Avon Perfumes, Deodorants and Body Creams -2

<<<For English, please scroll down>>>

Elimdeki avon urunlerini yazmaya devam ediyorum, ilk yaziyi okumadiysaniz buraya.
I keep on writing about the Avon products i have, If you havent read the first one, click here

Be Kissable Body Spray:
Bu benim en en en sevdigim kokulardan biri. Hatirlayanlar varsa ne ala, cunku oldukca eskidir. Sanirsam diger yazida bahsettigim Be Spontaneous ile ayni zamanda cikmisti. Hadi Be Spontaneous in kaldirilmasini anliyorum da bu niye kalkti hic anlamiyorum daha parfumunu alcaktim. O kadar guzel kokuyor ki anlatamam. Cok sevdigim icin az az kullaniyorum resmen. Bunca yilda kokusunda hicbir degisiklik yok, bazen sadece bunu surup cikiyorum, kaliciligi bile bi vucuy spreyine gore inanilmaz.

This is one of my favourites. It is pretty old, but the smell hasnt changed at all. I dont know why Avon discontinued this product, because it was one of their best products as it stays long and smells amazing. I just use this particular product only and go out.

Extraordinary EDP:
Bu pek sevmedigim kokulardan. Hatta hic sevmedigim. Ne kadarini kullandigimi gorebilirsiniz zaten :D Tam bir kis kokusu, fakat daha olgun ve agir kokulari sevenler icin. Allahtan kucuk boyunu almisim, cok agir, ama kotu diyemem mutlaka sevenleri cikar. Sanirsam hala uretiliyor.

 I cant say I like this one because it is pretty heavy. It is definitely a winter smell, but not for everyone. At least not for me, but i cant say it is bad because I can see people liking this so... Not for me, but people who like mature heavy scents would probably like it.

Island Vibe:
Bunun boyle dibine indigine bakmayin aslinda cok cok az kullandim. Anlam veremedigim bi sekilde uctu gitti hayatimda ilk kez boyle birseyle karsilastim :D Fakat bu koku bana bir ilki daha yasatti, kaliciligi 5 ile 10 dakika arasi :D Ben bunu atmak icin niye bunca zaman bekledim onu dusunuyorum simdi...Bu yaziya kismetmis. Fakat kokusu tam yaza uygun ve cocuksu, bunun kalicisi olsa gozumu kirpmam alirim cok begeniyorum. Fakat bu da discontinued bir urun.

This may look as if I've used it up, but it isn't so. Actually, this product just vanished with time, and it is the first time i have ever seen a product vanish like that with the cap on :D weird... Whatever, what is more important is that the staying power of this scent is 5 to 10 MINUTES. I dont even know why I still keep this. The scent, on the other hand, is amazing, perfect for summer. If I find this with more staying power I'd buy it right away.

Island Vibe Body Spray:
Parfumuyle ayni koku, cok seviyorum. Yine herhangi bir bozulma falan yok, severek kullaniyoruz :D Artik bu yaz bitsin bu bence.

The same scent with the perfume, I love it. I hope i can finish it up this summer :D

Little Red Dress EDP:
Tamamen yanlislikla alinmis bir parfum. Senelerdir Avon'dan parfum falan almiyorum (Hawaiian Shores haric, ondan da pisman degilim:D) Little Black Dress'i cok sevdigim icin buna da bi sans vermek istedim ve kucuk boyunu birkac farkli seyle birlikte siparis ettim, fakat sonuc sadece bu koca sise parfum oldu ve kokuyu begenmedim. Yani Extraordinary'den bir seviye daha iyi ama asla kullanamayacagim kadar agir o yuzden birine vericem sanirim, gitmeden once postta yer alsin istedim.

I got this accidentally. Seriously, I never wanted this huge bottle of perfume that I havent tried before, but here it is. I dont think I can ever use it because it is only a little better than Extraordinary. It is still heavy and definitely a winter smell. I might keep it till this winter, and then try again, and then give away.

Wish of Love EDT:
Bu parfumu severek kullandim, sanirsam hala da uretiliyor hatta baska renkleri de cikti. Cok hafif bir yaz kokusu, ozellikle 15-18 yaslar arasi icin uygun diye dusunuyorum. Ciceksi cabuk kaybolan bir koku, yani en fazla 1-2 saat kaliyor ama surekli tazelemek problem degilse deneyebilirsiniz.

This is perfect for people aged between 15-18. It flies away quickly, but if you dont mind carrying it around and reapplying every 2 hours. go for it. It is floral and a good summer scent.

Urban Flowers Paris & London EDT:
Bunlar da yilllaaaaar oncesinden kalma discontinued kokular. Zamaninda cok severek kullanmistim, senelerdir elimi bile surmedim simdi bu postu hazirlamadan once baktim ne var ne yok diye. Bunlari da yakin zamanda aticam artik yeter :D Isimlerinden de anlasilacagi uzere ciceksi kokular. Ayird etmek icin sadece sunu soyleyebilirim Paris daha agir, London daha hafif.

These are  also discontinued products. All I can say is, as the name implies, they're floral scents and Paris is heavier than London. I will throw them away after the post because Ive had them for like more than 6 years which is...wrong...

Wink EDT:
Bu da yine cok cok eski bir parfum, cok guzel kokuyordu hala satista mi bilmiyorum ama yine 15-20 arasina uygun yaz kis kullanilabilcek bi koku. Kaliciligi iyi degil.

A really really old perfume again. I think it is suitable for girls between 15-20, that is of course, if this is still available. It doesnt stay on for a long time.

Share:

0 yorum