Benefit Hello Flawless Oxygen Wow Foundation Review

<<<for English please scroll down >>>





Bu urunu %50 indirimdeyken Sephora'dan 50TL'ye almistim. Ustun matematik yeteneklerim bana normal fiyatinin 100 TL oldugunu soyluyor. Yani cok pahali degil ama ucuz da degil. Tekrar alir miyim? Zannetmiyorum cunku Chanel Dior vs denemek istedigim bir suru fondoten var ve ben ozellikle yazin cok cok az fondoten kullaniyorum. Ozellikle Kiehl's in BB kreminden sonra resmen hic kullanmiyorum. Ama ciltle uyumu oldukca iyi olan, sivilceye yatkin cildim olmasina ragmen bende herhangi bir sorun yaratmayan, hafif, kaliciligi da oldukca iyi olan bir fondoten ariyorsaniz bunu denemekte fayda var.
Benim icin eksi yani, hala daha cilt gibi duran bir fondoten bulabilecegime inaniyor olmam. BB kremin cilde uyumuyla fondoteninki bir olmuyor tabii ki, sonucta fondoten daha fazla kapaticilik sagliyor ama ben daha dogal bi gorunumu daha fazla kapaticiliga tercih edebilirim sanirim. Yanlis anlasilma olmasin, oldukca sevdigim bir urun ve muhtemelen yaz bitince BB krem ile bunu esit oranda kullanacagim, ama sadece ben zaten fazla fondoten seven biri degilim, o yuzden nadiren kullaniyorum.

I dont use much foundation in the summer, especially after discovering Kiehl's Bb cream, I can say that I never used this. It hasnt caused any breakouts on my skin even though I have acne prone skin. It looks quite natural on the skin, and lasts quite long. It is also light.

The negative side for me is that I still believe that I can find a foundation that looks more like skin. i know that it is wrong to compare it to BB cream, at the end of the day foundation gives you more coverage than BB cream, but I think I choose natural look over flawlessness. Dont get me wrong, I love this foundation and I probably will use it more after the summer, but I am not much of a foundation lover, so I dont use it all that often.

Share:

0 yorum