<<<For English, please scroll down>>>
Bu paleti alalı oldukça uzun zaman oluyor, fakat bayadır kullanmıyorum. Yazın da gelmesiyle artık gün yüzü görmesi gerektiğini düşündüm ve çıkardım, çıkarmışken de yorum yazayım dedim. Çok kompakt, şık ve çok yönlü bir palet olsa da, seyahate çıkmak için bence yeterli değil. Swatchlardan da görebileceğiniz üzere bütün renkler birbirine benziyor, crease oluşturabilecek ya da baz olarak kullanılabilecek bir renk yok. Eğer buradan bir rengi tek renk olarak sürerim diyorsanız bu da kesinlikle olabilecek birşey ama o zaman da neden yanınıza bu kadar büyük bir palet alasınız ki? Yani tek far almak daha mantıklı olur. Neyse! En güzel yanı kaş altı aydınlatıcısı, göz pınarı aydınlatıcısı, ya da dediğim gibi bütün göz kapağına uygulanabilir. Ben bütün renkleri karıştırarak uygulamayı seviyorum ama tek tek kullanmak da kesinlikle mümkün.
It has been a really long time since I bought this palette but I haven't been using it so with the summer on the door I thought I should give it a go. As I said that, I wanted to review it as well. It is compact and quite versatile, it is not the best for traveling because you dont get a crease colour or a base colour, just shimmery ones as the name of the palette suggests. It can be used as highlighter for the inner corners of the eyes or under the eyebrow and as an overall colour. You can mix all the colours and use it like that (which is what I do) or you can certainly choose a colour and apply it.
<<<For English please scroll down>>>
Bu ay favori parfümüm Salvatore Ferragamo oldu. (parfümün özel bir adı yok üzerinde). Kış için çok uygun bir koku ve ilk sıkışta biraz ağır olsa da kısa bir süre sonra hafifliyor. Zaten EDT olduğu için yoğun bir kokusu yok, fakat kalıcılığı EDT'ye göre çok çok iyi.
My favourite parfume this month is Salvatore Ferragamo (doesnt have a specific name on it). It is perfect for winter time. Although it is a little bit heavy when you first apply it, it dilutes in no time. Because it is EDT it is not very concentrated, but it stays on very well for EDT.
Bu ay cilt bakımı olarak öne çıkan ürünler Liz Earle'ün Instant Boost Skin Tonic'i. Normalde toniklerin gereksiz olduğunu düşünüyorum, ve set içinde gelmese almazdım, ama kış zamanı temizleyiciyle nemlendirici arasında iyi iş görüyor. Bu ay çok kullandım, nemlendiriciden önce cildi biraz daha yumuşatıyor ve ferahlatıyor.
For skincare, my favourite this month is Liz Earle Instant Boost Skin Tonic. Normally, I think tonics are a waste of money, and they dont do anything special. But in the middle of winter, this helps to sooth my skin and makes it smoother before the moisturizer. I use my cleanser and then this tonic and then my moisturizer. It gives a fresh and clean feeling.
Eos lip balm naneli olan favorilerimden oldu. Çok güzel kokuyor ve güzel nemlendiriyor.
Minty Eos Lipbalm is also y favourite this month. It smells nice and moisturizes well.
Burt's Bees limonlu kütikül kremi kışın manikürümn vazgeçilmezi. Yazısı
burada
Burt's Bees lemon cuticle cream is indispensable for winter manicures. Full review is here
Göz ürünlerine gelince, bu ay vazgeçilmezim Maybelline Colour Tattoo on and on bronze, Bobbi Brown Sepia Ink (
buraya) ve Urban Decay 24/7 eyelinerlardan Baked(
yazısı burada ) ve Zero oldu. Zero'yu tightline için, baked i göz altımda kullandım. Bazen sadece bu ikisini kullanırken, özendiğim(!) zamanlarda da Colour Tattoo(
burada) ve Sepia Ink uyguladım. Sepia Ink tek başına kuyruklu eyelinerda da çok güzel duruyor.
