Mac Her Blooming Cheek Blush


<<<For English, please scroll down>>>






En en en sevdigim alliklarimdan biri. Bayiliyorum. Cok korkutucu gozukse de dogru uygulandiginda inanilmaz guzel bir renk veriyor. Once allik fircasina az aldiktan sonra (tabi ben acik tenliler icin konusuyorum, koyu tenliyseniz siz karar vericeksiniz ne kadar uygulamada istediginiz rengi aldiginiza) elimin arkasinda biraz fazlasini atip uyguluyorum. Gercekten durusundan korkmayin ve bu alligi alin deri, bence her cilt tonuna yakisabilecek bir renk. Benden cok daha beyaz insanlara bile surdum cok guzel duruyor sadece hafif elli olmak lazim.

One of my all time favourite blushes. Though it looks scary, it looks amazing when applied correctly. Just grab your blush brush and then take the extra off on the back of your hand and then apply. Of course I'm talking for people with fair skin here, so if you have darker skin you can try and see how much you need to apply to get the colour you want, but I'm pretty sure that it suits all skin colours. I applied it to people who have even lighter skin than mine, and it works just fine. You just have to be light-handed

Share:

0 yorum