Beautystanbul

Make up and beauty blog

Powered by Blogger.
  • Home
  • Make Up
    • Face
    • Cheeks
    • Lips
    • Eyes
  • Skin Care
    • Acne
    • Moisturizers
    • Cleansers
    • Masks
    • Eye Creams
    • Toners
    • Hand Care
    • Peeling
    • Sun Protection
  • Perfumes
  • Hair Care
  • Nails
  • Accessories
  • Extras
    • Hauls
    • Empties
    • Monthly Favourites
    • Clean Up
<<<For English please scroll down>>>


Bu ay favori parfümüm Salvatore Ferragamo oldu. (parfümün özel bir adı yok üzerinde). Kış için çok uygun bir koku ve ilk sıkışta biraz ağır olsa da kısa bir süre sonra hafifliyor. Zaten EDT olduğu için yoğun bir kokusu yok, fakat kalıcılığı EDT'ye göre çok çok iyi.

My favourite parfume this month is Salvatore Ferragamo (doesnt have a specific name on it). It is perfect for winter time. Although it is a little bit heavy when you first apply it, it dilutes in no time. Because it is EDT it is not very concentrated, but it stays on very well for EDT.

Bu ay cilt bakımı olarak öne çıkan ürünler Liz Earle'ün Instant Boost Skin Tonic'i. Normalde toniklerin gereksiz olduğunu düşünüyorum, ve set içinde gelmese almazdım, ama kış zamanı temizleyiciyle nemlendirici arasında iyi iş görüyor. Bu ay çok kullandım, nemlendiriciden önce cildi biraz daha yumuşatıyor ve ferahlatıyor.

For skincare, my favourite this month is Liz Earle Instant Boost Skin Tonic. Normally, I think tonics are a waste of money, and they dont do anything special. But in the middle of winter, this helps to sooth my skin and makes it smoother before the moisturizer. I use my cleanser and then this tonic and then my moisturizer. It gives a fresh and clean feeling.

Eos lip balm naneli olan favorilerimden oldu. Çok güzel kokuyor ve güzel nemlendiriyor.
Minty Eos Lipbalm is also y favourite this month. It smells nice and moisturizes well.

Burt's Bees limonlu kütikül kremi kışın manikürümn vazgeçilmezi. Yazısı burada
Burt's Bees lemon cuticle cream is indispensable for winter manicures. Full review is here

Göz ürünlerine gelince, bu ay vazgeçilmezim Maybelline Colour Tattoo on and on bronze, Bobbi Brown Sepia Ink (buraya) ve Urban Decay 24/7 eyelinerlardan Baked(yazısı burada ) ve Zero oldu. Zero'yu tightline için, baked i göz altımda kullandım. Bazen sadece bu ikisini kullanırken, özendiğim(!) zamanlarda da Colour Tattoo(burada) ve Sepia Ink uyguladım. Sepia Ink tek başına kuyruklu eyelinerda da çok güzel duruyor.

As for the eyes, I loooved Maybelline colour tattoo(review here) on and on bronze, Bobbi Brown Sepia Ink (review is here) eyeliner, and Urban Decay 24/7 in Baked (here)and Zero. I used Zero for tightline, and Baked for my lower lashline. Sometimes I used only these two, and when I tried hard(!) I used Colour Tattoo and Sepia Ink. Sepia Ink is beautiful on its own with winged eyes.


Dudak için de en en en sevdiğim ürünlerden olan Clinique Chubby Sticklerden 04 mega melon'ı (burada) ve Nivea'nın vişneli dudak nemlendiricisini kullandım. İkisi de hafif renk verirken çok güzel nemlendiriyorlar ve bu kış zamanlarında benim için önemli olan zaten dudağı kurutmaması.

For the lips, I used my much loved Clinique Chubby Stick in 04 mega melon(review here) and nivea A kiss of Flavour in Cherry. They keep my lips moisturized in this winter time, and give an amazing colour.

https://blogger.googleusercontent.com/img/b/R29vZ2xl/AVvXsEjz_rcbFhOlUq-XMdksfxxG4wBcFA5X-gPqohhD9s0EQkKC-Bur7sm5sWP_yojs2rde5OSTH_nhbNNPj4pKTaZWEQK2Eer0ut_NKzChGCc1h9TdzOC0uaONikH-zMCt5qspt_dnvjJHSK4/s1600/aral%C4%B1k+bitenler.jpg


Blistex Lip Balm: Güzeldi, çok uzun süre kullandım ama artık bitti ve muhtemelen yenisini alacağım elimdeki diğer balmlar bittiğinde.

