YSL Glossy Stain 7 Corail Aquatique

<<<For English, please scroll down>>>




Ruj sevmem. Gloss hiç sevmem. Makyaj malzemelerim içinde en az ruj vardır. Fakat bu şey, beni benden aldı :D Bayıldım. Kalıcılığı, kolay sürülüşü, rengi, dokusu, bulaşmaması 10/10! Renk skalası çok geniş değil, ama herkesin kendine göre bir renk bulabileceğini düşünüyorum. Sonuçta stain olduğu için rengi dudağınıza göre değişecektir, ama iki kat sürebilirsiniz ve iki kat sürülmesine rağmen dudakta bir huzursuzluk yaratmıyor, sadece renk daha opaklaşıyor. Ben kendime en uygun 7 Corail Aquatique'i aldım, çok çok süper duruyor dudakta. Ben Sephora'dan 72 TL'ye aldım, fiyatı biraz pahalı ama gerçekten her kuruşuna değer. Başka renklerini de alabilirim ilerde ^^ Mutlaka deneyin!

I dont like lipsticks. I hate lipglosses. But this thing is, oh God, AMAZING! I love love love this glossy stain by YSL. It stays on the lips for hours, the texture is amazing, it feels great on the lips, the colours are really nice -though you dont have many options to chose from, I believe everyone can find a good colour- it does not smudge or leave stains on glasses etc. The colours should change according to your lip colour since this is a stain, but if you apply 2 coats you get a more opaque look, and it does not feel bad to have 2 coats! It is kind of expensive but it worths the money. I got the colour 7 Corail Aquatique, which is amazing. So yeah, please go get one if you can.

Share:

0 yorum