I'm Back.

<< For English Please Scroll Down ^^  >>


back to blogging
Neden bu kadar sure burada olmadigim hatta kim oldugum kimsenin umrunda degil ama ben yine de sebebini aciklicam. Ilk post'umu 17 Ekim 2011'de yayinlamisim. O zamanlar degisim programiyla Amerika'da okuyordum. Arkadaslarim ve etraftakiler beni blog acmam icin oldukca cesaretlendirmislerdi. Ben de actim ve yazmaya basladim. Bundan acayip zevk aliyordum. Zaten normalde yaptigim seyleri hevesle herkese anlatmayi, tecrubelerimi paylasmayi istiyordum. Fotograflarimi cekip watermark'liyordum, hatta bunun icin ozel bir program bile indirmistim. Bilgisayarimda Photoshop da vardi aslinda ama o zamanlar Photoshop'un ne ise yaradigini bilmiyordum. Kim benim cektigim fotografi ne yapacaksa... Neyse o zamanlar sinav, odev falan dinlemeden duzenli sekilde yazi hazirlamaya calisiyordum. Ama sonra zaman gecti, ve ben bekledigim gibi unlu olamadim. Yazilarim her gun binlerce insan tarafindan okunmadi. Bu da bana basarisizlik gibi geldi, sogudum, ve biraktim.

Gecenlerde blog yazdigim zamanlar okuyan insan sayisindan bagimsiz sekilde bundan zevk aldigimi dusundum. 'Yazdiklarim bir kisiye bile ulassa yeter' klisesi degil bu, oyle demek istemiyorum. Tabii ki kac kisinin okudugu onemli. Ama asil onemli olan benim birilerine yardim edebiliyor olusum. Insanlarin Google'da arayarak gelip buradan bir sey ogrenip gitmeleri fikri beni yeniden gaza getirdi. Bu yuzden firsat buldukca yazicam.

Blog'a baslayali 4 seneden fazla olmus... Zaman gercekten de cok hizli geciyor. Hayatimda o zamandan bu zaman o kadar sey degisti ki... Universiteden mezun oldum. 2 seneden fazladir calisiyorum. Artik blog icin defter tutan, Macbook Pro'sunda yazi hazirlayan, Canon makinesinde fotograflar ceken o blogger olmanin zamani geldi! Konusacak cok fazla makyaj malzemesi, cilt bakim urunu ve tecrube var. Ben yuzu yagli, vucudu kuru, saclari cabuk yaglanan, senelerce sivilce ile savasmis, Roaccutane kullanmis biriyim. Bence yazdiklarim illa birinin isine yarayacak...





Not that anybody cares about why I was gone or even who I am, I want to explain the reason I was gone. My first post was published on 17 October 2011. I was then in the United States for my exchange program, and people had already been encouraging me to start my own blog. And i did. But then, it did't become successful, which means, that it failed. It gave me so much joy back in the day. I would even write entries when I had exams and homework. But as I said, it didn't become a success so i quit.

But recently, I started thinking that it gave me joy regardless of people's reaction. And I saw that some people are still reading it. That cliche saying of 'even if only one person reads it, it means SO MUCH...' I don't want to say it. It's not about people reading it, but it's that i might be helping some people with my experience. I suffered from acne, I have oily skin, my body is dry, my hair is oily, i have so many flaws and so many products that I try. My experience can help people. So I figured that it makes me really happy knowing that some people come here via Google search and read my comments, reviews and experience on stuff.

I can't believe that it has been more than 4 years since my first entry... Time really goes by so fast. So many things have changed in my life since. I grew up. I graduated from college. I have been working for more than 2 years. Now it's time that I become that blogger with a blogging notebook, Canon camera and Macbook Pro. And Iphone. And a shit ton of make up, skincare and experience to talk about.

Share:

0 yorum