Blistex Lip Ointment : Bu da normal bir lip balmdan daha etkili daha güzel nemlendiriyordu ama Blistex Med Plus'ı keşfettikten sonra bunu daha almam.

Avon Super Enchant: Çok güzel bir rimeldi, çok uzun süre açık kaldığı için artık attım ama hala kurumamıştı. 
Rare Blossom Onarıcı Bakım Yağı: Bundan iki üç tane bitirdim, ama artık Boynerlerde satılmayacakmış, Palladium'da kendi mağazaları vardı belki oradan temin edilebilir. Bunun hakkında çok uzun ve ayrıntılı bir yazı yazmıştım: burada

Nivea Soft Krem: Bir klasik. Birşey söylemeye gerek yok sık sık alıp bitirdiğim bir ürün.

Nivea Pure & Natural: İkincisini bitirip üçüncüsünü aldım sanırım. Çok güzel bir el kremi ve içeriği de oldukça doğal olduğu için severke kullanıyorum. burada bahsetmiştim.

DDF Acne Control Treatment: Burada yazısı var. Kendisi bitmeden son kullanma tarihi geçtiği için attım. Zaten çok sevdiğim bir ürün değildi.

Avon Stick Concealer: İlk aldığım makyaj ürünlerinden biri, artık kesinlikle atılma vakti gelmişti fakat zamanında çooook kullandım ama şuan kendisi satışta mı ya da formülü aynı mı değil mi bilmiyorum.

Nivea Soft Küçük: Yukarıdakinin küçüğü. Niye küçük alınmış kimse bilmiyor :D

L'oreal Voluminous False Lashes Rimel: Hiç ama hiç sevmediğim ve toplasan 5 kere anca kullandığım bir rimel. Gözüme ilişince direkt çöpe attım. Yazısı merak edenlere burada
Baslikta kozmetik dolabi desem de aslinda bu banyomuzdaki dolabin temizligi ve bu posttan oldukca bir zaman once yapildi. Ben anca vakit bulabildim yazmaya. Dolaptaki bana ait, kullanmadigim ya da son kullanma tarihi gecen, ya da kullanip bitirdigim vs vs seyler hakkinda bir yazi olacak.


Oncelikle soyle bir hepsine bakalim.

En ustte en eski urunlerden biri var: Jole. Zannedersem Schwarzkopftu ama markasindan emin olamadim simdi... Yillaaaaaardan beri bu burda yani inanilir gibi degil gercekten ama jole bozulur mu ki? Herneyse, jole kullanmadigim icin bu atildi :D



Avon'un iki el kremi, ikisi de bitmeye yakindi ve ambalajindan da anlayacaginiz uzere oldukca eskiler, o yuzden attik. Fena degillerdi ama tekrar almam cunku el kremi konusunda daha seciciyim artik. Dogal urunlerden yanayim.

Excipial Lipo doktor tarafindan anneme verilmisti. Fazla kullanmadi, arada ben kullandim ama boyle bebek pudrasi gibi tuhafimsi bir kokusu oldugu icin cok cazip gelmemisti. Halbuki simdi dusununce boyle eczanede satilan ilac niteliginde bir kremi iceriginde ne oldugu bilinmeyen abuk sabuk kremlere tercih etmek lazim. Gerci bunun icerigine de bakmadan konusmiyim ama, sonucta eczaneler de neler satiyor. Neyse ben belki bunu daha sonra eczanede inceler tekrar alirim. Bunun son kullanma tarihi gecmis attik.

Hobby el temizleme jeli. Bunlardan hep yanimda bulunur, ozellikle kis aylarinda okula giderken. Bu da bitmis niye dolaba kaldirmisim inanin bilmiyorum.

Vaseline nemlendirici vucut losyonu. Bundan toplamda iki uc tane bitirdim. Bu da onlardan biri, azicik kalmisti icinde onu da kullanip cope attim. Sevdigim ve cokca kullandigim bir marka.

