Makyaj Dolabı Bahar Temizliği 2013

<<<For English, please scroll down>>>

Buna benzer bir yazıyı geçen yaz kozmetik dolabım için yazmıştım, buradan okuyabilirsiniz. Ben biriktire biriktire makyaj malzemelerimin ne hale geldiğine falan pek bakmıyorum. Rimel dışında makyaj malzemelerinin ömürlerine de çok takılmıyorum. Derken derkeeen meğer benim koleksiyonun yarısı bozukmuş...değil tabi. Ama baya birşeyler attım bu da onların yazısı olacak. Yalnız uyarıyorum, buradaki resimler gerçekten hoş değil. Elime koluma swatchlayıp kanser olmamak için üstün zekamı kullanarak kağıda swatchladım, ama burada üstün zekam beni terketmiş olsa gerek, swatchlamadan önce fotoğraflamayı unuttum o yüzden rujlar falan hep eciş bücüş halde... Yani tamam eski olabilirler ama O KADAR DA DEĞİL. Herneyse gerekli açıklamaları resimlerin altında yapıcam.

I dont have the habit of throwing make up away just because I dont use it, or just because it expired. I dont care about the products expiration dates unless they are skincare or mascara. So, I figured that I have a lot of EXPIRED make up. By expired I mean... Really expired. I didnt use my hands or arms in order not to get cancer, I used a paper instead. But I am so very smart that I forgot to take photos BEFORE I swatch them, and now the lipsticks and pencils look as if they are hit by a car. Just keep in mind that they are expired, but they were not THAT bad before I swatch them. Be prepared to see some NASTY make up.









Göz ürünlerini bir araya topladım. Avon colour trend Beige Frost'u seneler önce annem almıştı. Avon'un yeni yeni Türkiye'ye geldiği zamanlar olabilir... Evet haklısınız, ben hiç kullanmadım ama küçükken makyaj malzemelerini bir çantaya koyup gezmek çok zevkliydi. Sonra da atamadım herhalde bu zamana kadar kalmış. Çok güzel bir renk, hala varsa alabilirim.
I collected all eye products here. This is avon colour trend in beige frost. This was my mother's, and I never used it. But I loved to put it in my bag and hang around when I was a child. (LOSER). It is a very pretty colour, I might buy it again if they still sell it.

 Flormar kalem... Bildiğimiz flormar kalem :D Ergenliğimin en büyük sembollerinden biri. Bir diğerine sonra geleceğiz.

Avon Colour Trend Blue Slate kalem. Bu da annemindi ve hiç kullanmadım, kullanmayı da düşümedim bunu annem saklıyor yıllardır buna benzer bir renk bulamaz diye :D Ama artık onla da vedalaştık...

Avon colour trend kajal in Blue Slate. This was also my mother's and she kept it all this time. She was afraid she couldnt find a colour like this, even though she doesnt use this one anyway, we decided to say goodbye to these two pencils.

 

 Lise yıllarımda mora bir takıntım vardı nedense. Makyaja başlamak için morun uygun bi renk olduğunu düşünmüşüm ve aldığım ilk far paleti aşağıdaki Catherine Arley olmuş. Ortadaki de mor yetmez kırmızı da sürüp bir çeşit göz hastalığım varmış imajı çizersem cool olurum düşüncesiyle alınmış herhalde. Hatırlıyorum bir de hiçbir yerde kırmızı far bulamamıştım (doğal olarak kimse gözlerinin kırmızı olmasını istemiyormuş meğer). İsteyen olursa referans için ismini de vereyim Carpe Diem selection 124 numara far.

Obviously I thought that purple was a nice and easy colour to start doing make up, so I bought this purple palette. I had some sort of love with purple in my highschool years anyway. And then, I must have thought that purple is not enough. And then I bought this red eyeshadow because it was cool to make people think I had some sort of eye infection. I looked for this red eyeshadow for a very long time, as normal people dont use it, not many places sold it.

