Rimmel Scandaleyes Mascara Review

<<<For English, please scroll down>>>


Gecen Watsons alisverisimdeki urunlerden biri olan Rimmel Scandaleyes rimeli 2-3 kez denedim ve bir rimel  hakkinda yorum yapmak icin az cok yeterli oldugunu dusunuyorum. Soyle bir ozet gecerek baslamak gerekirse, kullandigim en guzel rimellerden biri. Rimel olayi biraz kisisel birsey oldugu icin baska biri hic begenmeyebilir ama ben gercekten cok begendim, hatta bunu begenmezsem diye yedekte 2 rimelim daha var diye actim ama kesinlikle bayildim tekrar alacagim bir urun. Fiyati da uygun.

Kirpiklere yogunluktan ziyade uzunluk ve temiz bir gorunum veriyor. Ama super dogal da degil ine bi drama var yani. Tabi ben genelde 1 en fazla 2 kat surerim rimeli, abartirsaniz super dramatik bir sonuc da elde edebilirsiniz. Ben en fazla 5 saat kullandim, akma bulasma vs yapmadi ve Bioderma ile cok rahat cikti. Ayrica ambalaji da cok guzel cunku tam olarak kapaninca tik ediyor boylece kapandigina emin oluyorsunuz ve rimeliniz kurumuyor. Ve her seferinde kolay aciliyor.

Rimelin bazi kisilere olumsuz gelebilecek tek yani fircasinin KOCAMAN olmasi. Eger tombul rimel fircalariyla zorlaniyorsaniz bu size uygun olmayabilir ama ben icteki kirpikler de dahil olmak uzere rahatca suruyorum o yuzden mutluyum. Fircanin sekli ve boyutu rimelin uygulanisina olumlu katkida bulunuyor bence.






I recently bought this mascara, thinking there's nothing to lose even if it is bad as it was on sale. The result: i love it!

It is one of the best mascaras I've ever used. I only used this one for 2-3 times but I think it is enough to review it. I wore this for like 5 hours, and there was no problem, no smugging etc. I use Bioderma to take it off and it is quite easy to do. Another nice thing about this mascara is that you hear a click when you close it, so that you know it is safe and will not dry.

The only possible problem with this one is that it has a HUGE wand. Like really. But I dont mind that and I can reach all my lashes with this brush. But if you're having problems with big wands, this might not be for you.

I will totally buy this again in the future.


Share:

0 yorum