Goz Kremi Hakkinda & Clinique All About Eyes Eye Cream Review

<<<For English, please scroll down>>>


 
Direkt kremle ilgili yorum icin 4. paragrafa >>>

Bu kremi uzun suren goz kremi arayisimdan sonra buldum. Yani aslinda cok da uzun suren bir arayis olmadi cunku goz kremine ihtiyacim oldugunu aci bir sekilde fark ettim ve bir-iki haftalik internet arastirmasi ve clinique standindaki adamin uzun israrlari sonucunda Clinique All About Eyes'a karar verdim. Simdi basa sarip Sephora'ya gittigim o gune donuyoruz. YSL rujumu almis gayet mutluydum fakat YSL standindaki bayan bana Touche Eclat'nin ne kadar mukemmel bir urun oldugunu anlatmaya ve gozumun altinda denemeye basladi. Simdi ben normalde asla goz alti kapaticisi kullanmam cunku yuzumdeki tek sorunsuz yer belki de gozlerim :D Morluk yok, sislik yok, kirisiklik yok. Simdi boyle dedim ya yarin onlar da sorun cikarir. Neyse, Touche Eclat bircok insanin bildigi gibi efsanevi bir urun. Hatta YSL'in en cok satan urunuymus. Tam olarak ne yaptigini ise ben anlayamadim, goz altini aydinlatiyomus ? Son derece gereksiz buldum acikcasi, belki 30'dan sonra tekrar denerim. Ama Touche Eclat benim baska birseyin farkina varmami sagladi- goz altlarim cok nemsizdi.

Hayatim boyunca goz kremi denen seyin hep 30'dan sonra kullanilmasi gereken ve kirisikliklarla savasan birsey oldugunu dusundum. Meger kazin ayagi oyle degilmis. Kaz ayagi olusumunu onlemek icin cok daha onceden bu kremlere baslamak gerekiyormus. (deyimle gercegi super bagladim.) Cunku oncelikle goz cevresindeki kirisikliklari onlemek gerekiyor-mantikli olarak. Ben 21 yasinda biri olarak asla goz kremine ihtiyacim oldugunu dusunmemistim AMA Touche eclat uygulandiktan sonra goz altim putur putur oldu. Dedim hahaha bu mu efsane urun bakin kuru kuru oldu. Kadincagiz da hanimefendi o sizin gozunuzun kendi kurulugu dedi. Cok uzuldum. Hemen Benefit'in goz alti nemlendiricisini getirdi ve uyguladi, ardindan Touche Eclat'i uyguladi ve sonuc puruzsuzdu. Yanlislik olmasin hala Touche Eclat'in son derece gereksiz bir urun oldugunu dusunuyorum- yasim ilerledikce fikrim degisebilir ama. Neyse ben de tamam dedim ve eve gelince goz altimi incelemeye basladim sapikca. Ve gercekten de nemsizlik cizgileri vardi -teshisi koydum. Sadece nemlendiren ve baska hicbir seye karismayan -kirisik giderici, doldurucu, anti aging vs icermeyen-  bir krem arayisina girdim. Seceneklerimi 3e indirdim- Clinique, Dior ve Benefit. Hepsi hakkinda hem iyi seyler diyenler var hem de kotu, ben de Clinique ile basliyim begenmezsem Benefit alirim bir dahaki sefere dedim.

Internette goz kreminin ne zama kullanilmasi gerektigine baktim, genel kani 18de baslanmasi yonunde. Cunku goz altlarimizin mutlaka bizim disaridan verecegimiz neme ihtiyaci varmis. O yuzden 18'den 28'e kadar falan anti aging icermeyen sadece nemlendiren bir krem kullanmak lazim sabah aksam.

Simdi urun hakkindaki yorumlarim. 2 aydir sabah aksam kullaniyorum, ve bence gostermesi gereken etkiyi gostermedi. O nemsizlik cizgileri hala orada. Daha once hic goz kremi kullanmadigim icin ne kadar surede etki gostermesini beklemem gerektigini de tam bilmiyorum ama 2 ayda bence biraz daha fark yaratabilirdi. Kullandiktan hemen sonra cok guzel duruyor fakat bir saat sonra hic krem surmemis gibi oluyor. Bitince hemen akabinde yine Clinique alacagimi sanmiyorum, sanirim Benefit alicam. Clinique i Tekin Acar'dan 90TL'ya aldim, Benefit 80 lira zannedersem.

Sabah ve aksam yatmadan evvel yuzuk parmagima cok az bir urun alip pat pat yaparak goz cevreme, goz altima ve biraz da kasimin altina suruyorum, yani yuzume surer gibi asagi yukari cekistirmiyorum. Ardindan goz alti kapaticisi surunce puruzsuz oluyor gercekten -normalde goz alti kapaticisi kullanmiyorum ama kremin hatrina bir iki kez deniyim dedim-. Ve uzerinde reduces circles, puffs falan yaziyo ama tamamen yanlis bence cunku benim problemsiz goz altimda bile sabahlari olusan kucuk puff lari ve sinav donemi yorgunluk morluklarini indirmedi. Normalde boyle sikayetlerim olsaydi bir daha bu kremi asla almazdim, ama dedigim gibi sadece nem icin bir krem arayisindaydim ve bunu aldim, memnuniyetime de 7/10 diyebilirim.


  I didnt think that I needed an eyecream, but obviously I do. I always thought that it is for people who are over 28, dont know why, but it turns out you should start an eye cream for hydration at the age 18.  I dont have any problems with my eyes, no puffiness no circles or discolouration nothing- but i am suffering from dehydration. I noticed that when the lady at Sephora tried YSL Touche Eclat on me and I saw that it didnt run smoothly, and she applied Benefit eyecream before Touche Eclat and it worked fine. Sooo I searched online etc and decided on Clinique All About Eyes.

If you are between 17 and 25, I recommend using something that has nothing to do with anti aging, collagen, etc. JUST HYDRATION. So Clinique is a good option for that reason because does not contain anti aging materials

I can easily say that if you have under eye circles or puffiness, dont go for this because even the circles or puffiness I have in the morning or in the finals week, it didnt help at all. So, try something else. But if you are just looking for hydration, you might want to try this because it hydrates well, BUT it doesnt last long. It goes away like 1-2 hours later. Right after the cream, your under eye concealer goes pretty smoothly.

I have applied this morning and night for 2 months, patting under and around my eyes and a little bit under the brow, and I think I havent gotten the results that I prefer, so im not gonna buy Clinique after this one is over, I think i will go for Benefit or Dior.

Share:

0 yorum