 



 Mor takıntım bu avon stick farla devam etmiş anlaşılan. Şuan neredeyse tamamen kuru olan bu far zamanında çok sevdiğim bir üründü. Zamanında dediğim de 7 yıl önce falan (rezalet).Rengi yazmıyor üzerinde.
My love for purple can be seen in this Avon stick eyeshadow. The name of the colour is erased unfortunately.


 Ve en sevdiğim farım uzun süre buydu. Kalıcılığı oldukça kötü olasa da formülü ve rengi çok çok güzeldi ayrıca baz olarak kullanıldığında kalıcılığı daha iyi oluyordu. Avon Colour Trend Peach Spice.
Avon Colour Trend in Peach Spice. This was my favourite eyeshadow for a long time. Durability was bad but the colour and the formula were awesome. When I used it as a base, it stayed on longer. 

Avon colour trend concealer Light kullandığım ilk concealerdı. Çok da seviyordum, ama artık  atılması gerekiyor. Yanındaki şeyi yazarken çok çok utanıyorum gerçekten. Bundan YILLAR önce bir dergi vermişti, vücut simi falan tarzı birşey herhalde. Hiç kullanmadım ama bu da küçükken makyaj çantamın vazgeçilmezleri(!) arasındaydı... Şuan buna dokunan kişi zannediyorum ki birkaç hafta içinde kanser olur, o kadar eski.

Avon colour trend concealer in light, this was my first ever concealer. I loved it, but it is time. The thing that is next to it is... really...old. So old that anyone who touched it would surely get cancer in the next couple of weeks. It was one of my favourite(!) products to carry in my bag when I was little, but I never used it. It is body glitter kind of thing I guess



İşte şimdi de iğrenç eski rujlarıma geldi sıra. Soldaki Flormar Cherry Lip Care. Çok uzun zaman oldu ve kalemkutumda durmaktan kapağı falan da leş gibi oldu, o yüzden gidiyor. Yanında Avon Crushed Rose, onun yanında Avon Berry Wine. Renkleri çok güzel, hatta kokularında ve formlarında bile değişiklik yok ama gerçekten çok eskiler ve artık atılmaları gerekiyor. Ama hala satılıyorsa bunlardan da alabilirim.

Here comes my disgusting, old lip products! Avın Crushed Rose in the middle and Avon Berry Wine on the right. Their formula and colours are really great but it has been a long time since we bought them so they have to go. But I'd consider buying them again if they still sel it.
 Bu da teenage yıllarımın ruju diyebileceğim Avon Colour Trend Full Glow Gloss Shimmering Pink. Söyleyecek fazla birşey yok, ayrılık acıtacak ama rujdan değişik hastalıklar kapıp ölmekten iyidir diye düşünüyorum ve vedalaşıyorum.

This is one of my staple products of my early teen years. Avon Colour Trend Full Glow Gloss Shimmering Pink. There is not much to say, goodbyes are always hard, but I think it is better to say goodbye then get weird diseases from a lipstick.








 Burada da bütün ürünlerin swatchları. En soldaki siyah çizgi Flormar kalem. Onun altındaki ten rengi şey Avon Concealer. Onun altındaki kırmızılık Flormar Lip Care Cherry, soldaki Avon mor stick far, onun üzerindeki mavilik avon colourtrend blue slate. En üst soldaki Acon Crushed Rose, altındaki Avon Berry Wine. Sağdakiler yukarıdan aşağıya Avon Shimmering Pink, altında yazıda yazmayı unuttuğum (ilk toplu resimde en üstteki gloss) çok severek kullandığım Avon Gloss Pale Pink Shine, onun altında da Avon Peach Spice.

These are the swatches of the products.
Left 2 (top) Avon Crushed Pink and (bottom)Berry Wine.
Right 3 from top to bottom: Avon Shimmering Pink, Avon Pale Pink Gloss (I forgot to upload the photo of this up close, but you can see it in the first photo) and Avon Peach Spice.
Right bottom: Avon concealer
Left Bottom:Avon purple stick eyeshadow and Avon Blue Slate Kohl pencil.



Share:

0 yorum