Rare Blossom Onarici Bakim Yagi Kantaron ve Kalendula




Rare Blossom markasiyla yeni tanistim sayilir. Bu yagi Fashion's Night Out'da tanidim ama o zaman almadim, sonra denemek icin kucuk boyunu aldim ama kesinlikle buyuk boyunu alacagim. Ne ise yaradigina gelince, onarici bakim yagi adindan da anlasilabilecegi gibi :D Sivilce lekeleri ve yanik, kesik, morluk vs gibi seylere iyi geldigi vaad ediliyor. Ben gecen sivilcelerin aylarca gitmeyen lekeleri icin aldim ve kesinlikle the Body Shop cay agaci yagindan daha fazla etkisini gordum. Her gece birazcik lekelerin uzerine suruyorum ve bir ayda cok fark etti. Sunu soyleyebilirim ki lekeler konusunda diger kullandigim butun urunleri solluyor.
Gecenlerde baska bir seyi daha deneme sansim oldu. Sivilceyi kopardiginizda/ya da yanlislikla yaranizin daha iyilesmeden kabugu falan acildiginda -burasi igrenclesti farkindayim- bu yagi surerseniz daha hizli iyilesmeye etki ediyor. Bir gecede alnimdaki sivilce/yaramsi seyi neredeyse tamamen gecirdi, kucuk pembe bir leke oldu. Yani kisacasi sivilceden ve/veya lekelerinden muzdaripseniz bunu mutlaka deneyin. Ya da elinizi cok fazla kesiyorsaniz falan deneyebilirsiniz yaralari cabuk iyilestiriyormus.

Share:

0 yorum