As for the eyes, I loooved Maybelline colour tattoo(review here) on and on bronze, Bobbi Brown Sepia Ink (review is here) eyeliner, and Urban Decay 24/7 in Baked (here)and Zero. I used Zero for tightline, and Baked for my lower lashline. Sometimes I used only these two, and when I tried hard(!) I used Colour Tattoo and Sepia Ink. Sepia Ink is beautiful on its own with winged eyes.
Dudak için de en en en sevdiğim ürünlerden olan Clinique Chubby Sticklerden 04 mega melon'ı (
burada) ve Nivea'nın vişneli dudak nemlendiricisini kullandım. İkisi de hafif renk verirken çok güzel nemlendiriyorlar ve bu kış zamanlarında benim için önemli olan zaten dudağı kurutmaması.
For the lips, I used my much loved Clinique Chubby Stick in 04 mega melon(review here) and nivea A kiss of Flavour in Cherry. They keep my lips moisturized in this winter time, and give an amazing colour.
<<<For English, please scroll down >>>
Bütün makyaj fırçalarımı ne şekilde muhafaza ettiğimden ve nasıl temizlediğimden bahsedeceğim. Öncelikle fırçaların açıkta durmasından rahatsız olduğum için mutlaka üzerine birşey geçirilmesi taraftarıyım. Ya da kapalı bir yerde saklanmalı. Bunlara ayırabilecek küçük bir çekmecem olsa oraya koyardım, ama yok. Baş aşağı koyulurlarsa da kılları sağa sola yatar ve fırça bozulur, öyle de olmaz. Bu yüzden ben bunları bardak içine koyup üzerlerine buzdolabı poşeti geçiriyorum. Evet, komik ve saçma duruyor ama açıkta durup toz vs olmalarından iyidir. Kirli ve her gün kullandığım fırçalarımı açık bir bardakta tutuyorum, diğerlerini poşetle kaplıyorum.
I will tell you about how I keep my brushes and how I clean them. First of all, I hate when people keep their brushes uncovered. I like to cover them with a plastic bag -the ones for food, thus you know they are sterile-. If I had the place, I would keep them in a drawer, but I dont. And if I put them in the container facing down, then the hairs on them would get all disoriented and it would be BAD. So, I put them in a glass and I cover them with plastic bag. The ones I use daily or the dirty ones are kept uncovered in another glass.
Fırçalarımı yıkama rutinim de şöyle : Eyeliner fırçalarını her kullanımdan sonra, far fırçalarını kirlendikleri zaman ya da başka bir renk kullanacağım zaman, yüz fırçalarını (allık, fondöten, pudra, kapatıcı, bronzer, aydınlatıcı) her kullanımdan sonra, kaş fırçası hiçbir zaman. Bebe şampuanıyla köklerini ıslatmamaya çalışarak yıkıyorum ve başaşağı şekilde kurutuyorum. Sentetik fırçalar çok kısa sürede kururken doğal kıllardan fırçaların kuruması daha fazla zaman alıyor.
This is how often I wash my brushes: Face brushes (blush, foundation, concealer, powder, bronzer,highlighter) after every use, eyeshadow brushes when they are really dirty or when I need to apply another colour, eyeliner brushes after every use, eyebrow brush never. I use baby shampoo and try to avoid from the roots of the brush. I let them air dry face down. Synthetic brushes dry way faster then natural ones.
<<<For English, please scroll down>>>
Parfum favorileri gecen ay da olan Elizabeth Arden Provocative Woman ve the Body Shop Dreams Unlimited. Ikisinden de cok bahsettim artik birsey demeye gerek yok.
Rimel olarak da daha once bahsettigim Rimmel Scandaleyes'i kullandim. Yazisi
burada. Butun ay bu rimeli kullandim.
