ve gercekten de nemsizlik cizgileri vardi -teshisi koydum. Sadece nemlendiren ve baska hicbir seye karismayan -kirisik giderici, doldurucu, anti aging vs icermeyen-  bir krem arayisina girdim. Seceneklerimi 3e indirdim- Clinique, Dior ve Benefit. Hepsi hakkinda hem iyi seyler diyenler var hem de kotu, ben de Clinique ile basliyim begenmezsem Benefit alirim bir dahaki sefere dedim.

Internette goz kreminin ne zama kullanilmasi gerektigine baktim, genel kani 18de baslanmasi yonunde. Cunku goz altlarimizin mutlaka bizim disaridan verecegimiz neme ihtiyaci varmis. O yuzden 18'den 28'e kadar falan anti aging icermeyen sadece nemlendiren bir krem kullanmak lazim sabah aksam.

Simdi urun hakkindaki yorumlarim. 2 aydir sabah aksam kullaniyorum, ve bence gostermesi gereken etkiyi gostermedi. O nemsizlik cizgileri hala orada. Daha once hic goz kremi kullanmadigim icin ne kadar surede etki gostermesini beklemem gerektigini de tam bilmiyorum ama 2 ayda bence biraz daha fark yaratabilirdi. Kullandiktan hemen sonra cok guzel duruyor fakat bir saat sonra hic krem surmemis gibi oluyor. Bitince hemen akabinde yine Clinique alacagimi sanmiyorum, sanirim Benefit alicam. Clinique i Tekin Acar'dan 90TL'ya aldim, Benefit 80 lira zannedersem.

Sabah ve aksam yatmadan evvel yuzuk parmagima cok az bir urun alip pat pat yaparak goz cevreme, goz altima ve biraz da kasimin altina suruyorum, yani yuzume surer gibi asagi yukari cekistirmiyorum. Ardindan goz alti kapaticisi surunce puruzsuz oluyor gercekten -normalde goz alti kapaticisi kullanmiyorum ama kremin hatrina bir iki kez deniyim dedim-. Ve uzerinde reduces circles, puffs falan yaziyo ama tamamen yanlis bence cunku benim problemsiz goz altimda bile sabahlari olusan kucuk puff lari ve sinav donemi yorgunluk morluklarini indirmedi. Normalde boyle sikayetlerim olsaydi bir daha bu kremi asla almazdim, ama dedigim gibi sadece nem icin bir krem arayisindaydim ve bunu aldim, memnuniyetime de 7/10 diyebilirim.


  I didnt think that I needed an eyecream, but obviously I do. I always thought that it is for people who are over 28, dont know why, but it turns out you should start an eye cream for hydration at the age 18.  I dont have any problems with my eyes, no puffiness no circles or discolouration nothing- but i am suffering from dehydration. I noticed that when the lady at Sephora tried YSL Touche Eclat on me and I saw that it didnt run smoothly, and she applied Benefit eyecream before Touche Eclat and it worked fine. Sooo I searched online etc and decided on Clinique All About Eyes.

If you are between 17 and 25, I recommend using something that has nothing to do with anti aging, collagen, etc. JUST HYDRATION. So Clinique is a good option for that reason because does not contain anti aging materials

I can easily say that if you have under eye circles or puffiness, dont go for this because even the circles or puffiness I have in the morning or in the finals week, it didnt help at all. So, try something else. But if you are just looking for hydration, you might want to try this because it hydrates well, BUT it doesnt last long. It goes away like 1-2 hours later. Right after the cream, your under eye concealer goes pretty smoothly.

I have applied this morning and night for 2 months, patting under and around my eyes and a little bit under the brow, and I think I havent gotten the results that I prefer, so im not gonna buy Clinique after this one is over, I think i will go for Benefit or Dior.
<<< For English, please scroll down>>>


Sanırım bu bir önceki yazımda bahsettiğim Avon Super Enchant ı sollayarak benim en favori rimelim oluyor. Öncelikle ben bu rimeli Sevil'in eski rimelini getir yeni bir clinique rimel götür kampanyasından almıştım hatırlayanlar ekrana şuan "oha" diyerek bakıyordur eminim çünkü baya oldu :D Alır almaz kullanmaya başlamadım ama evet yine de uzun zamandır kullanıyorum ve hayır kirpiklerim falan dökülmüyor. Siz yapmayın tabi yine de. Neyse zaten bitti bitecek ama yenisini mutlaka almayı düşünüyorum çünkü ne kadar övsem az çok seviyorum. Gerçi denemek istediğim başka rimeller de var ama bunu bi ara yenileyeceğim.
Bu rimeli diğerlerinden ayıran şey tuhaf fırçası. Kirpikleri ayırıyor ve uzatıyor. Gürleştirdiğini söyleyemem ama çok doğal ve çok güzel bir görünüm veriyor bayılıyorum ölüyorum çok seviyorum. Eğer doğal duran bir rimel arıyorsanız bunu mutlaka deneyin derim. Avon superenchant'ın aksine akma bulaşma yaptığına şahit olmadım, e o kadar zamandır kullanıyorum kurumadı da :D daha ne olsun.






