Maybelline Mango Diamonds

<<<For English, please scroll down >>>





En en en sevdiğim rujlardan biri. Geçen yaz çok kullandım bu yaz da öyle olmasını planlıyorum :D Bazen üzerine sürdüğüm bir de gloss var onunla ilgili de yazıcam yakında. Bu ruj dudakta zaten parlak ve çok hafif simli duruyor, yani aslında flash altındaki bu fotoğraflarda nasıl duruyorsa dudakta da öyle. Kuru dudaklar için bire bir, watershine serisinden başka bir ruj denemedim henüz ama şuan neden diye soruyorum kendime çünkü formülüne bayılıyorum. Kesinlikle -özellikle mat ruj sevmeyen-kullanamayan-kuru dudakları olanların bakması gereken bir ruj. Kalıcılığı için de 3-4 saat diyebilirim ki hiç de fena değil.

This is one of my favourite lipsticks because it is perfect for people with dry lips like mine. I sometimes use a specific lipgloss on top of that to make it even more shiny, and i will write about that soon. This looks shiny on the lips and last relatively long. I would say like 3-4 hours.I havent tried any other colours from watershine series but im asking myself why because I absolutely love this lipstick and its texture! This is something that people with dry lips-people who cannot wear matte lipsticks should definitely try!

Share:

0 yorum