Temmuz 2013 Bitenler




Biotherm One Minute Unclogging Mask  Bu maskeyi kullanmayalı baya zaman oldu. Alalı ondan da fazla oldu. Artık atılma zamanı geldi

Yves Rocher Clarifying Shampoo  Sık sık kullanınca saçımda kepeğe sebep olduğu için başka şampuanlarla birlikte kullanarak bitirdim. Tekrar alır mıyım bilmiyorum yeniden saçımın çok yağlandığını hissedersem belki, çünkü güzel kurutuyor :D

Nvey Eco Moisture Rich Foundation Bu fondoteni de kullanmayalı baya zaman oluyor, son kalanını kullanıp bitiricem bitiricem diyodum olmadı artık atılma zamanı. Tekrar alacağımı zannetmiyorum denemek istediğim fondöten listesi baya kabarık.

Bildiğimiz Aseton. Ne diyim yenisini aldım ama artık eskisi kadar sık oje sürmediğim için eskisi kdr çok aseton kullanmıyorum, mutluyum.

Flormar Glitter Eye liner: Nasıl bir ruh halindeyken aldım bu ürünü bilmiyorum ama bir kere denemek için sürdüm ve yüzüm komple sim oldu. Belki bi DIY projesinde kullanırım diye makyaj malzemelerimin içinden ayırıp boncuk kutusuna koyuyorum=P

Avon Supershock Mascara  Avon SpectraLash Mascara Çok severek kullandım ikisini de, fakat artık atılma zamanları. İkisini de tekrar alabilirim ama maskara stoğum hızla çoğalıyor ^^

Deodorant. Bitti. Daha ne diyim.

Schwarzkopf Gliss Restore & Refresh Şampuan: Bu şampuandan kaç tane bitirdim bilmiyorum, en son indirimden iki tane almıştım ikisi de bitti artık başka aldım saç alışmasın diye ama kesinlikle almayı düşüneceğim bir ürün.

Bath and Body Works Coconut Mango Duş Jeli: İyiydi hoştu bir daha almam. Yani normal duş jelinden bir farkı yok ayrıca bu serinin body splash inin kokusunu hiç beğenmedim çok yoğun o yüzden sadece kremini kullandım bakalım onu da birine veririm bir ara.

Share:

0 yorum