Shiseido Purifying Mask





Bu maske hakkinda aylardir yazicam hep erteledim niyeyse. Yaklasik bir senedir kullaniyorum, ve siyah noktalara iyi gelsin cildimi derinlemesine temizlesin diye aldim, zannedersem aldigimda 80tl gibi bir fiyati vardi, a cok iyi gelir dediler aldim. Sivilcelere vs lokal olarak da uygulanabiliyor mesela gece boyu sivilcenin ustunde tutabilirsiniz, ama sabaha gecmis bulur musunuz orasi tartisilir biraz.

Ben bu maskeyi nasil kullaniyorum ondan da bahsediyim biraz. Haftada bir ya da iki kere yuzumu temizledikten sonra butun yuze uygulayip 10 dakika bekletiyorum sonra ilik suyla duruluyorum, ardindan tonikle temizliyorum kalanlari. Super etkili bir maske degil dedigim gibi ama cildi yatistirmasi, biraz puruzsuzlestirmesi, belirgin bir sekilde temizlemesi soz konusu. Zaten  bir cok insanin maskeden beklentisi de bu, ama benim problemli bir cildim oldugu icin ben daha fazlasini beklerdim. Ayrica siyah noktalara asla cozum degil.

Maske olarak Liz Earle'unkini kesinlikle tercih ederim ama malesef Turkiye'de bulunmadigi icin Shiseido gibi alternatiflere yonelmek lazim, yine de tekrar alacagimi sanmiyorum cunku bu urun BITMIYOR. Gercekten artik bitsin diye daha da fazla kullanmaya basladim artik bitsin de baska maske arayisina giricem.


I got this mask because people told me that it would help with my acne when applied locally, and would reduce blackheads. Well' I'd disagree with those people because it doesnt help with the blackheads or the acne.
Let me tell you how i use it. First, I clean my face with a cleanser, then I apply this all over my face. I wait like 10 minutes and then wash off with warm water. I clean my face with a toner afterwards. I do this procedure like 2 times a week. What it does is to clean my face deeper, calm it down, reduce redness a little bit, and makes my face softer.
I'd recommend Liz Earle Clay mask over this if you have acne prone skin but if you cant access it alternatives like Shiseido would be okay. I am probably not gonna repurchase this in the near future as Ive been using this for almost a year and I want to finish it up and buy another mask soon!

Share:

0 yorum