Nvey eco Moisture Rich Fluid Foundation / Nvey eco Fondöten

<<< For English, please scroll down>>>

Bundan yaklaşık bir sene önce, artık fondöten işine girmeye karar verdim ama cildim akneye meyilli olduğu için bir türlü cesaret edip normal bir markanın fondötenini alamadım. Oldukça da pahalı oldukları için ya cildim daha kötü olursa bi de içim kan ağlar sonra diye düşünüp almamıştım. Sonra bir gün devamlı gittiğim eczanedeki bayan bak yeni makyaj ürünleri geldi tamamı organik falan gibi bişeyler dedi ben de hadi bari bi deniyim dedim. Önce kremini denedim, pul pul oldu beğenmedim. Sonra likidini denedim, baya beğendim (gece olmasının da faydası var sanırsam :D). Yok Hollywood yıldızları falan da kullanıyormuş içeriği çok güzelmiş falan filan. Her neyse ben dedim artık aliyim bari napiyim gece gece bu kadar ısrara karşı gelemicem, hem organik hem eczanede satıldığına göre bişey yapmaz, diğer markalardan da içerik olarak evladır diye aldım. Fiyatı içime oturmadı mı, oturdu. 120 lira verdim bu fondötene. Kapatıcılığı için orta seviyeli diyebilirim, üzerine iki fondöten daha aldım henüz onları devamlı kullanmadığım için gerçekten kıyaslayamayacağım, ama üzerine pudra bile kullanmadığım halde kalıcılığı iyi, kapatıcılığı her gün kullanmak için ideal, e cilde bir zararı da yok aksine vitamin vs var içinde o da bir gönül rahatlığı sağlıyor. Her neyse ben bunu nerdeyse bir senedir baya kullanıyorum artık iyice azaldı bilmiyorum ne kadar daha gider ama yeniden alabilirim, (diğer iki fondötenden memnun kalmazsam ya da onları bitirince :D).
Aslında diğer ürünlerini de denemek isterim ama, bakalım kısmet, oldukça pahalılar.
Ürünlerinin sitesine buradan ulaşabilirsiniz. Ayrıca bu sayfada da içinde OLMAYAN şeyleri görebilirsiniz, en güzel özelliklerinden biri de HAYVANLAR ÜZERİNDE TEST YAPMAMALARI. Gerçekten memnun kaldığım bir ürün, ama çok pahalı. Bilmiyorum başka ürünlerini de alır mıyım, ama güzel orta kapatıcılıkta, cilde zarar vermeyen, içinde bir ton kimyasal olmayan bir fondöten arıyorsanız, e bu kadar bütçem de var diyorsanız, alın derim.






Gördüğünüz gibi ben  514 numarasını kullanıyorum, deneyerek seçtim %98 uyuyor cilt tonuma, biraz daha açık olsa daha iyi olurdu.



Almost a year ago, I decided to start using foundation. Since my skin is acne-prone, I didn't want to get ANY foundation, because I thought they might cause acne. Since they are expensive, I couldn't just buy them and then throw away saying that they cause acne. So, one night, the lady from the pharmacy told me that they have a new brand called Nvey, that it is organic etc. I tried the cream foundation first, I didn't like it. Then I tried the liquid one and it was fine. I can say it has medium coverage, and I used it for almost a year and never used powder, it stays on your skin for a long time, like 6-7 hours. Since I haven't used any other foundation than this I cannot do a comparison. I may buy the same product again, as it goes well with my skin, but first I want to use the new 2 foundations I got ^^
If you have the money, you want a medium coverage foundation, you do not want lots and lots of chemicals in your foundation, buy this.
Here is their website and here is the list of things that ARE NOT in their products. They DO NOT TEST ON ANIMALS, which is great.
Here is the direct link to the product. It is 46$.

Share:

0 yorum