August 2016 Empties




Batiste Original Dry Shampoo: I go through one of these every 1,5 months. This is by far my favourite dry shampoo. It doesn't make the hair coarse, it just takes the oil away. It doesn't give extra volume. Especially those who have fringe should definitely try this out as it's very hard to find a nice dry shampoo that doesn't make fringe look weird, hard or coarse.

Batiste XXL Volume Dry Shampoo: I use this on my hair except for my fringe. It gives amazing volume and requires just a little. I will make an in depth review about this soon.

Bioderma Atoderm Huile de Douche Shower Oil: I wrote a review about this product before here. I am still using this product in a bigger bottle. I think I will be using this for a long time.

SebaMed Frische Deo: I wrote a review about this product here. I have I think 2 more of these, but I'll probably look for different products when those are over.

Neutrogena Creme Pieds Callosites: This is the worst name EVER. It's not a magical product at all. It is just a normal moisturizer, maybe it has more texture than normal ones. No miracles, nothing extraordinary. I will not repurchase this foot cream.




Batiste Original Kuru Sampuan: 1,5 ayda bir 1 tane bundan bir tane de asagidakinden bitiriyorum. En severek kullandigim kuru sampuan. Saci kazik gibi yapmiyor, sadece yagini aliyor. Extra bir hacim de vermiyor. Bu yuzden ozellikle kakul ya da percem kullanan ve kakullerin yaglanmasindan sikayetci olan herkese tavsiye ederim. Ozellikle buna ozel review da hazirlicam.

Batiste XXL Volume Kuru Sampuan: Ayni sekilde sacimin kakul disinda kalan yerlerinde ekstra bir hacim ve dolgunluk istedigim zaman bunu kullaniyorum. Cok cok az sikmak bile yetiyor. Cok memnunum, sanirim sonsuza dek kullanacagim kuru sampuanlarim bu ikisi.

Bioderma Atoderm Huile de Douche Dus Yagi: Incelemesini daha once burada yapmistim. Buyuk paketini kullanmaya devam ediyorum. Sanirim uzun sure bu urunle devam edicem.

SebaMed Frische Deodorant: Incelemesini daha once burada yapmistim. Elimde iki tane daha var sanirim, bitince yenisini almak yerine baska deodorantlar denemek istiyorum.

Neutrogena Nasirlasmis Ayaklar icin Ayak Kremi: Dunyanin EN CIRKIN VE KORKUNC ismi bu kremde. Ozellikle belirtmeye gerek var mi bilmiyorum ama kremi kullanmak icin ayaklarinizda nasir olmasina gerek yok =P Bende de henuz nasir olmadigi icin iyi gelip gelmedigiyle ilgili yorum yapamicam. Normal bir kremden cok bir farki yoktu benim icin. Biraz daha yogun oldugunu soyleyebilirim sadece. Mucize yaratmiyor. Yeniden alacagim bir urun degil.


Share:

1 yorum

  1. Batiste XXL Volume benim saçlarımı çok sertleştirip yapıştırmıştı ve sıkar sıkmaz yıkama ihtiyacı hissediyordum. Şimdi senin yorumunu okuyunca, fazla fazla mı sıktım diye düşünmedim değil :) yenilerini güle güle kullan, sevgiler!

    ReplyDelete