Victoria's Secret Perfumes / Victoria's Secret Parfümleri

<<< For English, please scroll down>>>

Eveet hayatımın ilk Black Friday'inde çok sevgili arkadaşım Katie ve babasıyla Chicago'ya gittik. İnanılmaz güzel bir gündü herşey harikaydı... Mükemmel bir şehir, mağazaları zaten saymıyorum. Neyse en sonlarda uğradığımız mağazalardan biri Victoria's Secret idi ve gerçekten çok büyüktü. Yani VS'nin en büyük mağazalarından biri olabilir. Kendimizi kaybettik içeri girince doğal olarak :D Katie pijama takımı aldı ben de parfüm tarzı bişey almayı düşünüyordum çünkü body splashlerinin kokularını çok çok sevdim daha önce yazdığım gibi. Ya 50ml bir parfüm alıp 25$ ödeyecektim, ya da bu parfüm setini alıp 25$ ödeyecektim. Ben de bu seti seçtim, fakat işler sonra değişti. Önce resimler:







Görüldüğü gibi çok tatlı bir kutunun içinde her biri 7.5 ml lik 7 adet parfümü var. Hepsi Eau de Parfum, yani bu setle toplamda 52.5 ml lik parfüm alıyorsunuz 25$'a. Hem de hepsi farklı olduğu için bana göre bu daha iyi bi kampanyaydı çünkü ben çok fazla parfümüm olduğu için zaten hiçbirini bitiremiyorum farklı farklı olmaları çok daha uygun. Her neyse ordaki bayana fikrini sordum o da bu çok daha iyi dedi hem normalde 40$ (esas değeri 101$ bu set fiyatı) ama şuanda 25$ süper falan iyi dedim alıyorum. Gittim kasaya kasiyer bana demesin mi 40 dolar diye. Dedim yanlışınız var 25$, hayır eminim ama yine de gidip bi yöneticiye soriyim dedi, iki dakka sonra geldi evet 40$ dedi. Benim tepem attı tabi almıyorum dedim ama bi yandan da çok istiyorum, bana 25 diyen bayanı bulmaya karar verdim. Mağaza o kadar büyüktü ki içerde çalışan en az 30 kişi vardı, bulamadım, başkasına sordum o da 25$ dedi, olanları anlattım o da gitti başka bi yöneticiye sordu, yönetici de o reyondaki herşey 25$ ve yukarısı dedi. Sonra tabelaya baktık 25$ yazıyordu sadece, yanlış bilgilendirmeden dolayı paketi bana 25$'a verdiler ^^ Anlamadığım bütün gün kimse mi fark etmedi bu olayı millete kasada 40$ diyince paşa paşa ödediler mi yani anlamadım ki... Sonuçta bu paketten çok çok çok memnunum çok seviyorum kullanmalara da kıyamıyorum.Ama bu tecrübe sonunda kesin olan bişey varsa o da artık VS'ı daha çok sevdiğimdir!











I had my very first Black Friday this year! I was in Chicago with my -insert an amazing adjective here- friend Katie and her father. It is a wonderful citry, I LOVED IT. One of the last shops we were in was Victoria's Secret. It was HUGE. She got pyjamas and I was looking at the perfumes and stuff because I liked their body splashes as I mentioned before. So I found this set, and it was supposed to be 25$ for Black Friday (the set is 40$, and the products in it worths 101$ as the package says :D) but when I went to the cashier's to pay, she said it was 40$. She went and asked the manager, and came back saying it was 40$. I left it, but I was still thinking about it :D Since I have many many perfumes, that is what I need for as it has little mini perfumes <3. So yeah, I found some other lady, she also said they were 25$ and she also asked her manager, but she said the tag says that everything on that table is 25$ and UP. She checked the sign and there was no such thing as UP. So they let me have it for 25$. And now, I love VS even more ! And I love my little perfumes too :D 
-This set has 7 different perfumes  (all of them are Eau de Parfum) and all of them are 7.5 ml.-

Share:

0 yorum