Makyaj bazi olarak Benefit'in Porefessional'ini kullandim. Iki tane deluxe sample boyu var, onlar bitince yenisini alacagimi sanmiyorum, baz kullanmis olmak namina cokca kullandim.
Pudra olarak the Balm'in Sexy Mama'sini kullandim parlamayi onlemek ve kapatici vs sabitlemek icin.
Goz kapagimda da neredeyse her seferinde Maybelline Colour Tattoo On and on Bronze'u kullandim. Mukemmel bir far, cok seviyorum, rengi dokusu herseyi harika. Baska bir rengini daha aldim ama bu ay en cok bunu kullandim. Bu farla birlikle Bobbi Brown Black Ink eyeliner'i kullandim, her zamanki gibi.
My perfume favourites are Elizabeth Arden Provocative Woman and the Body Shop Dreams Unlimited. I've talked too much about both of them, so I'm not gonna say anything else.
As for mascara, my favourite is Rimmel Scadaleyes. The post about it is here.
I used Benefit's porefessional just to finish it up. I have two deluxe samples of it, and i dont think I'll buy the full size because... I dont know.. I dont like it that much.
For powder, I used the Balm's Sexy Mama to prevent shine etc.
On my eyelids, I used Maybelline Colour Tattoo in on and on bronze almost everytime I did my eyes. It is just amazing. I have another colour as well but this one is the one I use the most. With on and on bronze, I use Bobbi Brown Black ink as always.
<<<For English, please scroll down>>>
Goz makyajinda olabildigince acik renk far-siyah eyeliner/kalem ve rimel uclusunde tuttum. (far bazini artik her ay favorisinde yazmak istemiyorum cunku her far surdugumde mutlaka kullaniyorum yani o hic degismiyor.) Urban Decay Naked paletindeki ilk 3 renk bu ayki favorilerim oldu. Bunun disinda ozellikle far surmedigim zaman Urban Decay Zero kalemi tek basina kullandim. Far surdugumde eyeliner in daha duzgun olmasini istedigim icin Bobbi Brown black ink eyeliner imi kullandim. Rimel olarak Avon Supershock Max kullandim, ve bu rimeli artik aticam cunku alali birkac ay oldu ve yeni rimellerimi kullanmak istiyorum :D Aslinda atilacak birkac rimel var onlari onumuzdeki bitenler postlarinda yazicam.
I tend to use only 3 products for my eye make up this month, and those are a light base colour, a black eyeliner and mascara. (I dont want to add my eyeshadow primer each and every month but you should know that I always use one if I apply eyeshadow) The first 3 colours in the urban decay naked palette are my favourites this month. Apart from that, when I dont use eyeshadows I just applied Urban Decay Zero eye pencil. But when I have eyeshadow on, I want my liner to be more perfect so I used Bobbi Brown black ink. As for mascara, I used Avon Supershock max the most.
Ilk 3 renk Virgin, Sin ve Naked. Aslinda yalan olmasin Naked'i goz kivriminda yeterli bulmadigimda Buck'i da kullandim.
The first 3 colours are Virgin. Sin and Naked, but I should say that I also used Buck when I wanted a deeper, more defined crease .
Yuz urunu olarak bahsedecek cok seyim yok cunku yuz makyaji neredeyse hic yapmadim. Cildim feci bir atakta bu yuzden fondoten vs kullanmak istemedim ve sadece Bobbi Brown creamy concealer kullandim. Cok nadir allik kullandigim zamanlarda da Mac Fleur Power tercih ettim.
I havent used a foundation in August as my face was acting up. I only used my Bobbi Brown creamy concealer. Rarely, I used Mac Fleur Power for my blush.
Dudak urunu de ayni sekilde kullanmadim. Hatta Blistex imi bile kullanmayi biraktim cunku onu bu kadar fazla kullanmam dudagimin bu kadar kurumasina sebep olmus olabilir diye dusundum ve sadece Eos lipbalm kullandim. Dudaklarim biraz duzeldi o zamandan beri. Tirnaklarimda da temsilen bu pastel ojeyi koydum buraya ama aslinda bir cok mercan, pembe mercan, turuncu mercan gibi renkleri surdum el ve ayak tirnaklarima butun ay boyunca.
