Avon Perfumes, Deodorants and Body Creams

<<<For English, please scroll down>>>

Be Spontaneous EDT and Body Cream
 Yıllardır duran ve anca yarısına geldiğim, hala bozulmamış bir parfümüm :D Gerçekten salatalıkla çiçekler karışımı gibi kokuyor, hoş bir kokusu var ama artık kataloglarda yok. Hiç kalıcı değil, yaz için ya da öyle evdeyken falan sıkmalık.
Vücut kreminin kokusunu pek sevmiyorum, pek de kullanmadım zaten ama görüntüsünü çok seviyorum. Ayaklarıma falan sürüp bitirebilirsem ve kutusunu iyi temizleyebilirsem belki küpe vs koymak için kullanabilirim ^^
I have these two literally for YEARS and they haven't gone bad at all :D They dont produce it anymore. The EDT smells like cucumber and flowers, but it does not last long. The body cream - I just dont use. I am going to try and finish it applying on my feet and use the container for something as I really like it ^^

Pur Blanca blush EDT



Ben bunun kokusunu gerçekten sevmiyorum. İsteyerek almadım zaten, hala üretiliyor mu onu da bilmiyorum, ama genelde beğenilen bir koku. Bana biraz yaşlı işi gibi geliyor ama herkesin zevki farklı. Annem severek kullanıyor, ben de bazen değişiklik olsun diye. Ama kışlık değil yazlık bir koku, ve yine kalıcı değil.
I dont like this. I dont know if they still have it or not, I dont care. My mother likes it and uses it, I just use it when I want something different.
 Little Black Dress EDP & Body Cream



Bu benim favori avon kokum. Gerçekten çok seviyorum ve sık sık kullanıyorum, daha çok bir kış ya da bahar kokusu, yaz için ağır olabilir. Bitse de yenisini alırım ben bunun <3 Kalıcılığı da fena değil.
Bu vücut kremini de severek kullanıyorum, parfümle aynı kokuyor doğal olarak :D Onu da pek sık kullanmıyorum ama.
I love little black dress! It smells so nice and it stays for some time. I think it is for autumn and winter, it may be a little bit heavy for summer but still can be used.
I like the body cream too, but I dont use it as often.


Christian Lacroix Rouge EDP 

Bu kokuya da bayılıyorum. Hem kalıcılığı hem de kendisi çok iyi, duş jeli ve vücut kremiyle birlikte almıştım ama yine onları da fazla kullanmadım.
I love this perfume, it smells amazing and it stays on for a long time. I like the shower gel and the body cream too but I dont use them as often.

Hawaiian Shores EDT


Bunu geçen yaz aldım, kokusunun kalıcı olması zaten beklenemez gerçekten 15 dkda bir yeniden sıkmak gerekiyor ama evde falan kullanılıyor, ÇOK GÜZEL KOKUYOR. Pişman değilim, zaten fiyatı çok uygundu.
This doesnt stay longer than 15 mins. But it smells amazing.


 Bunlar da deodorantlarım, kampanya yaptığı zamanlar alıyorum böyle. Little White Dress de çok güzel kokuyor onun da parfümü alınabilir.

Share:

0 yorum