Nivea Pure and Natural Hand Cream Review

<<<For English, please scroll down>>>








Bu kremi biten body shop el kreminden sonra aldım, çok memnun kaldım. İçinde argan yağı da varmış, yeni moda zaten herşeye iyi geldiğini söylüyorlar ama gerçekten bir işe yarıyor demekki. Yakın zamanda saçım için de argan yağı almayı düşünüyorum. Kalıcılığı neredeyse Body Shop'unki kadar iyi, fiyatı da 12 lira. Yani 1/3'ü neredeyse. İçinde paraben, silikon ve renklendirici yok. Kokusu da yok, krem gibi kokuyor :D Ben çok beğendim, bundan sonra el kremi konusunda Nivea'ya dönebilirim.

I bought this hand cream after my Body Shop Hemp Hand Protector and I like it! It is paraben and silicone free, and it has Argan Oil in it, which is the new trend as they put it in everything :D But it must really work otherwise it would not sell that much and this cream is really good stuff. I want to get some argan oil for my hair too.
This cream is for dry skin and it says %95 of natural origin. It stays almost as long as Body Shop one, and it is cheaper. I may try other Nivea hand creams after this one.

Share:

0 yorum