I only used my Eos lipbalm this month because my lips are extremely dry recently, as I said in my earlier posts, and I thought maybe blistex med plus is causing it as I use it way too often. So I stopped using it and i think my lips are getting better. For my nails, I used all tones of coral on my nails and toe nails.
Parfum olarak Agustos un bir kismi serin bir kismi sicak oldugu icin, cok sicak gunlerinde Escada Pasific Paradise, serin gunlerinde Elizabeth Arden Provocative Woman surdum. Pasific Paradise cok sekerli bir koku ve kesinlikle belli bir yasa kadar kullanilabilecek bir koku. Provocative woman ise daha genis bir yas kitlesine hitap ediyor. Kesinlikle sonbahar ve sonrasinda kullanilacak bir koku. Bu yuzden yazin serin gun ve gecelerinde onu tercih ettim.
As for perfume, I chose Pacific Paradise by Escada for the hotter days of August, and Provocative Woman by Elizabeth Arden for the cooler days and nights. Pasific Paradise is very VERY sweet and can only be used up to a certain age, but Provocative woman is okay for most ages. It is more appropriate for autumn/winter.
For English, please scroll down
Bu yazida cesitli markalardan fircalari ve ne icin kullandigimi yazicam. Oncelikle bu yillaaaaar oncesinden kalan Avon far fircasiyla basliyorum. Killari sert oldugu icin hassas gozlere olmaz ama ben hala fircadan cikmasi zor bir renk kullanacaksam bunu tercih ediyorum. Gerektiginde karistirma gerektiginde sadece renk uygulama icin kullaniyorum. Tek bir kil doktugunu bile gormedim, cok memnunum ama Avondan baska fircam yok.
This is my only Avon brush and I got it many many years ago. It is pretty harsh on the eyes but I still use it when I apply colours that are hard to take off. I use it both for applying overall eyeshadow or just for blending.
Bu firca Bobbi Brown eyeliner setinden cikmisti ve o zamandan beri tam boyunu almak istiyorum. Cok cok cok super bir eyeliner fircasi, uzun hali da bu kadar rahat kullanilir mi bilmiyorum ama bayiliyorum.
I got this from the Bobbi Brown eyeliner set, and i love it. Ever since I started using it, I want to get the full size one, but im not sure if I would like the full size one as much as I love this.
Bu da yine daha sonra bahsedecegim bir far paletiyle birlikte gelen mini boy far fircasi. Kesinlikle bu da eyeliner fircasi gibi cok guzel ve tam boyunu almak istiyorum. Karistirmak icin kullaniyorum.
This came with a Bobbi Brown eyeshadow palette which I will talk about soon. This is as pretty as the eyeliner brush and I want to get the full size. I use it for blending and it never sheds.
Mac 223: tek Mac fircam. Goz kivrimina far surerken tek gectigim fircam. Ucuna rengi alip goz bosluguna oturtuyorum ve butun isi o yapiyor hic birseye dikkat etmeye gerek yok saga sola goturunce super belirgin bir goz boslugu oluyor. Turkce terimler kullaninca birz tuhaf oluyor ama... anladiniz herhalde.
This is my only Mac brush. I use this when I want to apply colour to my crease. It does all the work for you, you just get the colour on the tip of the brush, and then move the brush, and it is done. It fits right into the socket, it is very practical.
Amerika'dan aldigim Sonia Kashuk karistirma fircam. Aldigim en dandik firca sanirim bu, hem de kesinlikle Real Techniques'den falan pahaliydi. Inanilmaz kil dokuyor, saka gibi. Ama yikayip kullandikca gecer belki diye daha fazla kullanip daha fazla yikamaya basladim, gozle gorulur sekilde azaldi dokulmesi.
