La Roche Posay Effeclar Duo Review


<<<For English, please scroll down>>>


Bu ürün sivilceli ve problemli yerlere uygulanmam için doktor tarafından tavsiye edilmişti. Uzun süre kullandım, fakat öyle aman aman bir faydasını da görmedim. Bunu daha çok bazen dayanamayıp sivilce ya da siyah nokta sıktığımda o bölgeyi temizledikten sonra açılan gözeneğin üzerine sürüyorum orayı yeniden bakteriler doldurmasın diye:D Yani bu ürünü sadece cilt bakım rutinime bir ürün daha girsin böyle bi iş için diye istiyosanız alın, yoksa ne sivilceyi mucizevi şekilde iyileştirdiği var ne gözenek küçülttüğü ne de siyah nokta geçirdiği. Sadece nemlendirici olarak kullanmak için de bence yetersiz, ama ben kurutucu ilaçlar kullanıyorum belki o yüzdendir. Bu ürünü kesinlikle Bioderma Sebium Al ile kıyaslayabilirim, bence ikisi aynı işi görüyor. Birine sahipseniz diğerine ihtiyacınız yok. Dediğim gibi eğer bazen kendinizi tutamayıp siyah nokta falan sıkıyorsanız ve orası bir süre sonra yeniden siyah nokta oluyosa sebebi gözeneğin boş kalması ve bakterilere açık kalması olabilir, o yüzden hiç yapmamanız gereken bu iğrençliği yaptıysanız bölgeyi temizledikten sonra La Roche Posay Effeclar Duo ya da Bioderma Sebium Al gibi birşeye ihtiyaç duyabilirsiniz. Yoksa ikisinin de işe yararlığı 4/10 anca benim için. Effeclar Duo hakkında internette çok güzel yazılar okudum, birçok az sivilcesi olan insana iyi geldiğini duydum, ama bu dediklerim benim şahsi görüşüm, ve ayrıca söylemem gereken birşey ben bu ürünü kullanırken (yani doktorun dediği gibi, sivilceli ve problemli yerlere uygularken) ortadan şiddetliye doğru geçen bir sivilce problemim vardı, belki o yüzden bir işe yaradığını görmedim. Herneyse çok da sevmediğim bir ürün neticede, çok bile yazdım :D Ürünün parabensiz olduğunu da meraklısına duyuruyorum. Bioderma Sebium Al Soin Intense'in review'unu da yapmıştım daha önce, buradan ulaşabilirsiniz.

This product was recommended by a dermatologist. It was supposed to help me with my acne, but it didnt. For overall effectiveness, I'd give a 4 our of 10. But, there is one thing it can be helpful. If you remove you blackheads or squeeze your acne using your fingers etc, you see that the pore gets filled again soon, and you get a new blackhead or white head or new acne. So this product and Bioderma Sebium Al might be used for that reason, to fill that  pore so that it isn't prone to bacteria again, you should use something like that -of course after cleaning that area-. There is a review of Bioderma Al Soin Intense here. If you dont have such bad habits like squeezing you acne or blackheads, you probably dont need neither of these products. If you have really light acne, you might want to try this just because I've heard really good thing about Effeclar Duo. When I used it regularly, I had mild to severe acne, so maybe that is why it didnt work for me. And as a moisturizer, I dont think it is enough, but I am using medicine that makes my skin dry so maybe for someone with like acne or light imperfections, this might work. But for me, it didnt.

Share:

0 yorum