Biotherm One-Minute Unclogging Mask (Pore Reducer)

For English, please scroll down 



Bu maskeyi gözenek problemlerime çare olsun diye almıştım ama hiçbir zaman düzenli kullanamadım. Eskiden bütün yüzüme uygular bir faydasını da göremezdim, şimdi haftada 1-2 kez  T bölgesine günlük temizleyicimle temizledikten sonra uyguluyorum. Maske, isminden de anlaşılabileceği gibi bir dakika yüzde tutulup durulanıyor. Fakat ikinci resimden de görüleceği gibi, içinde minik minik mavi birşeyler var (şimdi burda ne olduğuyla ilgili atıp tutmayacağım) yani bu demek oluyor ki löp diye sürüp bırakmak yerine kuruyana kadar ovuşturup gözenekleri temizlemesine yardım etmek lazım. Yani en azından bu benim anladığım.Gözenek sıkılaştırmayı vaad ediyor, bu vaadine ehhh diyorum yani mucize yaratmasa da hemen sonrasında çok dikkatli bakarsanız belki şirinleri görebilirsiniz. Ama gerçekten bu yeni uygulamaya başladığım yöntemle alnımda, burnumda ve çenemde neredeyse hiç siyah nokta kalmadı. Bu peeling + maske siyah nokta konusunda beni şaşırtacak kadar işe yarıyor.

I bought this mask because of my pore problems, and it didn't help. But I never used it regularly. Now I developed a new routine, I apply this mask once or twice a week on my T zone, after I wash my face with my facial cleanser. I rub it until it gets dry, because this is what I understand from the little blue things you can see in the second photo. When it is dry, I leave it for a minute as the name suggests, then rinse it. It didn't make my pores a lot smaller, maybe a little difference can be observed right after rinsing, BUT It almost cleared all the blackheads from my chin, forehead and nose. Though seems impossible, this mask + peeling product worked for me.

Share:

1 yorum

  1. Bloğunuzdaki paylaşımlarınızı beğenerek takip ediyoruz.Paylaşımlarınızın ve başarılarınızın devamını dileriz.Dell notebook servisleri.

    ReplyDelete