The Body Shop Body Butter Set


Bu 4'lü seti sevgili hersheyler'in bu linkteki yazısında gördükten sonra koşarak gidip aldım. Çok zamandır Body Shop'un body butterlarını denemek istiyordum ama bir türlü bir tanesinin fiyatını vermeye yanaşmıyordum, şimdi 4 farklı body butter'ı 24.95'e bulunca deneme fırsatı yakalamış oldum. Eğer siz de uzun zamandır benim gibi düşünüyorsanız, ya da body butter'ları deniyor, beğeniyor ve uygun fiyata daha farklılarını denemek istiyorsanız bu indirim tam size göre! Hatta ekstradan bir de çok güzel bir kutu sahibi oluyorsunuz, benim gibi içine ıvır zıvır koymalık kutu arıyorsanız, işte buyrun.





Bu setin içindeki ürünler (her biri 50ml.) : Coconut Body Butter: Normal/Dry Skin
                                                              Satsuma Body Butter: Normal Skin
                                                              Mango Body Butter: Very Dry Skin
                                                              Shea Body Butter: Very Dry Skin

Hepsinin kokusu harika, formülleri de güzel fakat henüz ayrıntılı şekilde yorumlayacak kadar çok kullanmadım. Bütün setler aynı değil 1-2 ürün değişiğini bulabilirsiniz. Ben bir tanesinin kokusunu beğenmedim, başka bir set açıp içinde o olmayanından verdiler <3.

Share:

2 yorum

  1. Güle güle kullan
    Body butterlara bayılacaksın biz ailecek çok seviyoruz bir de bu minik boyları çantada taşımak için ideal el kremi olarakta kullanıyoruz annemle
    bir de fiyatları gerçekten çok iyi 2taneden bile daha ucuza geliyor bu set
    aysonunda çıkacak olan chocomania'ya da bak bence onlarda pek güzel

    ReplyDelete
  2. evet evet bir tanesini denedim kokusu bath and body works unkiler kadar kalici! el kremi olarak kullanma fikri de iyiymis deniyim onu ben :)
    chocomania da cok cezbedici duruyor ona da mutlaka bakicam.

    ReplyDelete