Live Clean Apple Cider Shampoo and Detangler



Bu sampuan ve yikanmayan sac kremi (?- bundan sonra detangler olarak anilacak)'ni Watsons'tan indirimde almistim. Iceriginin sertifikali olmasi ve paraben sulfat gibi maddeler olmamasi ilgimi cekti. Ayrica urunlerin %96si bitkilerden olusuyor. Iki urun alana bir bedavaydi yanlis hatirlamiyorsam 60 lira verdim bu 3 urune ama detangler daha pahaliydi 2 lira kadar falan, yani siz hesaplayin iste. Gordugunuz gibi sagdaki siseyi bitirdim digerini kullaniyorum simdi ve cok cok memnunum. Guzel temizliyor, agirlik yapmiyor, yaglanmayi cok cok geciktirmiyor ama fena degil yine de. Burada benim icin onemli olan icerigi surekli ayni sampuani kullanmayi sevmem ama bundan sonra yeniden kimyasallarla dolu bir sampuana donecegimi zannetmiyorum!


Detangler da oldukca ise yariyor, yapmasi gerekeni yapiyor sacin kolay taramasini sagliyor ve guzel kokuyor -yine de bazilarinin hosuna gitmeyebilir tabi biraz yogun kokuyor cunku- ama kokusu uzun sure kalmiyor.  Detangler 150 ml ve surekli kullanimda birkac ay gidiyor. Yani 3 ya da 4 sampuanla bir detangler kullanabilirsiniz (tabi saciniz super uzun degilse).


Share:

4 yorum

  1. Ben de geçen sene Watson's dan bu ürünü alacakken gözüm Nude'a takılmıştı, onda karar kılmıştım. Keşke hangisi daha iyi bilebilsek :)

    ReplyDelete
  2. Nude Down Under Naturals'in Nude'u mu ?? Ben onun testerini aldim bir iki kullanimdan sonra memnun kalmadigimi farkettim ama simdi neydi hatirlamiyorum sebebi kurutuyor muydu ? hatirlamiyorum valla belki sacima uygun olanini almamisimdir cunku testerlarda cok secenek olmuyor. Bu bitince onu denerim belki onun da icerigi temizdir herhalde :)

    ReplyDelete
  3. Evet o :)

    İçeriği tertemiz :) Ben çok memnun kalmıştım; ama dediğin gibi, saçtan saça değişiyor.

    ReplyDelete
  4. CNm sen elma serisini günlük mü kullanıyorsun yada haftada 1 arındırıcı olarak mı ? B'nde 3 kutu bitirdim saçlarımda kepek ve kuruma yaptı sac diplerim cok ağrıyor ve tepem bide arka tarafım açıldı

    ReplyDelete