Barcelino Sac Bakim Yagini da neredeyse sonuna kadar kullandim ama uzun kullanimdan sonra etrafi falan yapis yapis oluyor ne kadar kutusunda saklasaniz da o yuzden attim. Ama % 90ini kullanmistim zaman. Guzel bir urun ama sacinizin cok cabuk uzamasini istiyorsaniz ya da cok yipranmis islem gormus saciniz varsa ve duzelmesini istiyorsaniz icerigindeki yaglari tek tek alip karistirmanizi oneririm. Ben sacim kustugunde (halk arasindaki adiyla:D) birkac yagi karistirip duzenli olarak suruyordum ve faydasini gordum. Bu karisim ise sacinizi daha saglikli yapmak, duzenli bakimini saglamak vb nedenlerden kullanilabilir.

En altta sagda iki adet Lancome Bi Facil var. Onlari zamaninda strawberryden almistim, ikisini de kullandim ama siseleri cok guzel oldugu icin atmiyorum. Makyaj temizleyicimi yanimda tasimam gerektiginde bunun icine Bioderma dolduruyorum asla sizma/akitma yapmiyor, cok guvenli kilitli siseleri var. Bunlari atmicam ama bos olduklari icin bu yazida yerlerini aldilar.



Sol tarafta gunes kremleri var. Nivea ve Garnier. Ikisinden de memnun kaldim, ben oldukca acik tenli oldugum icin 30 spf 30 kullaniyorum ve iyi koruduklarini dusunuyorum.

En solda John Frieda'nin Brilliant Brunette Shine Shock urunu var. Bunun kendisine para verip almadim, sampuani ve sac kremiyle birlikte set icinde geldi. Birkac kez kullandim sonra da atmaya kiyamayip dolabin derinliklerine sakladim ama bence cok gereksiz bir urun. Saca sok parlaklik falan vermedigi gibi cabuk yaglandiriyor ve agirlik hissettiriyor, ya birine vericem ya da aticam.


En ust solda dunyanin en dandik en gereksiz asetonu var, markasi falan da yok oyle annem eczaneden almis galiba, bir kez kullandim sonra kaldirdim, simdi aticam :D


Onlarin yaninda Nivea deodorant var. Bu deodorant oldukca iyiydi de birkac kullanimdan sonra fis fis yeri (?) calismadi, o yuzden biraz beklettik belki zamanla kendine gelir diye (???!! nasil bir mantiksa) sonra da attik. Uzuldum ama yeniden alabilirim.

En altta iki tane Avon sac bakim urunu var. Sagdaki Winter Restore, soldaki Intense Repair. Bir zamanlar bunlara cok merakliydim, yesilinden mavisinden cesit cesit aliyordum. Onlari da biraz kullanip dolabin derinliklerine terk etmisim. Tekrar almam, gereksiz buluyorum boyle urunleri . Sacima bakim yapmak istersem dogal yaglar ya da maskeler tercih ederim. Ama kisin elektriklenmeyi alacak guzel bir urunun arastirmasina baslayabilirim.


<<<For English, please scroll down >>>


Bu ay hem sıcaklar hem de okul/hastane vs yüzünden çok makyaj yapmadım. Zaten yazın fondöten pudra falan olabildiğince kullanmıyorum, onun dışında hafif göz makyajı ve bazen dudak ürünleri kullanıyorum. Bu ay en çok kullandıklarım ve en memnun kaldıklarım bunlardı:



Kategorilere ayırmak daha mantıklı olur diye düşündüm, o yüzden göz ile başlayalım:
 Let's start with the eyes: 


Rimel olarak Avon Spectra Lash'i  ( burada) kullandım. Akma kaşındırma vs yapmadığı için severek kullanıyorum. Onun dışında bol bol uyuduğum için gözümün içine genellikle Ck beyaz kalemi çektim, yukarı doğru daha geniş göstersin diye (daha sonra kalem hakkında yazı yazıcam), gözümün üstüne kuyruksuz şekilde avon mega impact gel eyeliner (burada) sürdüm, o da akma yapmıyor çünkü.Toz farlarla uğraşmadım açıkçası, o yüzden bazen hiç far sürmeden gözümün altına Make up for ever aqua eyes kalemi sürerek renk kattım, bazen de gözümün üstüne Mac Penny shadestick'i (burada) sürüp kirpik diplerinden biraz yukarıya kadar Mac Humid (burada) uyguladım. Böylece 3 renkli bir yaza uygun göz makyajı keşfettim kendime göre =P Hepsinin dışında yaz kış her daim kullandığım  Urban Decay Eyeshadow Primer'ım tabiki bu ay da favorimdi. Bitanecik arkadaşım, kardeşim Katie'nin annesi yılbaşı hediyesi olarak vermişti bana <3



