Ren Clearcalm 3 Total Clarity Day Fluid

<<<For English, please scroll down>>>






Day protection almaya gidip de yanlışlıkla aldığım nemlendirici de bu işte. Bu benim kullandığım temizleyicinin serisinden bir ürün. Adı day fluid diye geçiyor, ve aslında hak veriyorum çünkü tam olarak bir nemlendirici değil. Bir ürün hakkındaki fikirlerim neredeyse hiç bu kadar arada kalmamıştı. Bunu sevmediğimi söyleyemem, ama hydracalm day protectionla kıyasladığımda kesinlikle arka planda kalıyor. Bir daha alır mıyım onu da bilmiyorum. Kesinlikle denenmeden anlatılabilecek bir ürün değil, yapısı ve yüze sürdükten sonra aldığı form çok değişik. Çok hafif ve sürerken su gibi akışkan olmasına rağmen sürdükten sonra yüzde matlaşıyor, bu açıdan müthiş bir makyaj bazı olduğunu söyleyebilirim. Fakat nemlendirme konusunda bana yeterli gelmedi, nemlendiricinin üzerine sürülebilir ama o zaman da benim bütçemi oldukça aşar. Bu ürün konusunda sonuca varamıyorum, yağlı cildi olanlar ve gün içinde dengelemek-matlaştırmak isteyenlerin tercih edebileceği bir ürün. Son zamanlarda da bahsettiğim gibi, benim cildim tip değiştirdi. Artık yağlı değil, kullandığım onlarca kurutucu üründen dolayı kuru ve soyulup dökülen bir cildim var artık. Bu sebeple muhtemelen tekrar almayacağım.

I bought this when I went to get Day Protection moisturizer. This is form the same line with my cleanser. It is day fluid and I agree that it is not actually a moisturizer. I can't sat I hate it, but when I compare it to hydracalm day protection, this is nothing. Seriously. It has quite a strange formula, it is like liquid but mattifies when applied to skin. Because of this, I think this is an amazing product for oily skin and as a make up base. But as I said in my previous posts, my skin became quite dry recently. I think it is because of the tons of products I use for acne etc. So, I don't think I will buy this again, but I don't say it is bad.

Share:

0 yorum