Vaseline Cocoa Butter Body Lotion & Body Cream

<<<For English please scroll down>>>

Vaseline markasını Türkiye'ye geldiğinden beri beğenerek kullanıyorum. Kremini bitirmek üzereyim, losyonunu zaten bitirdim, bu serinin kokusunu ÇOK seviyorum. Güzel de nemlendiriyor, fakat çok kuru yerlere vücut kremini, geri kalan yerlere vücut losyonunu'ı sürüyorum. Kokusu çok güzel olsa da Bath and Body Works'ünkiler kadar kalıcı değil. Elimdeki krem ve losyonları bitirmeden yenilerini almak istemiyorum, o yüzden muhtemelen bunları da yakın gelecekte yeniden almayacağım.



Vaseline is a good drugstore brand, and I like their body creams and lotions, especially this cocoa butter line. It smells amazing, though not as long lasting as Bath and Body Works lotions and creams. I use the body cream for dry areas and the lotion for slightly less dry areas. I finished the lotion and the cream is almost finished. I dont want to buy any more lotions or creams before using the ones I already have, so I dont see myself repurchasing these in the near future.

Share:

0 yorum