Shu Uemura Eyelash Curler Review








Shu Uemura Eyelash Curler is by far my most used make up tool ever. If I had to choose only one make up tool for the rest of my life, it'd be this eyelash curler. The worst thing about this is it's extremely hard to find in Europe. I got mine from Selfridges when I was in London and I'm glad I did because I think they only sell it in the United Kingdom and France. And I failed to find the refill pads on their website so I'm quite disappointed with that too. The eyelash curler came with one extra pad which I haven't used yet. But what am I supposed to do when I don't have any replacement? Buy another I guess?

Anyways, I've been using this for almost 3 years now and I must say that it is AWESOME. It gives my eyelashes an amazing curl, which makes my eyes look awake and nice. It also makes my eyelashes look longer. The shape makes it very easy to hold all my lashes and curve them correctly. I get all my lashes into the curler and press & hold for 5-7 secs. Sometimes I do it twice on both eyes but one is often enough.

I must say that I sometimes fail to curl them from the roots and I end up having curved-from-the-middle lashes, which makes my eyelashes look short. But it's totally my mistake so I don't think this counts as a negative point for this product.

The handles are perfect and I got used to the whole thing with the first use. I really would like to get a second one if I can find it!

I use the curlers almost every day, and always when I apply mascara. I curl my eyelashes before I apply mascara and I don't curl them after the mascara. I think this is important because having your eyelashes in place  > having curly eyelashes for a day. My lashes hold the curl all day long with or without mascara applied. I don't like using mascara on a daily basis as I don't like how it feels, so I just curl my eyelashes and go out. But since it makes such huge difference without actually applying a product, I try to use it every day.


Shu Uemura Kirpik Kivirici Incelemesi 


Shu Uemura Kirpik Kivirici benim acik ara en sevdigim ve en cok kullandigim makyaj aleti. Omrumun sonuna kadar sadece 1 adet makyaj aleti kullanabilecek olsam (sunger, firca vs) bunu secerdim. Tek sorunu cok zor bulunmasi. Ben Londra'da Selfridges'den almistim ama sonra hic bir yerde bulamadim. Ayrica sitesinde ek uc da bulamadim. Paketin icinden bir tane ek cikiyor ama, onu da kullandiktan sonra ne yapicam? Yenisini alicam herhalde?

Bu kirpik kiviriciyi neredeyse 3 senedir kullaniyorum ve MUHTESEM oldugunu soyleyebilirim. Kirpiklerime inanilmaz bir kivrim veriyor, boylece gozlerim daha acik ve daha guzel gorunuyor. Ayrica kirpiklerimin daha uzun gorunmelerini de sagliyor. Sekli sayesinde butun kirpikleri icine alip guzelce kivirabiliyor. Kirpiklerimi arasina koyup kapattiktan sonra bastirip 5-7 saniye arasi tutuyorum. Bazen ikiser kez yapiyorum ama cogu zaman tek sefer yeterli oluyor.

Fakat kesinlikle itiraf etmem gereken bir sey var ki bazen kirpiklerimi tam kokunden yakalamadan bastiriyorum ve malesef kirpiklerim ortadan kivriliyor. O zaman da olduklarindan daha kisa ve garip gorunuyorlar ama bu tamamen benim hatam oldugu icin urunle bir ilgisi yok aslinda.

Tutma yerleri cok guzel ve cok rahat ve kolay bir kontrol sagliyor. Aldigim gibi kullanmaya alistim. Eger bulabilirsem kesinlikle bir tane de yedek almak isterim!

Neredeyse her gun Shu Uemura Kirpik Kivirici'yi kullaniyorum. Eger rimel sureceksem mutlaka kullaniyorum. Kirpiklerimi rimel surmeden once kiviriyorum ve asla rimelden sonra kivirmiyorum. Cunku gozumde kirpik olmasi > bir gunlugune daha kivrik kirpiklerle dolasmak. Kirpiklerim kivrildiktan sonra rimel sursem de surmesem de butun gun ayni sekilde kaliyor. Gunluk olarak rimel kullanmayi sevmiyorum cunku kirpiklerimde agirlik hissetmekten cok hoslanmiyorum, bu yuzden sadece kirpiklerimi kivirip cikiyorum. Etkisi gercekten cok buyuk oluyor ve uygulamasi cok kisa suruyor. Bu yuzden her gun kullanmaya calisiyorum.

Share:

3 yorum

  1. Bu kirpik kıvırıcının methini çok duyuyorum :) Peki diğer kıvırıcılardan farkı ne, nedir onu bu kadar ünlü yapan?

    ReplyDelete
  2. Benim en net soyleyebilecegim benim kirpiklerimi cok rahat kavramasi, cok az ugrasarak, cok uzun sure defalarda bastirmadan hemen kivirmasi, cok uzun sure dayanmasi (ben alali 3 yil oldu nerdeyse hala ilk pad'i kullaniyorum), ele cok guzel oturmasi ve enn onemlisi kivrimi neredeyse tum gun tutmasi. Ve kirpikleri kirmiyor, sanirim pad'i sayesinde.

    Bundan once cok kirpik kivirici kullanmadim ben, Watsons'inkini kullanmistim sadece ama Shu Uemura bayaa iyi bu soyledigim acilardan. Kirpigi duz herkese onerebilecegim bir urun kesinlikle! Ve kirpik kivirici ayni zamanda guvenli olmasi gereken bir sey. O yuzden Watsons'inkini kullanirken cok bastirmiyordum kirpik kirmasin diye :D Bir de internette gezinen kirpiklerini kivirirken kokunden koparan kiz var ya...

    Ayrica bu asyalilar arasinda da cok yaygin, zaten uzakdogu markasi. onlarin kirpikleri malum cok ince, ve cok duz. Onlari bile cok guzel kokunden yakalayip kiviran ve kivrimi cok uzun sure tutan bir kirpik kivirici. Gercekten en vazgecilmez tool'larimdan diyebilirim, firsatini buldugunda kesinlikle denemeni oneririm!

    Sanirim bundan sonra en iyisi Shiseido'nunki, ama ben denemedim.

    Sevgileeer ^^

    ReplyDelete
  3. Çok teşekkür ederim detaylı yanıtın için. Ben daha önce Inglot'unkini kullanmıştım ama çok beceremdim sanırım; hep ortadan kırılıyordu kirpikler. Hali hazırda çok düz kirpiklerim olmadığı için ben de bir kenara bıraktım kendisini sonra. Shu Uemura aklımda olsun o zaman, belki arkadaşım Amerika'dan gelirken isteyebilirim :) Sevgiler!

    ReplyDelete