The Body Shop Tea Tree Oil Series

<<<For English, please scroll down >>>


The Body Shop Cay Agaci Yagi Serisi




Sanirim yaklasik bir yil once aldigim bu seti uzun sure kullandim. Gercekten hatta peeling i bitmek uzere (kullanirsam) ve zaten cay agaci yagindan en az 7-8 tane bitirdim. Bu en son elimde kalani, o da bittikten sonra aktardan daha munasip ve daha yogun olanini alicam. Simdi tek tek yorumlara gecelim.

I got this set almost a year ago, and I used it a lot when I first got it. The tea tree oil, i used up at least 7-8 bottles, this is the last one I got. I will not get it again, because I'll get one that is more appropriate, more dense form of it.

Tea Tree Face Mask


Normalde boyle bir maske kullanirken mutlaka ama mutlaka kasik kullanmanizi tavsiye ederim, cunku icini kirletebilirsiniz AMA ben bunla ugrasmadim (zaten buyuk bir beklentim de yoktu) o yuzden sadece ellerimi antibakteriyel sabunla yikadiktan sonra bildiginiz maskeyi avucladim ve yuzume surdum :D soyleyebilecegim sey kesinlikle maskeden sonra bir ferahlik ve hafif yanma hissediyorsunuz. Yuzunuzdeyken oyle kaskati olmuyor. Ben 10 dk tutuyorum yuzumde. Oldukca yogun bir formulu var. 100 ml olmasina ragmen baya bir sure gidiyor, ben daha yarilayamadim bile. Haftada 1 ya da 2 kez uyguluyordum uzun zamandir uygulamiyorum ama yeni birsey duydum o da bunu kucuk kucuk lokal olarak sivilceli bolgeye surup uyumak -tipki diger maskelerle de yapabileceginiz gibi- ve bu sekilde sivilceyi oldukca kucultuyormus AMA denemedim henuz, yakin zamanda denicem. Maskeyi normal olarak uyguladiginizda sivilcelerde ya da siyah noktalarda hicbir degisiklik gormedim acikcasi. Sadece daha temiz daha ferah hissediyorsunuz.

I recommend you to use a spoon or a tool to get the product out of the container, but I dont do that with this product (probably because I didnt expect a lot form it) so i only wash my hands with antibacterial soap before I get it out WITH MY BARE HANDS :D so yeah. I can say for sure that you'll feel little tingly and extra clean after that. It doesnt get all hard on your face so it is still soft when you wash it off. I let it sit for 10 mins before I wash it. It has a really dense formula and although it is only 100 ml it last for a longggg time. I used to apply it once or twice a week, but i havent ben using it recently. Now, I heard that it is good if you apply it on to specific acne before you go to bed, you might find it shrunk in the morning. I havent tried this yet but I will. I tried it with other masks so i can see how that might work. I dont see any difference with my acne or blackheads after this mask, i only feel cleaner and fresher.

Tea Tree Blackhead Exfoliating Wash

Bu peeling gercekten guzel. Yani hassas ciltler icin ne kadar iyi olur bilemiyorum cunku kesinlikle daha once kullandigim peelinglerle karsilastirdigimda daha kati tanecikler var icinde ve bu da yuzun daha cabuk tahris olmasina sebep olabilir. Fakat ben begendim yani 10 uzerinden 7 veririm bu urune. Gercekten temizledigini hissediyorum ve ozellikle burun bolgesinde faydali oldugunu farkettim. Buhardan acilmis gozeneklere uygularsaniz daha iyi sonuc alirsiniz. Denemekte fayda var.

I really like this peeling. I dont think it would be the best choice for sensitive skin because the particles in it are quite harsh so they might cause irritation, but they help clean your face. I give 7 out of 10 for this product. I really feel it cleans and it is particularly helpful on the nose -like with the blackheads on the nose-. I recommend trying it for oily and acne prone skin.

Tea Tree Skin Clearing Toner

Bu urunde bir tuhaflik var. Yani soyle ki ben bunu gayet kullandim uzun sure hatta gordugunuz gibi yaridan asagida kaldi, ama soyle bir durum var: Urunu kullanmadan once calkalamaniz gerekiyor cunku altinda toz gibi cokelti var ve onun diger seyrek kisma karismasi gerekiyor. Ama yuzunuze surdukten sonra yuzunuzde kopukleri gorebiliyorsunuz! Yani tonigin amaci temizleyiciden/ maskeden vs kalanlari temizleyip nemlendiriciye hazirlamakken, bu tonik yuzunuzde deterjanimsi (?) kopuren birseyler birakiyor. Valla ben sonrasinda tekrar yuzumu yikamak istiyorum ama vardir bir keramet diye yikamiyorum :P 250 ml urun oldukca uzun sure gidiyor, fakat dedigim  sebeplerden bir daha alcagim bir urun degil.

There is something weird about this product. You are supposed to shake it well because it it not homogenous. I shake it and then apply it, but you can see bubbles and weird texture on your skin. Like detergent (?). I dont know you, but I think toner is supposed to clean the skin after the cleanser and mask so that your skin is ready for the moisturizer, I want to wash my face again after this toner ! But I dont because I have a feeling it might helo with the acne (??). Sooo it is 250 ml and goes for a long time, but because of the things I said before I dont think I will buy it again.

Tea Tree Oil


Bu serinin en guzel ve en gozde urunu bu gordugunuz cay agaci yagi. Cay agaci yagi yaralarin iyilesmesinde ve akne tedavisinde kullanilan dogal bir yag. Benim anlamadigim ben bu urunu niye Body shoptan aldim da aktardan adam gibisini almadim :D Bunun %15 i cay agaci yagi... Neyse... Bu urunu denemediyseniz mutlaka deneyin, henuz aktardan almadigim icin yogun formul hakkinda yorum yapamicam fakat bu body shop unki de hic fena degil. Gercekten akneden kalan yaralarin iyilesmesinde hatta sivilcenin kuculmesinde etkisi oluyor. Temizlenmis cilde direkt ya da pamukla uyguluyorsunuz. Ben gunde birkac defa uyguluyordum ve cok cok etkisini gordum kesinlikle tavsiye ediyorum.

This is the best product of this series. Tea tree oil is used for scars and acne treatment. if you havent tried it yet, you should try it now. But the problem is, only %15 of this product is tea tree oil, so I assume the denser the better so I'll try and get a denser formula. But for those you cant access such products, you should try this ! It really helps with acne scars and even makes the acne shrink faster. You apply it onto your clean skin, couple of times a day, and you see the difference. I strongly recommend this.

Share:

3 yorum

  1. Ben de bu seriden kullanıyorum ferah bir his bırakıyor insanın yüzünde.

    Çekilişimize bekleriz,
    http://guzelliknehri.blogspot.com/2012/07/cekilisssss.html

    ReplyDelete
  2. 1 haftadır kullanıyorum, ve şuana hiç bir faydasını görmediğimi açıkca belirtmek durumundayım.

    ReplyDelete
    Replies
    1. serinin hangi urununu 1 haftadir kullaniyorsunuz?

      Delete