Avon Soft Plum Blush / Allık Review

For English, please scroll down











Soft Plum Avon'dan aldığım ilk ve tek allık, fakat pişman olmadım. Rengi önce bana çok koyu geldi, ama hafif bir elle, biraz da şakaklara doğru çıkararak sürünce çok güzel duruyor. Rengi swatchlarda da görüldüğü üzere biraz morumsu pembe ve içinde bol miktarda sim var AMA sürünce o simler öyle durmuyor merak etmeyin disko topuna dönmüyorsunuz, sadece ışıltı veriyor. Zaten rengi de göründüğü kadar koyu çıkmıyor sürüldüğünde. Yani kısaca hem koyu hem açık tende güzel durabilecek bir allık. Duruşu biraz Mac Plum Foolery'ye benziyor benim yüzümde, fakat Plum Foolery Soft Plum'dan daha ışıltılı, daha aydınlık duruyor, Soft Plum ise daha sönük ona kıyasla. Renk olarak da Plum Foolery biraz daha koyu. Plum Foolery daha pigmentli ve daha mürdüme dönük, Soft Plum ise daha pembeye dönük mürdüm renginde. Swatchların renkleri allık uygulamasından çok çok çok daha koyu gösterdiğini unutmayın, ve bu yorumlar allığın benim ten rengimde duruşlarıyla alakalı yani tenden tene fark eder, fakat Soft Plum'ı alıp pişman olacağınızı sanmıyorum.

This is the first and the only blush I got from Avon. I like it, I think it looks good on fair and dark skin. If you buy it, I don't think you'll regret it. I think it looks similar to Mac Plum Foolery, but Plum Foolery is more pigmented and more purply whereas Soft Plum is more towards pink on my skin. In any case, Plum Foolery looks darker, and I think you need a light hand for both of these blushes, but it looks amazing when you apply them on the backs of your cheekbones and go up to your temples.

Share:

0 yorum