L'oreal Voluminous False Lashes Review

<<< For English, please scroll down>>>

Bir daha asla almayacağım, aldığıma da pişman olduğum bir rimel. İlk uyguladığımda çok acelem vardı geri çıkaramadım da, birkaç saat yapış yapış ağır kirpiklerle gezmek zorunda kaldım, ki kullanmadan evvel fırçanın üstündekilerden kurtulmuştum! Başta çok çok büyük hayal kırıklığıydı, sonra cesaretimi toplayıp bir daha denedim bu sefer fırçanın üzerinde neredeyse hiç ürün kalmayana kadar temizledim sonra uyguladım, sonuç daha iyiydi. Fazla bi akma bulaşma yaptığını görmedim ama sürümü zor, duruşu kötü, yapısı ağır. Daha ne diyim bilemedim valla bir daha almam keşke hiç almasaydım. Yine cesaret edip kullanabilir miyim bilmiyorum.





I regret buying this mascara! The first time I applied it, I didn't have enough time to take it off, so I had clumpy, heavy, ugly lashes dor hours! (I cleaned the extra before I use it the first time). Then I used it again and cleaned EVERYTHING until I had a very little product on the brush, and applied it, it was fine but still I am dissappointed. I expected more from this mascara, it feels heavy, clumpy, and it id hard to apply. I won't buy again and I don't know if I use it again.

Share:

0 yorum