I think I love this mascara a little bit more than Avon Super Enchant that I reviewed in my previous entry. The reason for that is Clinique High Lengths mascara doesn't smudge after a while as avon does sometimes. And what makes it that special is its weird want. It separates your lashes and makes them longer, cannot say it adds any volume. If you want long and separated lashes, go for this mascara, you won't regret. As you can see, this is a sample size. I want to buy the full size as soon as possible. Actually, there are other mascaras that I want to try but I really want a new high lengths too! We'll see -_-
<<< For English, please scroll down >>>

Clinique Cream Shaper For Eyes (Egyptian): Bu benim Clinique'den ilk göz kalemim ve BAYILDIM. 7 saatten fazla gözümde kaldı (bazsız) ve hiç akma bulaşma vs yapmadı. Sürümü de çok kolay. Rengi koyu yeşil ve içinde çok minik altın rengi simler var, kamera bir türlü yakalayamadı onu ama çok kalın sürmedikçe belli olmuyorlar zaten.




MAC GreasePaint Stick (Greengrease): Bu kalemi henüz gözümde denemedim fakat hem eyeliner hem göz farı bazı olarak hem de smokey eye için kullanılabileceğine inanıyorum.. :D Rengi inanılmaz. İkisi arasındaki farkı görebilirsiniz (sağdaki MAC). Clinique ekstra koyu, neredeyse siyaha yakın, mac ise daha açık. Yapı olarak MAC daha yumuşak, boyutları ise tamamen farklı resimlerden de anlaşılabileceği üzere.

)
 


 MAC'i henüz kullanmamış olmama rağmen bulaşma ve akma yapmayacağına gönülden inanıyorum çünkü swatch ı çıkarmak bile çok zor oldu :)

Clinique Cream Shaper For Eyes (Egyptian) is my first Clinique eye pencil, and I LOVE it. It had been on my eye for more than 7 hours and it didn't smudge AT ALL (without base). It is easy to apply, too. It is dark DARK green with little tiny golden shimmer in it, they are not visible at all if you don't apply a thick line.

MAC GreasePaint Stick (Greengrease): I haven't used it yet, but it can be used as eyeshadow base colour (to prevent it from fading and smudging) and eyeliner. It is thicker than the clinique one, and I would say it is softer. The colour is just amazing... (the one on the right side is MAC)
Older Posts Home

ABOUT ME

25. loves cats. loves cake. loves make up.

Follow me

Instagram Follow @beautystanbul Follow

POPULAR POSTS

  • Akne Maceram ve Roaccutane - 2 : Kullandigim Urunler, Yan Etkiler, Psikolojik Etkiler
  • My Acne Journey and Accutane - 2 Products I Used, Side Effects, Emotional Stuff
  • My Acne Journey and Accutane -1
  • Nuxe Reve de Miel Hand Cream Review
  • Sephora Black Card Birthday Gift Blush 2016

Brands

  • Artelac
  • Babe
  • Balenciaga
  • Benzamycin
  • BioNike
  • Bioderma
  • Calvin Klein
  • Clearasil
  • Deborah
  • Decubal
  • Dior
  • Elizabeth Arden
  • Garnier
  • Hobby
  • John Frieda
  • Kiko
  • L'oreal
  • Lancome
  • Make Up For Ever
  • Manhattan
  • Nuxe
  • REN Skincare
  • Rinopanthen
  • Roaccutane
  • Schwarzkopf
  • Viktor & Rolf
  • Yves Saint Laurent
  • alix avien
  • avon
  • bath and body works
  • benefit
  • biotherm
  • blistex
  • bobbi brown
  • burt's bees
  • china glaze
  • clinique
  • ddf
  • dead sea spa magik
  • dermokil
  • eco tools
  • eos
  • escada
  • essie
  • estee lauder
  • estée lauder
  • fa
  • flormar
  • gosh
  • herbal essences
  • joan rivers beauty
  • johnson's baby
  • la roche posay
  • laura mercier
  • live clean
  • liz earle
  • mac
  • max factor
  • maybelline
  • moschino
  • nars
  • neutrogena
  • nivea
  • nvey eco
  • opi
  • pastel
  • philosophy
  • physician's formula
  • rare blossom
  • real techniques
  • rimmel
  • salvatore ferragamo
  • sephora
  • shiseido
  • smashbox
  • sonia kashuk
  • the balm
  • the body shop
  • toni and guy
  • too faced
  • urban decay
  • vaseline
  • victoria's secret
  • watsons
  • yves rocher

Followers

TWITTER

Tweets by @beautystanbul

FOLLOW ME @ INSTAGRAM

Copyright © 2016 Beautystanbul. Theme created by OddThemes