Haziran Bitenler





Tam olarak haziran olmasa da son zamanlarda bitirdiğim ürünler böyle.

Fa'nın kolonyası sürekli kullandığım ve ikinci şişesine başladığım bir ürün. Kokusu bana çocukluğumu anımsatıyor, çok seviyorum. Limon kolonyasına iyi bir alternatif -özellikle benim gibi sürekli ellerinizi temizlemek istiyorsanız-.

Johnson's Baby bebe yağı. Bebeklere güvenle kullanılabiliyorsa en azından normal vücut kremlerinden losyonlarından vs daha az zararlıdır diye düşündüm. Daha büyük bir şişesini aldım hemen.

Dermokil extreme şampuan eczacımın tavsiyesiyle aldığım bir ürün. Burada yazısını bulabilirsiniz. Daha önce kullandığım yağlı saçlar için olan şampuan saç derimi kurutup pul pul yaptığı için bana bunun normal saçlar için olanını önerdi, oldukça memnun kaldım. Artık saçım normale döndüğüne göre bunun yağlı saçlar için olanını alıp kullanabilirim ancak şuan Schwarzkopf kullanıyorum.

Neutrogena Oil Free nemlendirici daha önce burada bahsettiğim ve çok çok sevdiğim bir ürün. Çok yüksek fiyatlı nemlendiricilerle kesinlikle kıyaslanabilir. Migros'ta nadiren de olsa kozmetik bölümünde %50 indirim oluyor, bu biteni de o sırada almıştım, şansıma yedeklerden de aynı indirime denk geldim. Fakat tam fiyat bile verilebilecek bir ürün.

Birkaç tane de tester bitirdim. 

Kiehl's Actively Correcting &Beautifying BB Cream tester'ını bitirir bitirmez koşarak tam boyunu aldığım bir ürün. Onun yazısı da yakında. Çok güzel olduğunu ve tester almanın hiç sıkıntı olmadığı -ki normalde de olmaması gerekiyor zaten ama- Kiehl's a gidip hemen tester'ını almanız gerektiğini söyleyebilirim. Lie Earle BB Cream de aynı şekilde çok hoşuma giden bir ürün oldu ama malesef Türkiye'de satılmıyor. Alabiliyorsanız tavsiye ederim. Kiehl's Midnight Recovery göz kremi yaşıma pek uygun bulmadığım ve avokadolu kremin tester'ı olmadığı için aldığım bir üründü, fakat yaşım daha ilerlediğinde kesinlikle düşünebileceğim bir ürün. Şuan düşünmememin tek sebebi göz kenarlarımda nemden başka birşeye ihtiyacım olmaması. REN Clearcalm Anti-Blemish Treatment maske de eczaneden bir dolu Ren ürünü alınca verilen testerlardan biriydi. Normalde ürün almadan verilmesi gerekiyor tabi ama... Neyse, oldukça beğendim fakat tam boyunu alacak kadar sık ihtiyaç duymuyorum. Ayrıca aynı testerdan bir tane daha var, o da bitince belki almayı düşünebilirim. Ama akneye eğilimli bir cildiniz var ve bir maske arıyorsanız, ve piyasada hala DDF sülfür maskesi bulunamıyorsa ona en yakın alabileceğiniz ürün budur benim kanaatimde.

Share:

0 yorum