Nuxe Reve de Miel Hand Cream Review

Nuxe Reve de Miel Hand Cream

I bought this hand cream 2-3 months ago. I always need hand creams because my hands are always dry regardless of the season. I need to have one at the office, one in my handbag and one at home. I usually use Bioderma, but I wanted to try this one out when I saw that it was on discount. I'm glad I did, as I liked it a lot. I put it on my bedside table and have been using it before bed.

Pros:

  • No paraben.
  • It has a nice and subtle scent.
  • It's really nourishing and its effects last for a long time.
  • It doesn't feel greasy at all.
Cons:
  • It's more expensive than the Bioderma double set. Bioderma has 2x50ml hand creams and this one is in a single 75 ml packaging. So with Bioderma, you can put them in different places e.g. your handbag and desk.
  • Though I find the smell to be subtle and nice, some people don't want their hand creams to be scented.
  • It's not very big and can easily fit in a medium sized handbag. But I find the twist off caps to be safer to carry in a handbag.



Bu kremi bir iki ay once eczaneden aldim. El kremine her zaman ihtiyacim oluyor. Yaz kis ellerim ozellikle antibakteriyel sabun kullandigim icin cok kuru oluyor. Ofiste, cantada ve evde el kremleri bulunduruyorum bu yuzden. Normalde Bioderma kullaniyorum, fakat bunu 75 ml ve indirimde (17 lira civarinda) bulunca denemek isteyerek aldim. Iyi ki de almisim, oldukca memnun kaldim. Basucumda bulunduruyorum ve geceleri yatmadan suruyorum.

Artilari:

  • Icinde paraben yok. 
  • Hafif ve guzel bir kokusu var.
  • Gercekten besleyici ve onarici, etkisini uzun sure hissediyorum. 
  • Yagli ya da yapis yapis hissettirmiyor.


Eksileri:

  • Indirimsiz fiyati eczanede 35 lira civarindaydi. Ayni fiyata Bioderma'nin ikili 50 ml'lik el kremi paketi alinabiliyor. Ayrica iki ayri krem oldugu icin farkli yerlerde tutabilirsiniz. 
  • Cok buyuk olmamakla birlikte ben cantada tasimayi tercih etmiyorum. Bioderma'nin donen kapakli kremi daha guvenli geliyor cantada tasimak icin, boyu da daha kisa. 
  • Kokusunu hafif ve guzel bulmama ragmen el kreminin kokmasindan rahatsiz oluyorsaniz size gore bir urun olmayabilir. 




Share:

1 yorum

  1. Nuxe ürünleri genelde çok başarılı ama fiyatları cidden yüksek. Atoderm Mains'e göre de fazlaysa, gerçekten ben de tercih etmem. Ama yine de aklımda olsun çünkü benim ellerim de hep kupkuru... sevgiler!

    ReplyDelete