Garnier Micellar Water Review







There really isn't much about what I can say about this. Actually, it's basically because I wrote a review about Bioderma Sensibio H20 back in the day and this is an almost exact dupe of it with all the positive sides and a lower price.

I have been using it almost since it just first launched. It does an amazing job at removing make up. After I watched Lisa Eldridge's video on how to remove make up, I have been using it like that since. Which is, I wet two cotton pads and put them on my eyes, and wait for about 2-3 minutes. Then gently wipe it off. When the liquid stays there, it make it very easy to remove the make up without any damage to the eyes. The rest of the face I do with one cotton pad. For under eyes, I often use the same pad as the one I use for my face, but if my make up is heavy I cut a cotton pad in two and place them under my eyes.

However, it has one downside, it doesn't work well on waterproof make up. If you're a fan of waterproof make up, you'll find that oil cleansers do a better job. With this one, you'll need to do the same step at least twice, if not 3 or 4 times. If you don't want to go for an oil cleanser, you can always wash your eyes with baby shampoo after you remove your make up with micellar water.

I don't use any particularly waterproof make up products but the Kiko eyeliner that I've been using lately is very hard to remove with Garnier Micellar Water, so I tend to re-do the removing step twice and wet a cotton bud to wipe off the excess underneath my eyes and between my eyelashes.

I always, always, always wash my face with my cleanser after I remove my make up with this. I never use make up removing wipes.

Bu urun hakkinda cok diyecek bir seyim yok. Cunku zamaninda Bioderma Sensibio H20 uzerine bir inceleme yazisi yazmistim ve bu urun de neredeyse tamamen ayni ozelliklere sahip. Aralarindaki tek fark bunun cok daha ucuz olmasi.

Neredeyse ciktigi ilk zamandan beri kullaniyorum. Bence iddia ettigi gibi makyaj cikarma isinde cok basarili. Lisa Eldridge'in bu videosunu izledikten sonra ben de makyajimi bu sekilde cikarmaya basladim. Iki tane disk pamugu Garnier micellar water ile baya islatiyorum, pamuklari gozlerime koyup 2-3 dakika bekletiyorum. Sonra yavasca ve nazikce silerek makyaji aliyorum. Makyaj temizleyiciyi uzun sure gozde bekletince orada makyaji cozuyor ve cikarmasi cok daha kolay oluyor. Yuzumun geri kalanini cogu zaman tek pamukla hallediyorum. Eger agir bir makyaj yaptiysam goz altlarima da bir yuvarlak pamugu ikiye bolup yerlestiriyorum. 

Bu urunun tek sorunu, suya dayanikli makyaji cikarmada cok iyi olmamasi. Eger sikca suya dayanikli makyaj malzemeleri kullaniyorsaniz, yagli makyaj temizleyicilerin daha iyi sonuc verdigini goreceksiniz. Bunu kullanirsaniz, suya dayanikli goz makyaji cikarmak icin yukarida bahsettigim adimlari 3 ya da 4 kere tekrarlamaniz gerekebilir. Eger yagli bir makyaj temizleyici kullanmak istemiyorsaniz da her zaman bebe sampuaniyla gozlerinizi bir iki kere yikayarak cikarabilirsiniz.

Ben gunluk hayatta ozellikle suya dayanikli bir makyaj malzemesi kullanmiyorum. Ama son zamanlarda kullandigim Kiko eyeliner suya biraz dayanikli sanirim. Garnier bu konuda biraz zorlaniyor, bir defada cikaramiyor. Bu yuzden makyaj cikarma adimlarimi 2 kere yaptiktan sonra kalanlari kulak cubuguna urunu dokup kirpiklerimin aralarini ve goz altimi temizleyerek cikariyorum. 

Her zaman yuz makyajini temizledikten sonra yuzumu temizleyicimle yikiyorum. Mutlaka. Her zaman. Makyaj temizleme mendillerini de hic kullanmiyorum.

Share:

2 yorum

  1. Ben de hindistan cevizi yağı ile makyajımı çözüp üstünden bu misel sularla geçiyorum :) Geçenlerde Ayşenur Yazıcı!nın bebe şampuanlarının kirpik dökmesiyle ilgili bir yazısını okumuştum; aklında olsun... sevgiler :)

    ReplyDelete
  2. aaaa goz doktorlari oneriyor ama? Benim kirpiklerim biraz sikca dokuluyor zaten bebe sampuani kullansam da kullanmasam da, ama arastiricam bunu. Hindistan cevizi yagi ve diger butun yaglar yuzumu yeniden sivilcelendirir diye kaciniyorum... OLabildigince hafif seylerle cikarmaya calisiyorum makyajimi. Tesekkurleer ^^

    ReplyDelete