I got this bag from Amsterdam - Waterstones. I love it a lot and hence I don't use it. I fear that I'd have make up smudges on that pristine pink. Soo here it makes its debut.
I don't like heavy make up anyways. But I tend to use a lot less products in the summer time. This pretty much sums up the everyday products that I use when I go to work. It's nothing WOW, it just makes me look OK.
Face:
- La Roche Posay Toleriane Ultra *if it isn't too hot*
- La Roche Posay Anthelios XL to protect my face from the sun. Even if I'm just going to the office, I always apply sun protection before I leave.
- Rimmel Match Perfection Concealer to spot conceal. I hate wearing foundation in the summer.
Eyes:
- Kiko Soft Touch Concealer for under eyes
- the Balm - Brow Pow & Real Techniques Brow Brush to shape my brows. I tend to use an old, clean mascara wand to brush my brows.
- Shu Uemura Eyelash Curler to curl my eyelashes, duh.
- Urban Decay 24/7 Glide on Eye Pencil if I need something extra on my eyes that's easy to apply and will give some colour, I'll just draw a simple line with a colour that comes to my hand first.
Cheeks:
Lips:
- Lancome Juicy Shaker in Berry Tale for a little colour but I don't do this every day. I honestly am comfortable with just lip balm.
It seems like there are lots of products here but my daily make up routine with these products is
max 15 mins.
Bu cantayi Amsterdam Waterstones'dan almistim. O kadar seviyorum ki simdiye kadar kullanmaya kiyamadim. Icine makyaj malzemesi koyarim diye almistim ama icine dokulur/bulasir diye koyamiyorum :D Ilk kez bu post icin kullandim.
Hicbir zaman agir makyaji sevmedim zaten, ama yazin daha da hafif urunler kullaniyorum. Bu yazida da herhangi bir yaz gunu ise giderken gunluk makyajimda kullandigim urunleri paylasicam. Bu urunlerle WOW dedirtmek cok mumkun degil, sadece biraz daha bakimli gorunuyorum ve gunu kurtariyorum diyebiliriz.
Yuz:
- La Roche Posay Toleriane Ultra *cok sicak olmadigi zamanlar*
- La Roche Posay Anthelios XL gunes korumasi olarak. Sadece evden cikip ise de gitsem mutlaka suruyorum.
- Rimmel Match Perfection Kapatici sivilce ve lekeleri kapatmak icin. Yazin fondoten surmekten nefret ediyorum.
Gozler:
- Kiko Soft Touch Kapatici goz alti icin
- the Balm - Brow Pow & Real Techniques Kas Fircasi kaslari kesillendirmek icin. Eski bir rimelimden yikayip temizledigim fircayi da kas fircasi olarak kullaniyorum.
- Shu Uemura Kirpik Kivirici kirpiklerimi kivirmak icin tabii ki
- Urban Decay 24/7 Glide on Goz Kalemi gozlerde biraz renk istedigim zaman elime gelen ilk rengi basit bir cizgi seklinde suruyorum.
Yanaklar:
Dudaklar:
- Lancome Juicy Shaker in Berry Tale biraz renk istedigim zamanlar bunu kullaniyorum. Genelde sadece lipbalm kullaniyorum.
Cok fazla urun var gibi duruyor ama boyle bir makyaj en fazla 15 dk suruyor.
Kullanmayacağımı bile bile aldığım bir ürün de bu.Hata aynı seriden başka bir renk daha almıştım...neden bilmiyorum. Yine elimde güzel durmasına rağmen dudağımda çok kötü duran bir ruj. Rengi ten rengime çok uymamakla beraber formülünü de çok beğenmedim, kuru. Dudaklarım normalde bu renkten koyu olduğu için biraz garip ve yaşlı işi duruyor. Sanırım bütün Balm rujlarında hoş bir nane kokusu var, ki bu da kozmetik ürünlerde koku istemeyenlerin hoşuna gitmeyebilir. Ambalajını da sevdim, yanımda taşıyacak kadar sevsem o zaman ne kadar dayanıklı olduğunu söyleyebilirdim ama evde kutuda duruyor o yüzden... Yine de şık ve ortalama üstü bir kabı var.
I dont like this lipstick, and I dont know why I bought it. I actually bought another colour from the same line.. It looks good on the bullet but doesnt go well with my skin colour. Since my lips are naturally darker, this colour looks quite fake and granny-ish -in my opinion of course-. I think all Balm lipsticks have a nice scent of peppermint, so this might be a problem for those who want their cosmetics to be unscented. The formula is not okay either. It makes my lips dry. It is a pretty colour, it just doesnt suit me. The packaging is quite nice, I would say, but I cant say anything about it durability because I dont carry it around with me.