This is the worst brush I own. It is expensive, and it sheds like hell. I thought maybe I should use it and wash it more so it may stop shedding, and ever since I see the shedding has reduced. But still, I wouldnt buy it again.
Ve Urban Decay Naked 1'den cikan firca. Kil dokmuyor ve krem farlarin uygulamasinda en cok kullandigim firca bu. Yeterli urun aliyor ve guzel uygulama sagliyor. Toz urunlerde de baz rengi uygulamak icin tercih ediyorum. Bu urunu en cok Maybelline Colour Tattoo'larla kullaniyorum.
This is the brush that comes with the Naked1 palette. It doesnt shed and it is perfect for cream eyeshadows or applying the base colour with powder eyeshadows. The product I use this brush with the most is the Maybelline Colour Tattoos.
<<<For English, please scroll down>>>
Bu ay parfum olarak The Body Shop'un Love ETC.. sini kullandim en cok. Hafif ve cok guzel kokuyor. Fakat havalarin biraz daha serinlemesiyle ayin son 2 gunu baska bir parfume odaklandim o da muhtemelen Agustos favorilerinde olacak.
Body Spray olarak da Victoria's Secret'tan Lost in Fantasy'yi cok cok kullandim. Bu urunlerin en guzel ozellikleri asla ve asla azalmamalari. Bunu neredeyse her gun en az 6-7 kere fislamak (?) suretiyle birkac kez kullaniyorum ve ancak bu kadar azaldi. Cok farkli kendine ozgu bir kokusu var ve Love ETC'yi uzerine siktigimda bir sorun olmuyor.
This month I used Love ETC from the Body Shop a lot. It is light and lovely. For the body spray, I can say I concentrated on lost in fantasy from Victoria's secret. It is very distinct, different scent, but goes well with love etc... And although I used it everyday it doesnt seem to go away AT ALL, and that's always a good thing.
Yuz urunlerinden de Nvey Eco fondotenime odaklandim. Sanirim yaz biterken bitirecegim. Ayrintili yazisi
burada.
En fazla tercih ettigim allik da Mac'in Her Blooming Cheek'i oldu. Gerci ben bu alligi yaz kis dinlemeden kullaniyorum ama yazin daha bi guzel oluyor <3 Yazisi
burada.
I used my Nvey Eco foundation this month, and I think I'll finish it up at the end of the summer. The blog post I wrote about it is
here
My favourite blush this month is Her Blooming Cheek from Mac. I use it both in summer and winter but it looks a little bit better in the summer <3 The post is here
Goz makyaji icin ise en cok bu 3 urunu kullandim. Far cok az kullandim o yuzden favori bir urun gosteremeyecegim. Bobbi Brown'in Sepia Ink jel eyeliner'ini Black ink'e tercih ettim. Siyahtan daha az iddiali/goze batan bir renk oldugu icin far kullanmadigim zamanlarda ozellikle onu seciyorum. Yazisi
burada. Altina da Make up for ever'in lacivert kalemini suruyorum boylece hic ugrasmamis oluyorum ama yine de bu cart lacivertin goze katkisi inanilmaz! Yazisi
burada. Goz makyajini tamamlamak icin Avon Supershock maskara kullandim. Onun da yazisi
burada.
Dudak urunu hic ama hic kullanmadim cunku dudaklarim hayatimda hic olmadigi kadar kuru. Tek kullandigim ve her zamanki favorim blistex Med plusti bu ay.
I used these three products for eye make up. I almost never used eyeshadow so I cant pick one as a favourite. When I dont use eyeshadow, I prefer Bobbi Brown Sepia ink instead of Black ink since it is less visible/more natural. The post is
here. I used Make up for ever's blue pencil for underneath my eyes because it is a lot of effect without much effort. The post is
here. To complete the eye make up, I use Avon Superhock Max Mascara. The post is
here
I never ever used any lip products this month as my lips are drier than ever. Only my precious blistex medplus.
