<<<For English, please scroll down >>>
Bu ay hem sıcaklar hem de okul/hastane vs yüzünden çok makyaj yapmadım. Zaten yazın fondöten pudra falan olabildiğince kullanmıyorum, onun dışında hafif göz makyajı ve bazen dudak ürünleri kullanıyorum. Bu ay en çok kullandıklarım ve en memnun kaldıklarım bunlardı:
Kategorilere ayırmak daha mantıklı olur diye düşündüm, o yüzden göz ile başlayalım:
Let's start with the eyes:
Rimel olarak Avon Spectra Lash'i (
burada) kullandım. Akma kaşındırma vs
yapmadığı için severek kullanıyorum. Onun dışında bol bol uyuduğum için
gözümün içine genellikle Ck beyaz kalemi çektim, yukarı doğru daha geniş
göstersin diye (daha sonra kalem hakkında yazı yazıcam), gözümün üstüne
kuyruksuz şekilde avon mega impact gel eyeliner (
burada) sürdüm, o da akma
yapmıyor çünkü.Toz farlarla uğraşmadım açıkçası, o yüzden bazen hiç far
sürmeden gözümün altına Make up for ever aqua eyes kalemi sürerek renk
kattım, bazen de gözümün üstüne Mac Penny shadestick'i (
burada) sürüp kirpik
diplerinden biraz yukarıya kadar Mac Humid (
burada) uyguladım. Böylece 3 renkli
bir yaza uygun göz makyajı keşfettim kendime göre =P Hepsinin dışında
yaz kış her daim kullandığım Urban Decay Eyeshadow Primer'ım tabiki bu
ay da favorimdi. Bitanecik arkadaşım, kardeşim Katie'nin annesi yılbaşı
hediyesi olarak vermişti bana <3
I used Avon Spectra lash
(here) all month, it doesnt smudge or irritate my eyes, so it is nice. Since I
sleep a lot, I used Ck white eyeliner in my waterline (I'll write about
this product in the next few days) so that my eyes would look bigger. I
used Avon mega impact gel eyeliner ( here) without the flick, and it doesnt smudge either. When I wanted colour -because it is summer-
on my eyes, I used Make up for ever aqua pencil on my lower lashline,
and then I applied Mac Shadestick in Penny (here) all over my lid, and then Mac
Humid (here) a little bit above my lashline. And of course my all time
favourite Urban Decay Primer Potion, which I use all the time when I
apply eyeshadow because myeyelids are oily. (This was given to me by my
lovely fried aka sister Katie's mom as a Christmas present! )
Dudaklarla devam edelim:
Now the Lips:
Her zaman söylediğim gibi rujdan ziyade lip tint ve nemlendirici kullanıyorum. Bu yüzden evdeyken Eos
burada ve Blistex lipbalmları
burada, dışarıdayken Nivea a Kiss of Flavour, ya da Maybelline Mango Diamonds' (
burada) ı tek başına ya da üzerine Maybelline Apricot Freeze sürerek kullandım.
As I always say, I dont like lip products that much so usually use moisturizers and/or lip tints, so that's what I did this month. Actually you can add Clinique Chubby Stick in this picture because I use it a lot but I couldnt find it, it must be in one of my bags. Since my lips are dry all the time, I used Blistex Med Plus here and Eos lipbalm here when I'm home. When I'm out I used my lovely Nivea a kiss of flavour in cherry, or Maybelline Mango Diamonds (here) alone OR with Maybelline Apricot Freeze on top.
Cilt Bakımı
Skin Care:
Bir sürü cilt bakım ürünü kullanıyorum ama bu ay en çok kullanıp en çok sevdiklerimi yaziyim dedim sadece. Onlar da Liz Earle Gentle Face Exfoliator ve Liz Earle Skin Repair Light Nemlendirici. Exfoliator ölü deriden cildi arındırıyor ve nemlendirici de daha önce de bahsettiğim gibi mükemmel nemlendirip cildi yatıştırıyor.
I use a lot of skincare products but I wanted to include only the ones that I used the most and loved the most this month.And those are Liz Earle Gentle Face Exfoliator ve Liz Earle Skin Repair Light Moisturizer. The exfoliator is really gentle and I can feel it deep cleans my skin and gets rid of the dead skin on my face. And the moisturizer is just perfect for moisturizing and calming the skin down.
Son olarak da kokular:
Scents:
Bu ay en çok Victoria's Secret Fragrance Mistlerden with a kiss ve Sheer Love'ı kullandım. Çok hafif tam yaz kokuları ve bin üç yüz kere sıksanız da ancak bu kadar azalıyorlar :D Uzuuuuuunca süre gideceğine hiç şüphem yok. Kalıcılığı fazla değil ama üzerine parfüm eklemek kolay oluyor. Parfümlerden de bu ay en çok the Body Shop'un Love ETC...'sını ve Elizabeth Arden'in Mediterranean'ını kullandım.
I used Victoria's Secret Fragrance Mists a lot this month, especially with a kiss and Sheer Love. They smell amazing and they're light, so perfect for summer. And since they're not dominant, you can layer them with perfumes. For perfumes, I used the Body Shop Love ETC... and Elizabeth Arden Mediterranean.