Biotherm One Minute Unclogging Mask Bu maskeyi kullanmayalı baya zaman oldu. Alalı ondan da fazla oldu. Artık atılma zamanı geldi
Yves Rocher Clarifying Shampoo Sık sık kullanınca saçımda kepeğe sebep olduğu için başka şampuanlarla birlikte kullanarak bitirdim. Tekrar alır mıyım bilmiyorum yeniden saçımın çok yağlandığını hissedersem belki, çünkü güzel kurutuyor :D
Nvey Eco Moisture Rich Foundation Bu fondoteni de kullanmayalı baya zaman oluyor, son kalanını kullanıp bitiricem bitiricem diyodum olmadı artık atılma zamanı. Tekrar alacağımı zannetmiyorum denemek istediğim fondöten listesi baya kabarık.
Bildiğimiz Aseton. Ne diyim yenisini aldım ama artık eskisi kadar sık oje sürmediğim için eskisi kdr çok aseton kullanmıyorum, mutluyum.
Flormar Glitter Eye liner: Nasıl bir ruh halindeyken aldım bu ürünü bilmiyorum ama bir kere denemek için sürdüm ve yüzüm komple sim oldu. Belki bi DIY projesinde kullanırım diye makyaj malzemelerimin içinden ayırıp boncuk kutusuna koyuyorum=P
Avon Supershock Mascara Avon SpectraLash Mascara Çok severek kullandım ikisini de, fakat artık atılma zamanları. İkisini de tekrar alabilirim ama maskara stoğum hızla çoğalıyor ^^
Deodorant. Bitti. Daha ne diyim.
Schwarzkopf Gliss Restore & Refresh Şampuan: Bu şampuandan kaç tane bitirdim bilmiyorum, en son indirimden iki tane almıştım ikisi de bitti artık başka aldım saç alışmasın diye ama kesinlikle almayı düşüneceğim bir ürün.
Bath and Body Works Coconut Mango Duş Jeli: İyiydi hoştu bir daha almam. Yani normal duş jelinden bir farkı yok ayrıca bu serinin body splash inin kokusunu hiç beğenmedim çok yoğun o yüzden sadece kremini kullandım bakalım onu da birine veririm bir ara.
<<<For English, please scroll down >>>
The Body Shop Kenevirli el kremi :burada yazisi var. Tekrar alir miyim bilmiyorum, onumuzdeki kis gorucez, Yazin bu kadar yogun birseye ihtiyac duymuyorum, Nivea kullaniyorum.
Schwarzkopf Gliss Oil Nutritive Sivi Sac Kremi: burada yazisi var. Elimdeki sivi sac kremleri bittiginde tekrar alabilecegim bir urun, memnun kaldim.
Liz Earle Moisturizer: Ikinci siseye gectim, bu nemlendirici bittiginde napicam hic bilmiyorum. Simdiye kadar kullandiklarimin icinde acik ara en iyisi. Cok guzel nemlendiriyor, cok guzel kokuyor, icerigi oldukca dogal ve yapisi hafif. Ayrica problemli ciltler icin de ideal.
Blistex Med plus: burada yorumladim, ve bitince yenisini hemen aldim. Herhalde olene dek kullanacagim bir urun.
Black Amethyst triple moisture body cream: Kokusu biraz agir olmakla birlikte bir sure sonra hafifliyor ve uzun sure kaliyor, kis icin tavsiye ederim. Cok uzun sure dayaniyor bir de. Ben arada baska urunler de kullandim ama 5 ayda falan anca bitti.
Goruldugu gibi bu urunu resmen bitirdim cunku sac kremi kullanmaya yeni basladim, ondan evvel sadece bunu kullaniyordum, simdi de sac kremini her sacimi yikadigimda degil, her iki seferde bir kullaniyorum ve onu kullanmadigim zaman da detangler kullaniyorum. Cok guzel bir urun zaten Schwarzkopf beni pek hayal kirikligina ugratan bir marka degil, sampuanlarini da severek kullaniyorum. Uzun saciniz varsa ve banyodan sonra tararken kirmamak istiyorsaniz tavsiye ederim. Cok da guzel kokuyor. Haa ama tabii ki uclarda kirilmalara hicbir urun olmadigi gibi bu da %100 cozum degil.
Bu şampuanı diğer bütün şampuanlarım gibi bir umut beslemeden almıştım, çünkü hiçbir şampuan benim saçıma acayip, ekstra birşey yapmıyor, hepsi aynı benim için. Çok kötü olmadıktan sonra problem yok. Zaten ne kullanirsam kullanayim saçımı en geç 2 günde bir yıkamak zorundayım yoksa çok yağlanıyor. Diyeceksiniz ki madem öyle neden kuru ve çok yıpranmış saçlar için olanını aldın, ben de dicem ki saçım çabuk yıpranıyor :D Yağlı ama yıpranıyor napiyim. İşte Schwarzkopf zaten oldukça iyi bir marka, ben de aldım kullandım bitirdim. Memnun da kaldım tekrar alabilirim ama şimdilik Herbal Essences kullanıyorum bir ara onla ilgili de yazı yazarım. Saçlarımı gerçekten daha yumuşak yaptı, uzun süre de dayandı.