Kiehl's Skincare Haul /Kiehl's Cilt Bakımı Alışverişi







Son zamanlarda -bir ayı geçti- Kiehl's 'dan oldukça kapsamlı bir alışveriş yaptım. Marka hakkında çok uzun zamandır çok güzel şeyler duyuyordum ve artık atılmanın zamanı geldi diye düşündüm. Önce biraz mağazayla ve markayla ilgili kendi tecrübemden bahsetme istiyorum. İlk gittiğimde sadece cilt analizi yaptırmak ve ürünlere göz atmak istemiştim. Cilt analizinden sonra bana cildime uygun ve ihtiyacıma yönelik ürünleri gösterdiler. Çok övülen ve kesinlikle denemek için can attığım Midnight Recovery Concentrate'in, Blue Astringent Herbal Lotion ve Blue Moisturizer'ın samplelarını verdiler. Aynı zamanda bana tavsiye edilen bütün ürünleri fiyatlarıyla birlikte reçete tarzı bir broşür verildi,ben böylece bu ürünleri internetten araştırdım. Tabiki tavsiye edilen ürünlerin hepsini almaya bütçem yetmedi, fakat en elzem olanları aldım. Hepsiyle ilgili tek tek yorumlar gelecek ^^

Ben bu alışverişimde samplelarını çok beğendiğim Midnight Recovery Concentrate ve Blue Nemlendiriciyi, Ultra Facial Oil Free temizleyiciyi, Blue Herbal Spot Treatment jeli ve dudak nemlendiricisini aldım. Bunların yanında yakın zamanda almak istediğim Rare Earth Deep Pore Cleansing Maske, Blemish Control Skin Clearing Daily Treatment ve Midnight Recovery Eye'ın sampleları verildi. Hatta babam yanımda olduğu için ona da 3 farklı üründen sample verildi ve kendisi çok beğendi. Ona da yakın zamanda erkekler için olan cilt bakım setini almayı düşünüyorum^^

Kiehl's ı benim gözümde diğer markalardan ayıran en önemli özellik çok bonkör bir şekilde sample vererek bize ürünlere boşuna para verdirmemesi. Dahası ürünlerden memnun kalmadığınız takdirde belli bir süre içinde iade ya da değişim yapıyorlar. DAHA DA ÖTESİ alışverişimden bir süre sonra BuYaka şubesi Gamze hanım telefonla arayarak ürünlerden memnun kalıp kalmadığımı, aklımda herhangi bir soru olup olmadığını sordu! Ah bunca zamandır cilt bakım ve kozmetik alışverişi yaparım, ben böyle şey görmedim. Eğer markaya atılmak için tereddütleriniz varsa mutlaka deneyin. Kullandığım bütün ürünlerinden memnun kaldım. BuYaka şubesindeki Gamze hanım oldukça yardımcı ve sevecen bir bayan, yakınsanız tavsiye ediyorum :)

Son söz olarak diyebilirim ki Kiehl's benden tam puan aldı. Hatta kanka sana poanım 9 diyorum, bu esprinin devam etmesi gerekiyor gençler!

Share:

0 yorum