BIODERMA Sensibio H20

<<< For English, please scroll down >>> 



Bioderma'nın bu temizleyicisine benim yorum yapmama pek gerek yok zaten mükemmel olduğu herkes tarafından kabul edilmiş bir ürün. Üzerinde bu kadar çok kişinin hemfikir olduğu bir ürün bulmak zor, ben bu temizleyici hakkında negatif bir yorum okumadım bu güne kadar. Su bazlı, temizledikten sonra asla vıcık vıcık bırakmıyor cildi, akneye meyilli cildim olmasına rağmen hiçbir sorun yaşamadım şimdiye kadar. Önce küçük bir şişe alıp denedim, sonra peş peşe iki kez 2x500 ML aldım (50 lira zannedersem) Buldukça stoklamak lazım ama fazla da abartmamak lazım tabi, alırken son kullanma tarihlerine dikkat etmeli. Bunu rahat bir 5 aydır kullanıyorum ve ancak yarısına geldim. Çok uzun süre gidiyor yani.. Makyajımı bununla temizlemeden yüzümü yıkamıyorum. Bir de ben eve gelince asla makyajla oturamıyorum, o yüzden hemen pamukla Bioderma Sensibio H2O'ya koşuyorum <3  Ünlü Pixiwoo kardeşler bile bunu kullanıyordu en son :D

I love this make-up remover. It is water-based but it takes off all the make up easily without damage or without leaving oily stuff on your face. It lasts a really long time, too. I've had it for at least 5 months now and I still have half of the bottle. I think Bioderma doesn't exist in US, but it can be ordered from France, I guess :) I use it all the time, because I can not stand having make up on when I'm home. So before I wash my face, I use this to take off my make up. It is really hard to find a product that everyone loves! Even pixiwoo sisters use it (as far as I know)!

Share:

0 yorum