La Roche Posay Anthelios AC 30 SPF Review

<<<For English, please scroll down>>>

Evet herkesin yaz kış güneş kremi kullanması lazım, fakat akne ilacı kullananların bu konuda daha da dikkatli olması lazım, çünkü derileri güneşe karşı daha hassas oluyor. Bu yüzden ben de dermokozmetik bir markanın güneş koruyucusunu seçtim, düzenli olarak kullanıyor muyum, tabiki hayır. Ama siz kullanın diye yazıyorum. Memnun kaldım, güzel ürün, pütür pütür olmuyor, beyaz leke kalmıyor vs. Fiyatı pahalı biraz tam hatırlamıyorum ama 45-50 lira civarında olması lazım. Bu bitince Bioderma'yı denemeyi düşünüyorum. Bu ürün 30spf koruma sağlıyor.


Yes everyone should use sun protection, in summer and in winter, but those who use acne medication like me should be even more careful because our skin gets more sensitive to sun. So I use a brand that I trust, but do I use it regularly? HELL NO. Because I am L-A-Z-Y. Yeah but I'm writing these so that you know that you should use sun protection. I like this product, it is light, it doesn't leave white marks, etc. It is good, but I want to try something else after this, maybe Bioderma. This product is water resistant and 30 spf.

Share:

0 yorum