Drugstore & Pharmacy Haul (Skincare & Hair)










Reviews will be on the blog, soon! 
---

Gecenlerde bitmek uzere olan favori urunlerimi Dermoeczanem.com'dan siparis ettim ve Gratis'ten de denemelik yeni kuru sampuanlar aldim.

Hepsinin aciklama yazilari yakinda blog'da olacak ^^

Dermoeczanem'den arkadasimla birlikte ortak siparis verdik. Istedigimiz gibi tester'lar da gonderdiler. Cok hizli ve cok guzel paketlenmis sekilde elimize ulasti. Ben eczane alisverislerimi artik internetten yapiyorum, kimsenin dirdiriyla ve abuk sabuk israrlariyla karsilasmamis oluyorum. Ayrica eczaneden asla alamayacaginiz tester'lari da internet alisverisiyle isteyebilirsiniz.

Dermoeczanem
Avene Mousse Nettoyante / Avene Mousse Yuz Temizleyici
Bioderma Atoderm Huile de Douche Dus Jeli / Bioderma Atoderm Huile de Douche Shower Oil
La Roche Posay Anthelios XL Sunscreen / La Roche Posay Anthelios XL Yuz Gunes Kremi
Toleriane Ultra Fluide Moisturizer / Toleriane Ultra Fluide Nemlendirici

Gratis
Toni and Guy Glamour Sky High Volume Dry Shampoo / Toni and Guy Glamour Sky High Volume Kuru Sampuan
Schwarzkopf Got2B Rockin' It Dry Shampoo / Schwarzkopf Got2B Rockin' It Kuru Sampuan





Share:

1 yorum

  1. Hepsini güle güle kullan, Toni&Guy kuru şampuan yorumlarını bekliyorum :)

    ReplyDelete