Beauty Wishlist {Make up} #1

2014'e girene kadar makyaj koleksiyonuma eklemek istediğim ürünlerin bir listesini yapayım dedim. Hepsini çok istiyorum ama işte PARA PARA PARA diyorum ve listeye geçiyorum.
I wanted to list the products tht I want to add to my make up collection until 2014. I want all of them really badly but MONEY MONEY MONEY, as they say.

1- İlk sırada çok uzun zamandır istediğim (hala da istiyorum halbuki, böyle blog yazınca sanki almışım sandım kendimi) Mac 217 fırça. Bu blending brush tabiki bir efsane, ama o kadar göz fırçam varken 62 TL buna vermeyi bi türlü kendime yediremedim amaa alcam.
1- First in the line is Mac 217. Yes, it is a classic but I don't have it.  This blending brush is supposed to be amazing, but I just couldnt justify myself spending that much money on a blending brush when I have a lot of eyeshadow brushes. But I will. Promise.


2-Mac'ten başladım öyle devam edeyim. Önümüzdeki 8745832 sene yeni bir fara kesinlikle ihtiyacım yok  ama sözde renk değiştirme özelliği için bu farı kesinlikle denemek istiyorum. Ve tabii almak. Kendisi Woodwinked. Fiyatı 50 tl.
2- Since I started out with MAC, the second item on the list should also be Mac: Woodwinked. I do not and will not need any eyeshadows for the next 8745832 years, but because it is supposed to change colours when blended, I really want to try this. And buy it.

3- Bundan tam olarak emin olmasam da, denemek istediğim bir ürün: Laura Mercier Secret Camouflage. Özellikle sivilce ya da yüzdeki yara vs izlerini kapama konusunda oldukça başarılı olduğunu duydum. Yapısı sert olduğu için de gün içinde dağılma vs yapmıyor-muş. Bobbi Brown kapatıcım bitince benim olacak bebek bu sanırsam ^^
3- I'm not really sure with this one but I do want to try it out. Especially for concealing acne scarring and acne itself, this is supposed to be really good. Since it is a hard formula, it is not supposed to budge or smudge or vanish during the day. After my Bobbi Brown is gone, I think I will get this baby^^
4-  Bir önceki ürün göz altına kullanmak için çok da uygun olmadığından, ve ben bu yaşıma kadar (22) hiç spesifik olarak göz altı kapatıcısına para vermediğimden bunu almayı kendime haklı çıkarıyorum: Clinique Airbrush kapatıcı. Tabiki sadece göz altına uygulanmıyor, o yüzden denediğimde memnun kalırsam belki 3. ürünü iptal edip herşey için Airbrush'ı alabilirim ama lekeleri vs ne kadar iyi kapattığına ve kalıcılığına bağlı. Yani her halükarda bunu Secret Camouflage'dan önce alacağım.
4- Since number 3 is not really suitable for undereye use, and I have never bought a concealer specifically for my eyes, I justify buying this: Clinique Airbrush Concealer. It is of course not limited with eyes, so I might end up eliminating 3 from the list but I should test the staying power and concealing power of this one first. So, logically, I will get the Clinique one before Laura Mercier one.

5- Vee listede son ürün YSL Volupte Sheer Candy Ruj. Renk olarak da Succulent Pomegranate'i seçtim. Ysl Glossy Stain (burada yorumu var aldıktan sonra ne zamandır bir YSL dudak ürünü daha almak istiyordum ama bir türlü sıra gelmiyor işte. Güzelliğinden hiç şüphem yok, belki renk konusunda fikir değiştirebilirim.
5- And the last product on the list is YSL Volupte Sheer Candy. And the colour I want is Succulent Pomegranate. After getting YSL Glossy Stain (review here)I wanted to get another lip product by YSL but it just never happened. But it will. Hopefully.



Share:

0 yorum