Toni and Guy Detox Shampoo

<<<For English, please scroll down>>>


 
Yağlı saçlar için şampuan arayışımın en etkili sonucu bu şampuandır. Bir kuaförden saçımın ne kadar çabuk yağlandığından şikayet ettiğimde edindiğim bu şampuan, gerçekten yağlanmayı geciktiriyor. Çok hoş kokuyor ama normal şampuanlar kadar köpürmüyor. Pompalı olduğu için ziyan olmuyor ve tam istenilen miktarda kullanılabiliyor. Sürekli kullanımda kafaderisine detox yapıyor ve yağlanmayı geciktiriyor. Eskiden Watsons'da da bulunuyordu ama son gittiğimde bulamadım, ambalajı yenileniyor dediler ama ne kadar doğru bilemem. Toni & Guy satan bir kuaför bulup sormak lazım. Bulduğum zaman kesinlikle yedekleyeceğim bir şampuan.

This is just the thing for oily hair. I got this from a hairdresser after my complaints about my oily hair, and it works. It smells nice and because of the packaging you get the amount you want and need, so nothing gets wasted. It worked for my hair. You should use it frequently as with time it detoxes you hair and scalp and prevents it from getting oily. It kept my hair clean for 2 days and the 3rd day was not that bad, which is what I want from a shampoo.

Share:

3 yorum

  1. Benim de saclarim cabuk yaglaniyor, bir deneyeyim bakalim. Fiyatini hatirliyor musun?

    ReplyDelete
  2. 25 liraydı yaklaşık 1 sene önce almıştım, biryerde bulabilirsen bana da söyle yeniden almak istiyorum :)

    ReplyDelete
  3. teşekkür ederim, bulursam yazarım tabii mutlaka :)

    ReplyDelete