Bioderma Atoderm Huile de Douche Shower Oil Review




I have been using this shower gel for more than 3 months, and I can say that it's one of the best that I've ever used. I have dry skin and I find most drugstore shower gels drying on my skin. That's why I've been using dermo-cosmetic brands which are mostly available in pharmacies for a long time now. I liked Babe, too, while I was on accutane and I might switch between that one and Bioderma Atoderm Showe Oil, but this is the one I'm currently using. In fact this is the new bottle that I just purchased, which shows my commitment.

The bottle that I used before this one had a flip top cap and had less product in it. But this bottle is easier to use and has 200 ml product in it.

If you have dry skin and looking for a non-drying, moisturizing shower gel from a nice brand, than I would totally recommend this one.

Bu dus jelini 3 aydan fazladir kullaniyorum ve hayatimda kullandigim en iyi dus jellerinden oldugunu soyleyebilirim. Kuru bir cildim oldugu icin normal marketlerde satilan dus jellerini hem kurutucu buluyorum, hem de iceriklerine guvenmiyorum. Bu yuzden cogunlukla eczanelerde satilan dermokozmetik markalarini kullaniyorum.

Kuru cilde iyi gelen, nemlendiren bu dus yagini oldukca begendim. Babe kullaniyordum zamaninda, onunla ayni derecede sevdim diyebilirim. Belki donusumlu kullanirim ikisini... Bu siseyi yeni aldim, diger daha kucuk ve cit cit kapakli olandansa bu pompali siseyi daha cok begenecegimi dusunuyorum. Sisede 200ml urun var.

Kuru cildiniz varsa ve antialerjik, kurutmayan guvenilir bir dus jeli bakiyorsaniz denemenizi tavsiye ederim.

Share:

0 yorum