Neutrogena Oil-Free Acne Wash Review

For English, please scroll down



Bu yüz temizleyiciyi Amerika'dan almıştım, Türkiye'de olup olmadığını henüz araştırmadım çünkü Neutrogena markasına karşı inanılmaz bir önyargım vardı, taa ki oda arkadaşım bu temizleyiciden çok çok memnun kaldığını ve mutlaka denemem gerektiğini söyleyene kadar. Bu önyargının sebebi de 14-15 yaşımda kullandığım Neutrogena Deep Clean (sarı pompalı bir şişedeydi)'in yüzümü ilk yıkamamdan hemen sonra YAKMASIYDI. Evet yüzüm komple kıpkırmızı, kaynar su dökülmüş gibi olmuştu. Zannedersem denemek için bir kez daha kullandım, fakat aynı sonucu alınca çöpe attım, bir daha da bu markadan hiçbir ürün kullanmadım, taaa ki bu temizleyiciye kadar. Evet güzel bir temizleyici, sabahları vaktim az olduğunda Liz Earle yerine bunu kullanıyordum, ilk şişe Liz Earle temizleyicimi bitirince komple buna geçtim bitene kadar kullanacağım. Kızarıklıklarda aman aman bir iyileşme olmadı ama güzel temizlediğini söyleyebilirim. Türkiye'de varsa tekrar alabilirim, yoksa da umrumda değil açıkçası. Ama en azından markaya karşı olan önyargımı yıktım, bundan sonra belki bir iki ürününü daha alıp deneyebilirim ^^


I had a huge prejudice against the brand Neutrogena, here is why : I got their Deep Clean (the yellow bottle with pump)  and after the FIRST use my face became red, as if it was burnt. It looked like I washed my face with boiling water for half an hour.  It hurt too, and I guess I tried it one more time to see what happens, it happened again and then I threw it away. When my wonderful roommate Katie recommended me this Oil Free Acne Wash, I trusted her and used it. The results are okay, but if this product doesn't exist in Turkey I am not gonna cry, I can easily replace it with any other drugstore brand. So I am using it twice a day, and no burning, nothing, and it cleans well too. If you have oily skin and looking for a cheap cleanser, you might get this one. Well, at least I may try other products by Neutrogena from now on ^^

Share:

0 yorum