Bioderma Sébium Hydra Moisturising Cream

<<< For English, please scroll down>>>

Bu kremi yeni nemlendirici arayışımda bulmuştum birkaç ay evvel. La Roche'unkinden sonra bunu kullandım, bir fark yok aralarında yalnız bunun daha uzun süre dayandığını farkettim. Liz Earle nemlendiricilerim bitince buna geri dönebilirim. Akneli /akneye meyilli ciltler için rahatlıkla kullanılabilecek bir nemlendirici, en azından bende hiç sorun çıkarmadı, güzel de nemlendiriyor. Memnun olduğum Bioderma ürünlerinden. Fiyatı 40 lira civarındaydı ben aldığımda.





This is another Bioderma product that I like. I used it for months, and I can buy it again when I finish my Liz Earle Moisturizers. It moisturizes well and people with acne/acne prone skin can use it. At least it didn't cause me to break out.

Share:

7 yorum

  1. kuru karma cıltlıyım..bu ürünü önerdıler bana..sız ne dıyosunuz?

    ReplyDelete
  2. Üzerinde "zayıflamış yağlı ciltler için" diyor. Bana bu ürünü doktor tavsiye ettiğinde sivilce ilacı kullanıyordum ve yüzümde ilaç yüzünden kuruyan yerlere de bunu sürdüm ama ilaçla kurutulmuş cilt ile normal kuru cilt farklı şeyler. Yetersiz geleceğini zannetmiyorum, bence bir sorun çıkmaz ama yine de iyi bir eczaneye ya da doktora sorarsanız daha doğru bir yanıt alırsınız. Benim cildim yağlı karma olduğu için de önerebileceğim bir nemlendirici yok fakat yüzünüzdeki kuru yerler için iyi bir nemlendirici almanız şart çünkü kuru yerler ileride daha çabuk kırışıyor...

    ReplyDelete
  3. öncelıkle teşekkürler cevabınız ıçın..yalnız benım sorunum nemlendırıcılerın nemlendırdıgıne ınanmamam..kurutuyolar cıldımı çok ürün kullandım şımdıye kadar..çektıkten sonra sanırım yetersız gelıyo ve gerılıyo..o yüzden uygun olan nemlendırıcıyı bulamadım dıyorum heralde..hafıf bı üründe gerılıyo yogun bı üründe ıse sıyah nokta yapıyo..karma cılt gerçekten çok zor..ıkı cıldınız oluyo aynı yüzde maalesef:(

    ReplyDelete
  4. Ne demek ben kullandığım ürünlerle ilgili yorum yapmak, tecrübelerimi paylaşmak için açtım bu blog'u ! :) Öncelikle nemlendiricilerin nemlendirdiğine inanın, hele kuru cildiniz varsa mutlaka inanın çünkü dediğim gibi kuru ciltler yaşlanmaya doğru daha çabuk kırışıyor. Ben her zaman cilde kullanılacak ürünün biraz pahalı olması gerektiğine inanıyorum, yani yüze şapır şupur arko ya da nivea sürmemek lazım, vücuda sürün ama yüze sürmeyin, yüzün nem ihtiyacı vücuttan farklı, ve verdiği tepkiler de vücuttan farklı. Bu yüzden eczanelerde satılan ürünleri tercih edin, ama bir ürünün Türkiye'de eczanede satılıp çok pahalı olması yurtdışında da böyle olduğu anlamına asla gelmiyor, o yüzden yine de internette faydasını zararını bir araştırıp öyle kullanmak lazım.
    Size verebileceğim en iyi tavsiye, 2 nemlendirici kullanmanız. Bir adet kuru ciltler için, bir adet de karma ciltler için. Marka olarak benim nemlendiricilerini kullanıp memnun kaldığım La Roche Posay, Bioderma, ve Babe. Vichy'den çok memnun kalmadım.
    Liz Earle getirtebiliyorsanız Liz Earle çok iyi bir marka.
    Nemlendirici cilt bakımının olmazsa olmazı ama her ürün gibi ne kadar yorum okusanız da sonunda herşey deneme-yanılma yoluyla oluyor, bizim ülkemizde tester dağıtmak gibi bir adet de olmadığı için tam boy ürün alıp deniyoruz :D
    aradığınız nemlendiriyi bulmakta bol şans :)

    ReplyDelete
  5. uzun uzun yorumladıgınız ıçın tekrar teşekkür ederım frıday..bu bahsettıgınız lız earle'yı ılk defa duyuyorum..organık bı ürün mü acaba?bıraz bılgı verır mısınız rıca etsem

    ReplyDelete
  6. liz earle ürünleriyle ilgili 2 yazımı bu linklerde bulabilirsiniz:

    http://fridayiminlovewithmakeup.blogspot.com/2011/11/liz-earle-urunleri-2-liz-earle-products.html

    http://fridayiminlovewithmakeup.blogspot.com/2011/10/liz-earle-urunleri.html

    ürünlerin sitesi de burada: http://uk.lizearle.com/

    Bu markanın özellikle cleanse and polish hot cloth cleanser'ı birçok ödül kazandı, ben de markayı yabancı blog ve youtube kullanıcılarından duymuştum, bir çok ürününü deniyorum şuanda. Kullandığım ürünlerin hepsi çok güzel, nemlendiricisi de onlardan biri.
    Tamamen doğal değil, içinde kimyasallar da var, fakat içinde doğal ürünler de aktif olarak kullanılıyor, yani herhangi bir markadan o açıdan farkı var.

    ReplyDelete
  7. artık nemlendırıcıyle ılgılı ümıdımı kesmek üzereyım..çok özel bı ürüne ıhtıyacım var..hafıf ama etkılı..ve denedıgım markalardan hıçbırı bunu başaramadı şımdıye kadar..hepsı aynı..nemlendırecıgıne kurutup daha fazla gerıyo..ben de bunu anlamıyorum..dedıgınız markayı araştırıcam yıne de..teşekkürler..

    ReplyDelete