Neutrogena Oil-free Moisture Spf 15

<<<For English please scroll down>>>



Eczaneden almadığım ürünler içinde en sevdiğim bu. Zaten hakkında çok fazla şey okuduktan sonra adım, ama gerçekten bu kadar iyi olmasını beklemiyordum. Cildi yağlandırmadan nemlendiriyor ve benim cildim sivilceye oldukça eğilimli olmasına rağmen hiç bir soruna sebep olmadı. Üzerinde de yazdığı gibi spf 15 içeriyor, kıvamı jelden ziyade sıvı ve bu daha kolay ve güzel yayılmasına sebep oluyor. Yağsız, spf içeren, ve ucuz nemlendirici bulmak kesinlikle çok zor, ben de REN ürünlerine son zamanlarda çok para saçtığım için biraz bunla takılayım dedim ve kesinlikle tekrar alacağım bir ürün. Alkolsüz, parfümsüz, hipoalerjenik ve gözenekleri tıkamıyor (yazıyor arkasında :D). Migrosta %50 indirimde aldım fiyatı 16 lira idi sanırsam ama normalde iki katı.


I love this moisturizer.It is really hard to find cheap drug store moisturizers that are oil free and will actually work like high end ones. This one is a great choice. I was spending a lot of money for EN products so I said wy not give this a shot ? I read a lot of reviews on it and I got it and I love it now. I will definitely repurchase this. It is hypoallergenic, alcohol and fragrance free, and it wont clog your pores (says so on the back of the packaging:D). As it says on the bottle, it is spf 15, so it is a nice thing. It doesn't feel heavy on the face, it is water like rather than gel like, so it is thin and easy to apply.

Share:

0 yorum