<<<For English, please scroll down>>>
Parfum favorileri gecen ay da olan Elizabeth Arden Provocative Woman ve the Body Shop Dreams Unlimited. Ikisinden de cok bahsettim artik birsey demeye gerek yok.
Rimel olarak da daha once bahsettigim Rimmel Scandaleyes'i kullandim. Yazisi
burada. Butun ay bu rimeli kullandim.
Makyaj bazi olarak Benefit'in Porefessional'ini kullandim. Iki tane deluxe sample boyu var, onlar bitince yenisini alacagimi sanmiyorum, baz kullanmis olmak namina cokca kullandim.
Pudra olarak the Balm'in Sexy Mama'sini kullandim parlamayi onlemek ve kapatici vs sabitlemek icin.
Goz kapagimda da neredeyse her seferinde Maybelline Colour Tattoo On and on Bronze'u kullandim. Mukemmel bir far, cok seviyorum, rengi dokusu herseyi harika. Baska bir rengini daha aldim ama bu ay en cok bunu kullandim. Bu farla birlikle Bobbi Brown Black Ink eyeliner'i kullandim, her zamanki gibi.
My perfume favourites are Elizabeth Arden Provocative Woman and the Body Shop Dreams Unlimited. I've talked too much about both of them, so I'm not gonna say anything else.
As for mascara, my favourite is Rimmel Scadaleyes. The post about it is here.
I used Benefit's porefessional just to finish it up. I have two deluxe samples of it, and i dont think I'll buy the full size because... I dont know.. I dont like it that much.
For powder, I used the Balm's Sexy Mama to prevent shine etc.
On my eyelids, I used Maybelline Colour Tattoo in on and on bronze almost everytime I did my eyes. It is just amazing. I have another colour as well but this one is the one I use the most. With on and on bronze, I use Bobbi Brown Black ink as always.
Bugün Gratis'te anneler günü dolayısıyla birçok markada %50 indirim vardı, ben de theBalm'dan birkaç istediğim şeyi aldım. Ürünlerin tek tek swatchları ve yorumları tabiki kullandıktan sonra. Şimdilik sadece resimleri var.
Nude 'tude far seti, Frat Boy allık, Mai Billsbepaid, Stainiac ve Shady Lady vol3 far seti
theBalm Frat Boy The Balm'dan Hot Mama'yı severek kullanıyorum ve ne zamandır başka bir allığını daha almak istiyordum. Hatta kalan diğer 2 allığı da bir ara almak istiyorum ama acelesi yok :) Çok güzel renk veriyor.
theBalm Mai Billsbepaid Bu ruju da bir de ruj aliyim bari derken rengine bayılıp aldım. Hiç nude rujum yoktu, ve rengi inanılmaz güzel, dudağı kurutmuyor ve çok güzel renk veriyor.
theBalm Shady Lady Vol3 Vol2 bende vardı ve çok severek kullanıyordum, indirimi görünce vol3ü de aliyim dedim. Swatchları ve Vol3'ün yazısı daha sonra =)
theBalm Nude'tude Bu paleti de çok merak ediyordum, renkler çok güzel ama daha ayrıntılı bir yorum ve yazı için kullanmam lazım. İçinden bir de farı liner olarak kullanmakta çok işe yarayan bir fırça çıkıyor, far kısmı pek işe yaramaz ama. Bu paleti de Urban Decay Naked paletiyle karşılaştıran bir yazı yazabilirim ileride.
theBalm Stainac Ve theBalm'ın çok övülen bir ürünü Stainac. Bunu hem dudaklara hem yanaklara uygulayabiliyorsunuz, ben yanaklarıma sürdüm ve bayıldım! kalıcılığı içinse henüz birşey söyleyemem ama daha kullandıkça bunun hakkında da ayrıntılı bir yazı yazmayı düşünüyorum, yaz aylarında çok kullanıcam muhtemelen.
<<<For English, please scroll down>>>
Bu pudrayı fondöten kullandığım zamanlarda onu sabitlemek için, bazen cildimi yağlı bulduğumda fondötensiz de olsam yağlı bölgelere sürüyorum. Bundan başka şeffaf pudra da kullanmıyorum.
The Balm ürünlerini seviyorum, başka ürünleriyle ilgili de yazıcam ilerleyen günlerde, Türkiye'ye gelmesine ÇOK sevindim, Gratis mağazalarında bulunabiliyor ve fiyatları da gerçekten çok uygun. Kalite/fiyat açısından bakıldığında en karlı markalardan. Bu markanın ambalajlarına da BAYILIYORUM.
I use this powder to set my foundation (when I use one) and even if I dont use foundation, I use it to cover shiny/oily areas on my face. I love the Balm products, and the packages are SO CUTE! There is not much to say about this, as it does what it is supposed to do. All I can add is that I dont use any other translucent powder.