Avon Little Black Dress Deodorant : Iyi hos hala bitirmem gereken bir sise daha var. Uzerinde cok konusulcak bisey degil :D
La Roche Posay Effeclar Purifying Foaming Gel: Severek kullandim. Tekrar alir miyim bilmiyorum cunku temizleyicilerde yeni seyler denemeyi seviyorum, tam olarak hayatimin temizleyicisi diyemem ama zorla kalirsam tekrar alabilirim. 200 ml ligini degil ama cunku 2 sene falan kullandim saka gibi...BITMIYOR. Ayrintili yazisi
burada.
Toni and Guy Detox Sampuan: Yagli saclar icin kullandigim en en guzel sampuan fakat artik hicbiryerde bulamiyorum (Boyner, watsons, vs) bulursam mutlaka alicam. Ayrintili yazisi
burada.
Herbal Essences Sampuan: Bu da oldukca guzel bir sampuandi. Turkiye'de satilmiyor ama yurtdisinda yasiyorsaniz guzel bir alternatif. Yagli saca pek bisey yapmasa da iyi temizleyip guzel kokuyor :D Yazisi
burada.
Bioderma Sensibio H20: Senelerdir kullandigim bir urun. Cok cok memnunum asla degistirmeyi dusunmuyorum. 2 tane daha var. Bitmeden yedekledigim nadir urunlerden. Yazisi
burada
<<<For English, please scroll down>>>
Herbal Essences bir ara Türkiye'de de satılıyordu ama bir sebepten marketten çekildi. Hatta uçakta geçen bir reklamı vardı yanlış hatırlamıyorsam. Herneyse, bunları Amerika'dan almıştım ve severek kullandım, eğer bir yerden ele geçirebiliyorsanız mutlaka almalısınız. Benim yağlı saçlarıma yağlanma konusunda hiçbir yardımı olmadı, -zaten öyle bir şey de vaad etmiyor- ama bıraktığı etki çok hoş, hacimli ve temiz. Saç kremini her iki yıkamada bir kullanıyorum, saçımın daha rahat açılmasını sağlıyor ve daha yumuşak bırakıyor. Kremi sadece saçımın uçlarına uyguluyorum.
I like Herbal Essences but unfortunately it is not sold in Turkey. My hair is oily and this does nothing about it, and it is OK because it doesnt say that it will :D but i like the effect it gives to my hair, and voluminous and clean :). I also like the conditioner, I apply it only to the ends of my hair and it helps me with combing after shower, and it makes my hair soft.