<<< For English please scroll down>>>
Eveet geçenlerde yine buradaki devasa CCO'ya gittim ve Türkiye'de olduğunu öğrendiğimde şoktan şoka koştuğum varlığına geceleri falan dua ettiğim CCO'nun aslında burdakinin yanında lafı olmayacağını öğrendim. Ha varlığına hala şükrediyorum orası ayrı ama 5 ay insan Tartan Tale'den başka bişey getirmez mi? Neyse dönünce bir daha kontrol edicem onu. Gerçi Ümraniye'ye taşınacak diye bi dedikodu vardı ortada taşındı mı onu da bilmiyorum. Yahu bu arada okuyosanız falan bi yorum bırakın kendimi şizofren gibi hissediyorum böyle kimse birşey demeyince :D Neyse gelelim aldıklarıma, henüz kullanmadığım için yorum ve swatch yapmicam sadece bir ön gösterim ve ürün çeşitliliği hakkında birkaç şey dicem, yorumlar ve swatchlar sonra =)
Ürünlerin listesi: MAC:
Ruj: Blow Dry, Krem Allık: LadyBlush, Allık:Her Blooming Cheek, Farlar:Humid,Amber Lights,
Bobbi Brown: Kapatıcı (Beige)
İçerde en az 30 çeşit tekli mac farlar, 6-7 çeşit palet (4lü), 20den fazla allık ve 10 kadar pudra-bronzer-aydınlatıcı vardı. Ürün çeşitliliği gerçekten Istanbuldaki CCO'nun 10 katı falan. Bobbi Brown'ın da bir o kadar fazla ürünü vardı. Estee Lauder, Clinique, Origins, Bumble and bumble, bir sürü parfümler vs de cabası. Umarım Türkiye'dekinin ürün yelpazesi daha da genişler ama varlığı bile yeter yani <3
I went to the local CCO and when compared to the ONLY ONE in Turkey, it is HUGE. Not only huge but also has far more products from each brand, especially Estee Lauder, Mac and Bobbi Brown. By the way, if you are reading and enjoying this blog, please follow and comment so that I do not feel schitzophrenic.So yeah I haven't tried all the products I got but I will swatch them and comment on the soon.
The products I got: MAC: Lipstick : Blow Dry, Cream Blush: LadyBlush, Powder Blush: Her Blooming Cheek, Eyeshadows: Humid, Amber Lights
Bobbi Brown:
Concealer (Beige)
I wanted to buy Her Blooming Cheek for a long time. Though it looks scary, it is WONDERFUL when applied appropriately.
<<< For English, please scroll down >>>
Bobbi Brown Black Ink Eyeliner & Sepia Ink Eyeliner:
Bobbi Brown'ın jel eyelinerları çok meşhur, hem kalıcılığı güzel hem de sürümü oldukça kolay. Bu set güzel sayılabilecek bir eyeliner fırçasıyla birlikte geliyor, birkaç alıştırmadan sonra kolayca sürülebilir. İki rengi de çok kullanılabilir, kahverengi eyeliner genelde sevmememe rağmen bunu beğendim.
Eyeliner sürebilen için bu fırçayla hem ince hem kalın uygulama yapılabilir ama yeni başlayanlar için daha uzun saplı ve daha kullanışlı bir fırça daha iyi olur.
Jel eyelinerlar genelde likidlerden daha kolay sürülüyor (bana göre en azından).
I bought this set from CCS for 30$ and it is amazing. When it comes to gel eyeliners, Bobbi brown is considered THE BEST. These long wear eyeliners are both durable, they do not smudge, and application is easy. The set comes with a little brush, which is good for people who are comfortable with applying eyeliners, but for newbies, the brush might be hard to use. Sepia is better than what I expected because I usually don't like brown eyeliners, but Sepia is really pretty.