Yves Rocher Clarifying Shampoo Review

<<<For English, please scroll down >>>



Bu şampuanı hakkında okuduklarım yüzünden büyük umutlarla aldım, ama beklediğimi göremedim. Ben saçımı 2 günde bir mutlaka yıkamak zorundayım çünkü 3. gün yağlanmaması söz konusu bile değil. Benim bir şampuandan beklentim sadece 2. gün az yağlandırması. Bu şampuanı kullandıktan sonra saçım kuruduğunda cansızlaşıyor, kuru gibi duruyor ama ikinci gün eskisinden azıcık daha az yağlanıyordu. Beklediğimi bulamadım, ayrıca da saçım cansız duruyordu, durun henüz bitmedi, bir aydan fazla süre kullandıktan sonra gördüm ki saçımda kepek problemi başladı bir de! Kullanmayı kestim. Belki dönemsel falandır, daha sonra tekrar deneyebilirim ama şuana kadar memnun kalmadığımı söylemeliyim.

I got this after the beautiful comments I read, but the end was a dissappointment. I wash my hair once in 2 days, and all I expect from a shampoo is to make my hair look less greasy in the second day. But this one failed to do so. After using it, my hair looked like a mess, lifeless. I could have stand that if my hair looked better on the second day, but no. Only a little bit different. But the real problem was I noticed dandruff after using it for more than a month. I stopped using it, I may try it again after some time as the dandruff may have been caused by something else, but I dont like it so far I should say.

Share:

0 yorum