Sephora Black Card Birthday Gift Blush 2016











This year's Sephora Black Card birthday gift (in Turkey) is this gorgeous blush set. The packaging is really nice and sturdy. It's fairly small, so perfect for travelling. The colours are great for summer (my birthday is in May, I don't know if the gift changes every month). I was just too lazy to go get my presents in the previous years so this is my first birthday gift from Sephora, but I'm very glad that I did get it this year. Besides being free, this gift is really very nice. It's something that I'd actually pay for and I think that it's amazing they pay attention to the birthday gifts that they give away. I didn't expect it to be this good to be honest.

The set consists of a blue toned sheer pink and coral blush. I used them both and I can say that I'm impressed with the quality and they really became my every day go to blushes. Since the packaging is quite small, it's challenging to get one of the colours with a huge blush brush, so sometimes i mix them both, because why not. The staying power is quite nice as well, almost on par with Mac and Nars.

I don't own any Sephora make up products except for nail polishes, but I think I'll give them a chance.

Sephora Black Kart Dogum Gunu Hediyesi Mayis 2016

Bu senenin Sephora Black Kart dogum gunu hediyesi bu harika allik seti. Paket cok hos ve saglam. Ayrica boyutlari da kucuk, o yuzden seyahat icin cok uygun. Renkler tam yaz renkleri (Sephora her ay farkli bir hediye mi veriyor ya da hediyeler ne siklikla degisiyor bilmiyorum). Bundan onceki senelerde gidip hediyemi almaya cok useniyordum ama iyi ki bu sene almisim. Ucretsiz olmasinin yani sira, gercekten cok cok guzel bir urun. Para verip alablecegim kalitede bir urunu dogumgunumde hediye olarak vermeleri kalbimi kazandi. Itiraf etmeliyim ki bu kadar guzel olmasini beklemiyordum..

Set bir mavi tonlu seffaf pembeden ve bir seftali rengi daha doygun alliktan olusuyor. Ikisini de aldigimdan beri kullaniyorum. Kalitelerine sasirdigimi ve gunluk kullandigim alliklara donustuklerini soyleyebilirim. Paket oldukca kucuk oldugu icin buyuk bir alli fircasiyla birini secip kullanmak kolay olmuyor. O yuzden ben de bazen ikisini karistirip oyle kullaniyorum, gayet guzel oluyor. Kaliciligi da gayet iyi, neredeyse Mac ve Nars kadar iyi hatta. 

Sephora markasindan daha once oje disinda bir makyaj urunu almadim, ama bundan sonra kesinlikle deneyecegimi soyleyebilirim.




Share:

2 yorum

  1. Sanırım senelik değişiyor hediyeler :) Ben de bu allığı aldım; ama kullanmadım henüz :) Gerçekten renkleri swatchlandığında daha da güzelmiş. Güle güle kullan!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Cok tesekkurleer:)
      Bu mevsim de bence tam zamani kullanmak icin. Eminim cok yakisacak ^^

      Delete