I used Avon Spectra lash (here) all month, it doesnt smudge or irritate my eyes, so it is nice. Since I sleep a lot, I used Ck white eyeliner in my waterline (I'll write about this product in the next few days) so that my eyes would look bigger. I used Avon mega impact gel eyeliner ( here) without the flick, and it doesnt smudge either. When I wanted colour -because it is summer- on my eyes, I used Make up for ever aqua pencil on my lower lashline, and then I applied Mac Shadestick in Penny (here) all over my lid, and then Mac Humid (here) a little bit above my lashline. And of course my all time favourite Urban Decay Primer Potion, which I use all the time when I apply eyeshadow because myeyelids are oily. (This was given to me by my lovely fried aka sister Katie's mom as a Christmas present! )


 Dudaklarla devam edelim:
Now the Lips:

Her zaman söylediğim gibi rujdan ziyade lip tint ve nemlendirici kullanıyorum. Bu yüzden evdeyken Eos burada ve Blistex lipbalmları burada, dışarıdayken Nivea a Kiss of Flavour, ya da Maybelline Mango Diamonds' (burada) ı tek başına ya da üzerine Maybelline Apricot Freeze sürerek kullandım.

As I always say, I dont like lip products that much so usually use moisturizers and/or lip tints, so that's what I did this month. Actually you can add Clinique Chubby Stick in this picture because I use it a lot but I couldnt find it, it must be in one of my bags. Since my lips are dry all the time, I used Blistex Med Plus here and Eos lipbalm here when I'm home. When I'm out I used my lovely Nivea a kiss of flavour in cherry, or Maybelline Mango Diamonds (here) alone OR with Maybelline Apricot Freeze on top.

Cilt Bakımı
Skin Care:

Bir sürü cilt bakım ürünü kullanıyorum ama bu ay en çok kullanıp en çok sevdiklerimi yaziyim dedim sadece. Onlar da Liz Earle Gentle Face Exfoliator ve Liz Earle Skin Repair Light Nemlendirici.  Exfoliator ölü deriden cildi arındırıyor ve nemlendirici de daha önce de bahsettiğim gibi mükemmel nemlendirip cildi yatıştırıyor.

I use a lot of skincare products but I wanted to include only the ones that I used the most and loved the most this month.And those are Liz Earle Gentle Face Exfoliator ve Liz Earle Skin Repair Light Moisturizer. The exfoliator is really gentle and I can feel it deep cleans my skin and gets rid of the dead skin on my face. And the moisturizer is just perfect for moisturizing and calming the skin down.

 Son olarak da kokular:
Scents:

Bu ay en çok Victoria's Secret Fragrance Mistlerden with a kiss ve Sheer Love'ı kullandım. Çok hafif tam yaz kokuları ve bin üç yüz kere sıksanız da ancak bu kadar azalıyorlar :D Uzuuuuuunca süre gideceğine hiç şüphem yok. Kalıcılığı fazla değil ama üzerine parfüm eklemek kolay oluyor. Parfümlerden de bu ay en çok the Body Shop'un Love ETC...'sını ve Elizabeth Arden'in Mediterranean'ını kullandım.

I used Victoria's Secret Fragrance Mists a lot this month, especially with a kiss and Sheer Love. They smell amazing and  they're light, so perfect for summer. And since they're not dominant, you can layer them with perfumes. For perfumes, I used the Body Shop Love ETC... and Elizabeth Arden Mediterranean.
<<<For English, please scroll down>>>








Bu kremi biten body shop el kreminden sonra aldım, çok memnun kaldım. İçinde argan yağı da varmış, yeni moda zaten herşeye iyi geldiğini söylüyorlar ama gerçekten bir işe yarıyor demekki. Yakın zamanda saçım için de argan yağı almayı düşünüyorum. Kalıcılığı neredeyse Body Shop'unki kadar iyi, fiyatı da 12 lira. Yani 1/3'ü neredeyse. İçinde paraben, silikon ve renklendirici yok. Kokusu da yok, krem gibi kokuyor :D Ben çok beğendim, bundan sonra el kremi konusunda Nivea'ya dönebilirim.

I bought this hand cream after my Body Shop Hemp Hand Protector and I like it! It is paraben and silicone free, and it has Argan Oil in it, which is the new trend as they put it in everything :D But it must really work otherwise it would not sell that much and this cream is really good stuff. I want to get some argan oil for my hair too.
This cream is for dry skin and it says %95 of natural origin. It stays almost as long as Body Shop one, and it is cheaper. I may try other Nivea hand creams after this one.
<<<For English, please scroll down>>>

Maybelline Baby Lips Pink Punch:
Bu ruju alırken baya umutluydum, rengi çok güzeldi, tam bir ruj değil parlatıcı /lip tint tarzı olması hoşuma gitti çünkü ruj sevmiyorum. Sonuç olarak, rengi benim dudak rengimden oldukça açık olduğu için kötü durdu. Yani aman 'çok kötü asla kullanamam' kötüsü değil, ama 'yılda 2 kere anca kullanırım' kötüsü. Güzel, meyveli bir kokusu var ama işte esmerlerde daha güzel durur, bana olmadı ... Yapısı oldukça sıvı, kalıcılığı fena değil, fena değilden kastım 1 saat falan, yapış yapış hissi yok ve dudağı nemlendiriyor. Offf keşke başka bir rengini alsaydım, neyse kısmet.






Nivea Strawberry Tinted Lip Care:











 Bu ruja bayılıyorum. Yapısı çok yumuşak, nemlendiriyor, yapış yapış olmuyor, rengi harika. Ama benim favori tinted lip care'im "Cherry", mat vişne rengi olan. Malesef Türkiye'de üretimini durdurdular ben de Amerika'da bulunca saldırdım :D Ama bu da güzel, ikisini dönüşümlü kullanıyorum, cherry ile strawberry.


Maybelline Baby Lips Pink Punch:

The colour of this is so much lighter than my own lip colour so it looks bad. Not REALLY bad but I can only use it like twice in a year :D But I really think that it would look good with someone who has a lighter lip colour or someone who has dark skin. The formula is pretty good, it is not sticky and it smells nice. I wish I got another colour.

Nivea Strawberry Tinted Lip Care:
This is one of my favourite lip tints. But my most favourite is the cherry one, I hope I can write about that one in another entry. This one is shiny, smells like strawberry (shocking, right?), not sticky and gives an awesome colour to lips, it is also moisturizing <3. I use it like everyday and I have 5 or 6 of the same lip tint :D
Older Posts Home

ABOUT ME

25. loves cats. loves cake. loves make up.

Follow me

Instagram Follow @beautystanbul Follow

POPULAR POSTS

  • Akne Maceram ve Roaccutane - 2 : Kullandigim Urunler, Yan Etkiler, Psikolojik Etkiler
  • My Acne Journey and Accutane - 2 Products I Used, Side Effects, Emotional Stuff
  • My Acne Journey and Accutane -1
  • Nuxe Reve de Miel Hand Cream Review
  • Sephora Black Card Birthday Gift Blush 2016

Brands

  • Artelac
  • Babe
  • Balenciaga
  • Benzamycin
  • BioNike
  • Bioderma
  • Calvin Klein
  • Clearasil
  • Deborah
  • Decubal
  • Dior
  • Elizabeth Arden
  • Garnier
  • Hobby
  • John Frieda
  • Kiko
  • L'oreal
  • Lancome
  • Make Up For Ever
  • Manhattan
  • Nuxe
  • REN Skincare
  • Rinopanthen
  • Roaccutane
  • Schwarzkopf
  • Viktor & Rolf
  • Yves Saint Laurent
  • alix avien
  • avon
  • bath and body works
  • benefit
  • biotherm
  • blistex
  • bobbi brown
  • burt's bees
  • china glaze
  • clinique
  • ddf
  • dead sea spa magik
  • dermokil
  • eco tools
  • eos
  • escada
  • essie
  • estee lauder
  • estée lauder
  • fa
  • flormar
  • gosh
  • herbal essences
  • joan rivers beauty
  • johnson's baby
  • la roche posay
  • laura mercier
  • live clean
  • liz earle
  • mac
  • max factor
  • maybelline
  • moschino
  • nars
  • neutrogena
  • nivea
  • nvey eco
  • opi
  • pastel
  • philosophy
  • physician's formula
  • rare blossom
  • real techniques
  • rimmel
  • salvatore ferragamo
  • sephora
  • shiseido
  • smashbox
  • sonia kashuk
  • the balm
  • the body shop
  • toni and guy
  • too faced
  • urban decay
  • vaseline
  • victoria's secret
  • watsons
  • yves rocher

Followers

TWITTER

Tweets by @beautystanbul

FOLLOW ME @ INSTAGRAM

Copyright © 2016 Beautystanbul. Theme created by OddThemes